Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Enterprise Repair Service

Meld je kapotte toestel online bij ons aan. Stuur 'm daarna op of laat 'm ophalen. Is je toestel al aangemeld? Bekijk dan de status van de reparatie.

Check de reparatiestatus online

Aanmelden voor reparatie

Meld het toestel online aan. Zijn er meerdere toestellen kapot? Deze kun je allemaal in één keer aanmelden. Heb je nog geen toegang? Vraag dan eerst een account aan.

Verzenden of laten ophalen

Bij het aanmelden van je toestel kun je kiezen uit 3 mogelijkheden:

Send In & Return

Je stuurt het toestel op eigen kosten op naar het reparatiecentrum. Wij repareren 'm voor je en dan krijg je het toestel van de postbode van PostNL weer terug.

Pick Up & Return

De postbode van PostNL haalt je toestel de volgende werkdag tussen 08.00 en 18.00 uur op. Wij repareren 'm en dan krijg je het via de post weer terug.

€ 19 per toestel

Pick Up & Return Plus

Een koerier haalt je toestel op en je krijgt dan gelijk een leentoestel. Wij repareren het en de koerier brengt 'm terug. Het leentoestel lever je dan weer in.

€ 69 per toestel. Als je het toestel binnen 4 uur wilt laten ophalen, betaal je € 99.

De kleine lettertjes
  • Kies je voor Pick Up & Return Plus en ben je niet thuis als de koerier je gerepareerde toestel komt brengen? Dan brengen we € 25 in rekening.
  • Gebruik je Send In & Return? Meld het toestel altijd aan voordat je het opstuurt. Als het toestel niet aangemeld is, betaal je € 5. Stuur aangemelde toestellen meteen op. Wacht niet tot je een aantal toestellen tegelijk kunt opsturen.

Reparatiekosten

Geef aan hoeveel je maximaal voor de reparatie wilt betalen. Of vanaf welk bedrag je eerst een prijsopgave wilt ontvangen. Als de reparatie goedkoper is dan het aangegeven bedrag, repareren we je toestel meteen. Je ontvangt dan vooraf geen prijsopgave.