shopping-trolley

Overzicht

Deze rekening bestaat niet meer. Je ziet hier alleen nog oude gegevens.

Deze rekening bestaat niet meer. U ziet hier alleen nog oude gegevens.

Contactgegevens
Adresgegevens

Uw gegevens en privacy
Je gegevens en privacy

Gegevens zoals uw naam en geboortedatum kunt u niet online aanpassen, omdat deze zijn verbonden aan uw contract. Stuur hiervoor een verzoek in bij Privacy & persoonsgegevens.

Gegevens zoals jouw naam en geboortedatum kun je niet online aanpassen, omdat deze zijn verbonden aan je contract. Stuur hiervoor een verzoek in bij Privacy & persoonsgegevens.

Wijzig hier je contactgegevens. Of wijzig je post- of rekeningadres.

Wijzig hier uw contactgegevens. Of wijzig uw post- of rekeningadres.

Je naam en geboortedatum zijn gekoppeld aan je contract. Vraag om deze gegevens te wijzigen contractoverdracht aan.

Uw naam en geboortedatum zijn gekoppeld aan uw contract. Vraag om deze gegevens te wijzigen contractoverdracht aan.

Contactpersoon
Adres
Bedrijfsgegevens
Verplicht veld
Verzenden…

Je post of rekeningen liever op een ander adres ontvangen? Dat kan.

Uw post of rekeningen liever op een ander adres ontvangen? Dat kan.

Een nieuw adres

Geef door waar we post en bestellingen of rekeningen naartoe kunnen sturen. Of wijzig de contactgegevens.

Geef door waar we post en bestellingen of rekeningen naartoe kunnen sturen. Of wijzig de contactgegevens.

Op je huidige postadres staan zowel Vodafone als Ziggo-producten geregistreerd. Daarom krijg je gratis extra’s. Is dit je enige Start, Smart, Scherp, Red of Black abonnement op het huidige postadres? Zo ja, dan verlies je deze gratis extra’s als je dit postadres wijzigt. Tenzij je op het nieuwe adres ook de betreffende Ziggo-producten heeft. Meer info

Op uw huidige postadres staan zowel Vodafone als Ziggo-producten geregistreerd. Daarom ontvangt u gratis extra’s. Is dit uw enige Red Pro abonnement op het huidige postadres? Zo ja, dan verliest u deze gratis extra’s als u dit postadres wijzigt. Tenzij u op het nieuwe adres ook de betreffende Ziggo-producten heeft. Meer info

We sturen je een sms'je met een code. Die heb je nodig om je adreswijziging door te geven.
Waarom een sms-code? Zodat we zeker weten dat jij de eigenaar bent van dit telefoonnummer.

We sturen u een sms'je met een code. Die heeft u nodig om uw adreswijziging door te geven.
Waarom een sms-code? Zodat we zeker weten dat u de eigenaar bent van dit telefoonnummer.

Verstuur sms-codeBezig met verzenden…
De sms-code is onderweg! Dat kan een paar minuten duren.
Geen code ontvangen? Stuur dan een nieuwe. Alleen de laatst aangevraagde code is geldig.
Verplicht veld
Gegevens aan het wijzigen…

Vul het IBAN in voor de automatische incasso.

Verplicht veld
Gegevens aan het wijzigen…

Hoe wilt u rekeningen ontvangen?

Gegevens aan het wijzigen…