Hoe kan ik dit dan doen?

Het gemakkelijkst regel je dit alles natuurlijk zelf. Dit kan via je persoonlijke online-omgeving, zoals Mijn Ziggo of MyVodafone. Door in te loggen met je persoonlijke account kun je de gewenste zaken gemakkelijk zelf regelen. Je kunt hier tevens bezwaar maken tegen het ontvangen van direct marketing via diverse kanalen, het gebruik van je gegevens voor profilering met betrekking tot direct marketing of het beheren van overige toestemmingen.

Maak je gebruik van onze diensten via je werkgever, richt je dan tot je werkgever voor het uitoefenen van je rechten. Heb je voor deze diensten toegang tot je persoonlijke online-omgeving, dan kan het zijn dat je hier enkel beperkte functionaliteiten hebt.

Heb je geen persoonlijke online-omgeving of doe je je verzoek toch liever op een andere manier? Geen probleem. Stuur een zo compleet mogelijk verzoek, inclusief het adres waarop je de gegevens wil ontvangen, naar onderstaand adres. We vragen je dan echter wel een kopie bij te voegen van een legitimatiebewijs zodat wij je identiteit kunnen controleren. Je wil natuurlijk niet dat wij je gegevens aan iemand anders openbaar maken. Natuurlijk mag je hierbij je foto en Burgerservicenummer onleesbaar maken.

Het adres voor Vodafone Libertel B.V. en Vodafone Financial Services B.V. is:

Vodafone Libertel B.V.
Antwoordnummer 10211
200 XV Maastricht

Het adres voor alle Ziggo gerelateerde verzoeken is:

Ziggo B.V.
Postbus 320
8200 AH Lelystad

Spreek je ons liever persoonlijk? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan dan echter wel voorkomen dat je alsnog wordt verzocht een brief te sturen of het verzoek online in te dienen. Wij mogen immers bepaalde verzoeken alleen uitvoeren als wij je identiteit hebben gecontroleerd.

Wij zullen alle verzoeken uiterlijk binnen een maand afhandelen. Gaat ons dit niet lukken (bijvoorbeeld indien het verzoek technisch heel complex is), dan zullen wij je hiervan binnen een maand op de hoogte stellen. In deze gevallen zullen wij het verzoek uiterlijk binnen drie maanden uitvoeren. Als we om wat voor reden dan ook je verzoek afwijzen, laten we je altijd weten waarom. Afhankelijk van hoe je de aanvraag hebt gedaan, krijg je een reactie per post of in je persoonlijke online-omgeving.