Atlas Copco verbetert haar wereldwijde klantondersteuning met Vodafone M2M

Atlas Copco is marktleider in de wereld van compressors, expansievaten en een breed scala andere oplossingen voor industriële productie. Opgericht in 1873 heeft het bedrijf nu 39.800 medewerkers, meer dan 10,5 miljard euro omzet en verkoopt het producten 170 landen.

De uitdaging

Iedere toonaangevende organisatie weet hoe belangrijk het is om voortdurend haar aanbod te verbeteren, en aan steeds veranderende vragen van klanten te blijven voldoen. Voor Atlas Copco is het cruciaal te weten hoe haar machines het doen in het veld. Zonder dit inzicht wordt het moeilijk specifieke verwachtingen van klanten te achterhalen en hen zo goed en efficiënt mogelijk van dienst te zijn.

De oplossing

Atlas Copco maakt gebruik van de wereldwijde M2M-communicatiediensten van Vodafone. Zo houdt het bedrijf de prestaties en status bij van hun persluchtsystemen die verspreid zijn over de hele wereld. Deze cruciale, nieuwe informatie wordt gebruikt door Research & Development (R&D) en de technische ondersteuning.

De resultaten

Nieuwe klantinformatie helpt de R&D-afdeling van Atlas Copco bij duurzame productontwikkeling. Klanten krijgen een betere service, en ontvangen proactief waarschuwingen bij aankomend onderhoud of mogelijke efficiëntieverbeteringen. Duurzame SIM-kaarten zijn erg geschikt voor industriële omgevingen. Met het wereldwijde Vodafone Internet of Things-platform faciliteert Atlas Copco komende jaren de uitbreiding van deze oplossing. Vodafone brengt specialistisch advies en kennis in. Dit samenwerkingsverband geeft Atlas Copco een uniek onderscheidend vermogen en maakt het eenvoudig om oplossingen bij klanten wereldwijd in te voeren.

Delen

Ready Business in de praktijk

Pearle
Pearle

“Binnen één week kan een nieuw filiaal worden geopend”

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?

Neem contact met mij op

  • 1. contactgegevens
  • 2. Hoe kunnen wij u helpen
  • 3. Uw bedrijf

1. Contactgegevens

Als u een vraag heeft over een product waar u nu al gebruik van maakt, kunt u ons een e-mail sturen.

2. Hoe kunnen wij u helpen

3. Uw bedrijf

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van relevant nieuws rondom communicatie-oplossingen voor uw organisatie? Vul uw gegevens in en u ontvangt de Vodafone Zakelijk nieuwsbrief voortaan per e-mail.

Shop