Een klant-contactcenter op maat nodig? Met Ziggo Contact Center Services houdt u zelf de touwtjes in handen. Of eigenlijk, de knoppen. Want met 1 druk op de knop past u direct uw callcenter aan op de behoeften van dat moment.

Van glasvezelkabel tot een soepele hulpverlening. Zo werkt dat:

  • Uw hosted call center draait op het snelle Ziggo glasvezelnetwerk op uw locatie. Meerdere locaties? Ook dat is geen probleem.
  • U kiest de uitstraling van het nummer: servicegericht met een 0800-nummer, of betaalde dienstverlening via een 0900-nummer. Of zelfs een 088-nummer voor een landelijke, niet-servicenummer, uitstraling.
  • Stem de routering van telefoonverkeer af op uw wensen. Bijvoorbeeld op basis van netnummer. Of op basis van beschikbaarheid: is een groep drukbezet? Dan schakelt u het verkeer eenvoudig door naar een volgende groep. Zo hoeven uw klanten niet te wachten.
  • Met meldteksten en een keuzemenu maakt u uw Contact Center nóg persoonlijker voor uw klanten
  • Handig voor callcenter managers: Via een webinterface kunt u de call flow real time monitoren en aanpassen als dat nodig is.

En wat levert Contact Center Services op voor uw bedrijf?

Een hoop! Eén van de belangrijkste is kostenbesparing:

  • U hoeft niet te investeren in een eigen Automatic Call Distributor (ACD)
  • Een flexibel en eenvoudig uit te breiden en terug te schalen product
  • Gesprekken worden efficiënt afgehandeld
  • Een blije klant, die gelijk terecht komt bij de juiste medewerker

Delen