Abonnement instellingen

Contractoverdracht

Kies het mobiele nummer dat je wilt overdragen.

Kies het mobiele nummer dat u wilt overdragen.


Gegevens aansluiting

Je kunt je contract alleen overdragen als je geen toestellening hebt.

U kunt een contract alleen overdragen aan een particulier als u geen maandelijkse toestelkosten betaalt.

Meerdere nummers overdragen? Selecteer ze hierboven.

Gegevens huidige contractant


Gegevens nieuwe contractant

Vul dit alleen in als de nieuwe contractant al klant is bij Vodafone

Vul hier je volledige IBAN in.

Vul hier uw volledige IBAN in.

De nieuwe contractant betaalt € 14,74 (inclusief btw) voor de overdracht. Dit bedrag staat op de eerste rekening.

De nieuwe contractant betaalt € 14,74 (inclusief btw) voor de overdracht. Dit bedrag staat op de eerste rekening.


  • Een toestelverzekering kun je niet overdragen. Die zetten we automatisch voor je stop.
  • Je blijft verantwoordelijk voor het mobiele nummer tot het contract is overgedragen
  • Je rekeningen blijven tot 6 maanden na de overdracht beschikbaar in My Vodafone. Heb je geen andere mobiele nummers meer? Dan sluiten we na die 6 maanden jouw account.
  • Een toestelverzekering kunt u niet overdragen. Die zetten we automatisch voor u stop.
  • U blijft verantwoordelijk voor het mobiele nummer tot het contract is overgedragen
  • Rekeningen blijven tot 6 maanden na de overdracht beschikbaar in My Vodafone. Heeft u geen andere mobiele nummers meer? Dan sluiten we na die 6 maanden uw account.
  • Het abonnement blijft gelijk. Net als de looptijd van het contract.
  • Ook lopende acties en/of kortingen neem je over. Non-stop gratis extra's gaan automatisch mee als je ook klant bij Ziggo bent.
  • Ook lopende acties en/of kortingen neem je automatisch over
  • We zetten het zakelijke abonnement om naar een gelijkwaardige vorm voor particulieren. Na de overname ziet de nieuwe klant in My Vodafone het nieuwe abonnement. Wijzigen? Dat kan via onze klantenservice.
  • Als er een opzegging is voor het abonnement, dan vervalt deze door de contractoverdracht
  • Wil je na de overname het abonnement wijzigen? Dan kan dat via onze klantenservice.
  • Het abonnement blijft gelijk. Net als de looptijd van het contract.
  • Ook lopende acties en/of kortingen neemt u over. Non-stop gratis extra's gaan automatisch mee als u ook klant bij Ziggo bent.
  • Ook lopende acties en/of kortingen neemt u automatisch over
  • We zetten het zakelijke abonnement om naar een gelijkwaardige vorm voor particulieren. Na de overname ziet de nieuwe klant in My Vodafone het nieuwe abonnement. Wijzigen? Dat kan via onze klantenservice.
  • Als er een opzegging is voor het abonnement, dan vervalt deze door de contractoverdracht
  • Wilt u na de overname het abonnement wijzigen? Dan kan dat via onze klantenservice.

De nieuwe contractant geeft toestemming om de bovenstaande persoonsgegevens te gebruiken voor het onderzoek naar zijn/haar kredietwaardigheid, voordat de overeenkomst met Vodafone naar zijn/haar naam kan worden overgedragen. Wij mogen het aangaan van een overeenkomst weigeren als de persoons-/bedrijfsgegevens niet volledig, onjuist of onduidelijk zijn of (onbevoegd) zijn gewijzigd voordat deze overeenkomst kan worden aangegaan.

Door ondertekening geeft de contractant uitdrukkelijk toestemming om zijn/haar persoonsgegevens en niet geanonimiseerde verkeersgegevens te verwerken voor de doeleinden zoals beschreven in onze Algemene Voorwaarden. De contractant gaat ook akkoord met de tarieven en dienstvoorwaarden die bij het abonnement horen.


Ik stel mijn gegevens beschikbaar voor:


Mogen we u voor commerciële doelen benaderen?

Mogen we je voor commerciële doelen benaderen?

Dit veld bevat de identificatiecode van je contactgegevens.

De contractovername is pas definitief als wij dit aan de oude én nieuwe contractant hebben bevestigd. De huidige contractant blijft verantwoordelijk voor alle kosten totdat de contractovername definitief is.


Door ondertekening van deze overeenkomst gaat de nieuwe contractant akkoord met de Algemene Voorwaarden van Vodafone Libertel B.V. en verklaart hiervan kennis te hebben genomen.


(ondertekening mag alleen door een gevolmachtigde van het bedrijf, zoals vermeld op het uittreksel van de Kamer van Koophandel)
Handtekening huidige contractant
Handtekening nieuwe contractant
Verplicht veld

  • Een kopie van de voor- en achterkant van het legitimatiebewijs van de huidige én nieuwe contractant (scherm de foto en het BSN af)
  • Een bankafschrift (niet ouder dan 1 maand) van de nieuwe contractant
  • Een uittreksel van inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan 1 maand.
  • Een kopie van de voor- en achterkant van het legitimatiebewijs van de huidige én nieuwe contractant (scherm de foto en het BSN af). De nieuwe contractant is bevoegd om het bedrijf te vertegenwoordigen en staat vermeld bij de KvK.
  • Een bankafschrift (niet ouder dan 1 maand) van de nieuwe contractant
Stuur het formulier met de bijlagen naar:

Vodafone Libertel B.V.
Afdeling CM Backoffice
Antwoordnummer 10211
6200 XV Maastricht

Wij kunnen de aanvraag zonder geldige bijlagen niet in behandeling nemen.

Je aanvraag is verzonden. We verwerken deze binnen 5 werkdagen.

Uw aanvraag is verzonden. We verwerken deze binnen 5 werkdagen.