Marketing, Prijsvragen en Voordelen

We kunnen met je communiceren over onze (nieuwe) producten en diensten of speciale acties die je mogelijk interessant vindt. Of om je bepaalde content aan te bevelen die voor jou interessant kan zijn. In sommige gevallen zullen we daarbij ook naar je Accountgegevens, Gebruiksgegevens en Financiële gegevens kijken, zodat we onze aanbevelingen en aanbiedingen op jouw persoonlijke situatie kunnen aanpassen. Wij gebruiken tevens je Accountgegevens als je meedoet aan een prijsvraag of je aanmeldt voor bepaalde voordelen.

Marketing en Verkoop

Wij gebruiken je Accountgegevens, Gebruiksgegevens en Financiële gegevens ten behoeve van marketing- en verkoopactiviteiten voor onze diensten en producten. Dit doen wij onder meer aan de hand van gesprekken die je hebt met onze klantenservice, de klachten die je hebt ingediend, de producten en diensten die je voorheen hebt besteld, jouw gebruik van onze diensten en de producten en diensten waarin je interesse hebt getoond. Ook gebruiken we hiervoor de informatie die we verzamelen via cookies over je gedrag op onze websites. Door dit te analyseren kunnen wij onze klanten diensten en producten aanbevelen die aansluiten op hun behoeften. Het is ook mogelijk dat wij je benaderen wanneer je geen klant meer bent bij ons, bijvoorbeeld met een aanbieding om (weer) klant te worden. De inhoud van je gesprekken en berichten met/aan derden blijft geheim; deze gebruiken we nooit om jou diensten of producten aan te bieden. Lees over cookies in onze cookies statements van Ziggo, van Ziggo Sport Totaal en van Vodafone.

Wij gebruiken je Accountgegevens, Gebruiksgegevens en Financiële gegevens voor deze marketingdoeleinden omdat wij er een belang bij hebben om je relevante aanbiedingen te kunnen doen. Hierdoor kunnen we meer klanten vinden voor onze producten en diensten. In sommige gevallen hebben we voor het gebruik van Gebruiksgegevens jouw toestemming nodig. Dit is bijvoorbeeld het geval bij het gebruik van zogenoemde verkeersgegevens.

Wij zullen je soms aanbiedingen doen per e-mail, sms, post en telemarketing. Als je klant van ons bent, sturen we je deze aanbiedingen tenzij je je hiervoor hebt afgemeld. Lees bij Zelf bepalen wat er gebeurt met je gegevens hoe je je voorkeuren kunt aangeven. Je kunt hier ook aangeven dat je niet wilt dat we jouw gegevens gebruiken voor het opstellen en analyseren van profielen voor marketing- en verkoopactiviteiten.

Wij verkopen jouw gegevens nooit aan derden voor marketing- of verkoopdoeleinden. Wel delen we jouw Accountgegevens, Gebruiksgegevens en Financiële gegevens voor marketing- of verkoopdoeleinden binnen de VodafoneZiggo groep.

Prijsvragen

Wij hebben regelmatig speciale acties waaraan je kunt deelnemen, zoals promotionele aanbiedingen, prijsvragen of promotionele kansspelen. Als je meedoet, gebruiken we je Accountgegevens om je deelname te registreren, om te bepalen of je voldoet aan de actievoorwaarden en om de eventueel toegekende prijzen en voordelen naar jou toe te sturen. Lees ook de actievoorwaarden goed door. Daar staat additionele informatie over hoe wij omgaan met jouw gegevens. In sommige gevallen kun je bij deze speciale acties voordelen van derden ontvangen (zoals een gratis abonnement of producten of diensten van een derde). In dat geval zullen wij de door jou opgegeven gegevens aan deze derde ter beschikking stellen.

Als we door jou bij een prijsvraag ingevulde Accountgegevens willen gebruiken om je in de toekomst aanbiedingen te doen, dan zullen wij hiervoor jouw toestemming vragen. Deze toestemming kun je altijd intrekken. Check hoe je dat doet.

Voordelen

Wij bieden voordelen (zoals Non-Stop Gratis Extra's) aan (huisgenoten van) abonnees die een abonnement hebben bij zowel Vodafone als Ziggo. De voorwaarden voor deze voordelen maken wij bekend in de actievoorwaarden die beschikbaar zijn op onze website. Vodafone en Ziggo zullen je Accountgegevens gezamenlijk gebruiken om vast te stellen of je in aanmerking komt voor deze voordelen.