Terug

Ik kan niet bellen of internetten

Sluiten

Ik kan niet bellen of internetten

  • Bezig met laden...

  • Fijn dat je probleem is opgelost!

    Deel je oplossing in onze Vodafone Community, daarmee help je een ander.

  • Controleer je instellingen

    Internet in het buitenland werkt alleen als je data roaming hebt geactiveerd en je de juiste APN, het toegangspunt tot ons mobiele netwerk, gebruikt.

    Data roaming zet je aan bij de mobiele netwerkinstellingen op je telefoon.

    Controleer daar ook of de APN live.vodafone.com in je toestel staat. Voor iOS staat die bij 'Mobiele datanetwerk' en voor Android bij 'Namen toegangspunten'.

    Staat er een andere APN of kun je het niet vinden? Selecteer in onze toestelhandleidingen je toestel en kies 'Ontdek de telefoon'. Klik op 'De telefoon instellen voor internet'.

    Is het gelukt en kun je internetten?

  • Fijn dat je probleem is opgelost!

    Deel je oplossing in onze Vodafone Community, daarmee help je een ander.

  • Ben je in Nederland of op reis?

    Ervaar je problemen in Nederland of in het buitenland?

  • Heb je dit probleem op specifieke locaties of juist overal?

  • Misschien is er een storing op jouw locatie

    Of werken we aan het netwerk. Op de dekkingkaart zie je of er iets aan de hand is.

    Is er geen storing bekend? Dan doen we een analyse van je netwerkgegevens om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Log daarvoor even in My Vodafone en vul het formulier in. We nemen daarna binnen 5 werkdagen contact met je op.

  • Is je sim niet geblokkeerd?

    Als je sim niet geblokkeerd is, doen we een analyse van je netwerkgegevens om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Log daarvoor even in My Vodafone en vul het formulier in. We nemen daarna binnen 5 werkdagen contact met je op.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Ontgrendel je sim in My Vodafone

    Is je sim geblokkeerd? Ongrendel 'm dan op dezelfde plek in My Vodafone.

  • Ontgrendel je sim in My Vodafone

    Is je sim geblokkeerd? Ongrendel 'm dan op dezelfde plek in My Vodafone.

  • Is je sim niet geblokkeerd?

    Als je sim niet geblokkeerd is, doen we een analyse van je netwerkgegevens om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Log daarvoor even in My Vodafone en vul het formulier in. We nemen daarna binnen 5 werkdagen contact met je op.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Je sim opnieuw verbinden, helpt dat?

    Soms is je sim niet goed verbonden met het netwerk. Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.

    Weet je niet hoe dit moet? Selecteer in onze toestelhandleidingen je toestel en kies 'Basisfuncties'. Klik op 'Netwerk', en dan 'Kies een netwerk'.

    Zet voor de zekerheid ook je toestel nog even uit en weer aan. Is het dan opgelost?

  • Fijn dat het weer werkt!

    Wil je je oplossing delen in onze Vodafone Community? Zo maak je er iemand anders ook blij mee.

    Wil je nogmaals het stappenplan doorlopen voor bellen of internetten? Klik dan bovenaan in het menu op 'Terug' totdat je terug bent bij stap 1.

  • Ben je in Nederland of op reis?

    Ervaar je problemen in Nederland of in het buitenland?

  • Bellen in het buitenland

    Om in het buitenland te kunnen bellen moet je de landcode gebruiken. Wil je bijvoorbeeld bellen naar een 06-nummer in Nederland, vervang dan de '0' door +31 of 0031. Bel je vanuit het buitenland naar een niet-Nederlands nummer? Gebruik dan de landcode van dat land.

    Bellen naar je voicemail vanuit het buitenland? In de meeste landen kun je gewoon bellen naar 1233. Als dit verkorte nummer niet werkt, probeer dan +316 54 50 12 33. Is het probleem hiermee opgelost?

  • Fijn dat het weer werkt!

    Wil je je oplossing delen in onze Vodafone Community? Zo maak je er iemand anders ook blij mee.

    Wil je nogmaals het stappenplan doorlopen voor bellen of internetten? Klik dan bovenaan in het menu op 'Terug' totdat je terug bent bij stap 1.

  • Ontgrendel je sim in My Vodafone

    Is je sim geblokkeerd? Ongrendel 'm dan op dezelfde plek in My Vodafone.

  • Is je sim niet geblokkeerd?

    Als je sim niet geblokkeerd is, doen we een analyse van je netwerkgegevens om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Log daarvoor even in My Vodafone en vul het formulier in. We nemen daarna binnen 5 werkdagen contact met je op.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Je sim opnieuw verbinden, helpt dat?

    Soms is je sim niet goed verbonden met het netwerk. Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.

    Weet je niet hoe dit moet? Selecteer in onze toestelhandleidingen je toestel en kies 'Basisfuncties'. Klik op 'Netwerk', en dan 'Kies een netwerk'.

    Heb je alleen traag internet? En is je databundel op? Check dan in My Vodafone of Beperkt Internet aan staat. Deze BloX verlaagt je internetsnelheid. Als je een extra databundel aansluit kun je meteen weer snel internetten.

    Zet voor de zekerheid ook je toestel nog even uit en weer aan. Is het dan opgelost?

  • Is je sim geblokkeerd?

    Of je sim geblokkeerd is, kun je zien in My Vodafone. Log daarom even in. Daarna gaan we hier weer verder.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Is je sim geblokkeerd?

    Of je sim geblokkeerd is, kun je zien in My Vodafone. Log daarom even in. Daarna gaan we hier weer verder.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Is je sim geblokkeerd?

    Of je sim geblokkeerd is, kun je zien in My Vodafone. Log daarom even in. Daarna gaan we hier weer verder.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Onbereikbaar = onhandig

    Moeite met bellen of internetten? Met onze probleemoplosser los je het snel op. Doe de Network Check!

    Heb je problemen met bellen of internetten?

  • Fijn dat het weer werkt!

    Wil je je oplossing delen in onze Vodafone Community? Zo maak je er iemand anders ook blij mee.

    Wil je nogmaals het stappenplan doorlopen voor bellen of internetten? Klik dan bovenaan in het menu op 'Terug' totdat je terug bent bij stap 1.

  • Ontgrendel je sim in My Vodafone

    Is je sim geblokkeerd? Ongrendel 'm dan op dezelfde plek in My Vodafone.

  • Is je sim niet geblokkeerd?

    Als je sim niet geblokkeerd is, doen we een analyse van je netwerkgegevens om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Log daarvoor even in My Vodafone en vul het formulier in. We nemen daarna binnen 5 werkdagen contact met je op.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Fijn dat het weer werkt!

    Wil je je oplossing delen in onze Vodafone Community? Zo maak je er iemand anders ook blij mee.

    Wil je nogmaals het stappenplan doorlopen voor bellen of internetten? Klik dan bovenaan in het menu op 'Terug' totdat je terug bent bij stap 1.

  • Is je sim geblokkeerd?

    Of je sim geblokkeerd is, kun je zien in My Vodafone. Log daarom even in. Daarna gaan we hier weer verder.

    Nog geen toegang tot My Vodafone? Maak een account aan.

  • Check je datalimiet

    Er staat standaard een datalimiet aan van € 60,50 om je te beschermen tegen hoge kosten. Je kunt jouw datalimiet opzoeken en (met een abonnement) wijzigen in My Vodafone.

    Prepaid kan de limiet uitzetten via sms, nadat je voor € 60,50 aan data hebt opgemaakt.

    Sms DATALIMIET UIT naar 4000

    Zit je nog niet aan de limiet of heb je je datalimiet aangepast of uitgezet? En kun je weer internetten?

  • Misschien is er een storing in het netwerk

    Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk.

    Weet je niet hoe dit moet? Selecteer in onze toestelhandleidingen je toestel en kies 'Basisfuncties'. Klik op 'Netwerk', en dan 'Kies een netwerk'.

    Is het probleem hiermee opgelost?

  • Misschien is er een storing in het netwerk

    Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk.

    Weet je niet hoe dit moet? Selecteer in onze toestelhandleidingen je toestel en kies 'Basisfuncties'. Klik op 'Netwerk', en dan 'Kies een netwerk'.

    Is het probleem hiermee opgelost?

  • Heb je dit probleem op specifieke locaties of juist overal?

  • Misschien is er een storing op jouw locatie

    Of werken we aan het netwerk. Op de dekkingkaart zie je of er iets aan de hand is.

    Is er geen storing bekend? Dan doen we een analyse van je netwerkgegevens om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Log daarvoor even in My Vodafone en vul het formulier in. We nemen daarna binnen 5 werkdagen contact met je op.

  • Fijn dat het weer werkt!

    Wil je je oplossing delen in onze Vodafone Community? Zo maak je er iemand anders ook blij mee.

    Wil je nogmaals het stappenplan doorlopen voor bellen of internetten? Klik dan bovenaan in het menu op 'Terug' totdat je terug bent bij stap 1.