Ontdek of jij bij Vodafone past

Pas jij bij Vodafone?

Werken bij Vodafone is niet voor iedereen weggelegd. We zoeken iemand met passie, die innovatief en klantgericht is. Ben jij uit het juiste hout gesneden?

1 / 7Jij werkt voor Vodafone en hoort over een nieuwe social media dienst waar mensen hun updates kunnen sms'en. Wat doe je?

A

Je onderzoekt het een en ander en besluit het op je werk in te gaan zetten.

B

Je verdiept je in de dienst en bespreekt de mogelijkheden voor Vodafone met je manager.

C

Je volgt de ontwikkeling van de dienst en je meldt je als eerste aan.

2 / 7Het is het einde van de werkdag en jij merkt dat je collega weer eens zijn acculader in het stopcontact heeft gelaten. Wat doe je?

A

Je neemt de lader mee naar huis en spreekt je collega erop aan dat dit niet erg milieuvriendelijk is.

B

Je neemt de lader mee naar huis en spreekt je collega erop aan dat hij zijn spullen moet opruimen.

C

Je haalt de lader uit het stopcontact en laat hem liggen tot je collega weer aanwezig is.

3 / 7Een klant is zijn identiteitsbewijs in jouw winkel vergeten en heeft die nodig om morgenvroeg op reis te gaan. Wat doe je?

A

Je doet de winkel morgen extra vroeg open, zelfs als de klant toch zijn vlucht mist.

B

Je zorgt ervoor dat de klant op de hoogte is van de openingstijden, zodat hij op tijd zijn identiteitsbewijs kan ophalen.

C

Jij zorgt ervoor dat de klant zijn identiteitsbewijs die avond krijgt, ook al moet je daarvoor de winkel langer openhouden.

4 / 7Je zit al een half uur in een vergadering met je collega's en merkt op dat er nog geen concrete afspraken zijn gemaakt en het gesprek afdwaalt. Wat doe je?

A

Je beëindigt de vergadering en plant deze opnieuw in, in de hoop dat een frisse kijk wel tot concrete afspraken leidt.

B

Je beantwoordt alvast een aantal belangrijke e-mails op je telefoon.

C

Je geeft de vergadering sturing en zorgt ervoor dat alle agendapunten afgehandeld worden.

5 / 7Een klant belt op om haar abonnement te bespreken. Het valt je op dat zij veel internationale gesprekken heeft. Wat doe je?

A

Je stelt een nieuw tarief voor waarmee internationaal bellen goedkoper is.

B

Je verwijst haar door naar de website waar ze meer informatie kan vinden over welk abonnement het beste bij haar belgedrag past.

C

Je vraagt haar om uit te leggen waarom ze zo vaak naar het buitenland belt en geeft tips om dat te voorkomen.

6 / 7Een collega uit een ander Vodafone kantoor nodigt je uit voor een vergadering bij hem op locatie. Wat doe jij?

A

Ver reizen is voor jou niet ideaal, omdat dit teveel van je eigen tijd kost. Je stelt voor dat de collega naar jou komt.

B

Je regelt een videoconference op de eerst mogelijke datum voor jullie beide.

C

Je verzet de vergadering twee weken naar een dag waarop je al afspraken hebt staan in die omgeving. Zo hoef je niet twee keer te reizen.

7 / 7Je krijgt 's avonds een dringende e-mail van een collega op je telefoon binnen. Wat doe je?

A

Je werkdag zit erop, je geniet van je eigen tijd. Je kijkt er morgen wel naar.

B

Je stuurt je collega een korte reactie zodat zij verder kan met het oplossen van het probleem.

C

Je leest de e-mail en denkt er alvast over na hoe je dit morgen gaat oppakken.

Jij bent een Vodafone persoon

Jij bent precies wat wij zoeken. De vragen die je zojuist beantwoord hebt zijn allemaal gebaseerd op echte verhalen van onze werknemers wereldwijd. Net als hen heb je aangetoond dat je innovatieve oplossingen kan vinden en bereid bent om net dat stapje extra te nemen voor onze klanten. Dat is wat wij The Vodafone Way noemen. Goed gedaan.

Solliciteer nu

Net niet...

Goede prestatie, maar we zijn op zoek naar net dat beetje extra. Probeer de test nog eens en kijk wat je anders zou kunnen doen in deze situaties.

Start de test

Jammer

Helaas blijkt uit jouw antwoorden dat we geen 'perfect match' zijn. Wil je weten wat wij zoeken in onze collega's, lees dan verder op onze website of probeer het later nog een keer.