Eén geïntegreerde telefoondienst voor grote organisaties

De nieuwe wereld van communiceren is volledig samengegaan met de oude wereld van communiceren. Uw medewerkers verwachten te kunnen werken op verschillende locaties, willen mobiele beschikbaarheid, apps, integratie met social media en cloud functionaliteit. En beschikbaarheid van video en chat en flexibiliteit in een gebruiksvriendelijke omgeving. Dat vraagt om een geïntegreerde totaaloplossing als dienst, met één contract en één aanspreekpunt.

One PBX is een private hosted telefooncentrale, die kan worden beschouwd als uw eigen zakelijke telefonieomgeving. Communicatie is een essentieel onderdeel van uw bedrijfsprocessen. Daarom is het belangrijk om de bedrijfscontinuïteit van deze voorziening te garanderen en misbruik uit te sluiten.

Voor wie?

Voor managers en professionals bij organisaties met meer dan 150 medewerkers die de communicatie willen verbeteren.

Delen

Lees een gedeelte van de whitepaper

In het land van de zakelijke telecommunicatiedienstverlening zijn er 2 ontwikkelingen die het grootste deel van de behoefte in de markt bepalen. Sterke behoefte aan uitbesteding en het ondervangen van de investering in een periodiek uitgave patroon. Uitbesteden van de telecom-infrastructuur past in een duidelijke trend. Volgens onderzoeksbureau Ovum is een zakelijke telecommunicatievoorziening als managed service als private cloud populairder dan als public cloud.

Een andere trend is een forse toename van het aantal mensen dat mobiel werkt in West-Europa. Volgens onderzoeksbureau IDC zal dat aantal mensen toenemen naar 139 miljoen in 2016, terwijl dat in 2010 nog 97 miljoen was. Deze mensen zijn in grote lijnen onder te verdelen in drie categorieën: kantoormedewerkers, mobiele medewerkers en thuiswerkers. Momenteel verdeelt ongeveer de helft van alle medewerkers zijn werktijd al tussen kantoor, huis en externe locaties.

Het is dus zaak dat organisaties een antwoord vinden op de ontwikkelingen in deze communicatierevolutie. Want de technologie die bedoeld is om effectiever te communiceren wordt zo complex dat het efficiënt werken, groei en kostenbeheersing in de weg dreigt te gaan staan. Zowel klanten als collega’s weten vaak niet welk kanaal ze nu moeten gebruiken om iemand te bereiken.

We willen niet de zorg hebben voor een telefooncentrale op locatie, maar willen dat juist uitbesteden aan een partij die daar verstand van heeft.

Download de whitepaper

Om de whitepaper te kunnen downloaden hebben wij enkele gegevens van u nodig. Na het invullen kunt u het bestand direct downloaden en wordt de download link automatisch per e-mail naar u toegestuurd.

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?

Neem contact met mij op

  • 1. contactgegevens
  • 2. Hoe kunnen wij u helpen
  • 3. Uw bedrijf

1. Contactgegevens

Als u een vraag heeft over een product waar u nu al gebruik van maakt, kunt u ons een e-mail sturen.

2. Hoe kunnen wij u helpen

3. Uw bedrijf

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van relevant nieuws rondom communicatie-oplossingen voor uw organisatie? Vul uw gegevens in en u ontvangt de Vodafone Zakelijk nieuwsbrief voortaan per e-mail.

Shop