24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor cliënten

Met 55 vestigingen en 5000 medewerkers in 30 landen, is CMS één van de grootste juridische dienstverleners ter wereld. CMS is erg betrokken bij haar cliënten, hun manier van zakendoen en de landen en sectoren waarin zij actief zijn. En dat betaalt zich uit in jaarlijks stijgende cijfers voor klanttevredenheid

Uitdaging

Persoonlijk contact en een uitzonderlijk serviceniveau zijn redenen voor de hoge tevredenheid onder de cliënten van CMS. Medewerkers zijn daarom vaak onderweg, wat wereldwijde bereikbaarheid cruciaal maakt. Dat stelt hoge eisen aan interne en externe telecommunicatie. CMS zocht een aanbieder die medewerkers altijd en overal bereikbaar laat zijn.

Oplossing

CMS koos One Mobile van Vodafone, waarmee medewerkers nationaal en internationaal kunnen bellen in 43 voordeellanden. Inclusief 500 MB internet in Nederland en 1 GB internet in de voordeellanden. Deze oplossing werd geïntegreerd binnen de BlackBerry Enterprise-omgeving van CMS.

Resultaat

One Mobile helpt CMS haar klantgerichte filosofie ‘Your World First’ waar te maken. Er werden lagere kosten en voorspelbare facturen gerealiseerd. De juridisch dienstverlener is bovendien klaar voor de toekomst, en kan haar vaste telefoonlijnen straks eenvoudig koppelen via One Fixed.

Delen

Ready Business in de praktijk

Brunotti
Brunotti

“De verkoop via internet en mobiel zal alleen maar toenemen.”

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?

Neem contact met mij op

  • 1. contactgegevens
  • 2. Hoe kunnen wij u helpen
  • 3. Uw bedrijf

1. Contactgegevens

Als u een vraag heeft over een product waar u nu al gebruik van maakt, kunt u ons een e-mail sturen.

2. Hoe kunnen wij u helpen

3. Uw bedrijf

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van relevant nieuws rondom communicatie-oplossingen voor uw organisatie? Vul uw gegevens in en u ontvangt de Vodafone Zakelijk nieuwsbrief voortaan per e-mail.

Shop