Simkaart beheer

Simkaart activeren

Heeft u een nieuwe simkaart nodig? Neem dan contact op met uw accountmanager om een simkaart aan te vragen.


Activeren

Koop je nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Neem wel je legitimatiebewijs mee.

Geen tijd om naar de winkel te gaan? Bel dan naar onze klantenservice. De nieuwe simkaart ligt na ongeveer 5 werkdagen op je deurmat.


Activeren

Koop uw nieuwe simkaart in een Vodafone winkel. Neem wel uw legitimatiebewijs mee.

Geen tijd om naar de winkel te gaan? Bel dan naar onze klantenservice. De nieuwe simkaart ontvangt u na ongeveer 5 werkdagen.


Activeren

Activeer hier zelf heel eenvoudig uw nieuwe sim.

Je mobiele nummer:

Uw mobiele nummer:

Het simkaartnummer van je nieuwe simkaart:

Het simkaartnummer van uw nieuwe simkaart:

1234567890

Simkaart past niet?

Bel ons op het nummer 1201 als je simkaart niet past in je nieuwe telefoon. Wij zorgen er dan voor dat je een nieuwe simkaart krijgt die wel past.

Meer info over simkaarten

Simkaart past niet?

Bel ons op het nummer 1201 als uw simkaart niet past in uw nieuwe telefoon. Wij zorgen er dan voor dat u een nieuwe simkaart krijgt die wel past.

Meer info over simkaarten