Bezwaar

Je kunt ons vragen om te stoppen met het gebruik van je gegevens of het gebruik van je gegevens te beperken. Zo kun je gemakkelijk en snel:

  • bezwaar maken tegen het ontvangen van aanbiedingen, prijsvragen of onderzoeken naar jouw tevredenheid via e-mail, sms, post of per telefoon. Tevens kun je in sommige gevallen aangeven als je niet wilt dat wij hiervoor bij je langskomen;
  • aangeven dat je niet wilt dat wij je gegevens gebruiken voor het profileren van gegevens voor marketing- en verkoopactiviteiten;
  • aangeven dat je niet wilt dat wij je gegevens geanonimiseerd ten behoeve van mobiliteitsanalyses ter beschikking stellen aan derde partijen;
  • bezwaar maken als je van mening bent dat het gebruik van je gegevens niet rechtsgeldig is en/of dat jouw belangen of rechten en vrijheden zwaarder wegen dan ons belang;
  • je gegeven toestemmingen beheren. Je kunt te allen tijde gemakkelijk en snel een eerder gegeven toestemming voor het gebruik van bijvoorbeeld Gebruiksgegevens weer intrekken of juist je toestemming geven zodat wij deze gegevens kunnen gebruiken om onze diensten nog beter af te stemmen op jouw wensen. Je toestemmingen voor kijkvoorkeuren kun je beheren op de Horizon Mediabox of de Ziggo GO app zelf. Op elk gewenst moment kun je via het instellingenmenu aangeven of je al dan niet gepersonaliseerde aanbevelingen wilt ontvangen of dat wij je gegevens al dan niet gebruiken voor kijk(cijfer)analyses en delen met SKO.