Status van je bestelling


Volg je bestelling via My Vodafone Thuis

Vodafone Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan Vodafone Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. Wil je weten wat er precies staat te gebeuren en welke stappen jouw bestelling doorloopt, volg dan je bestelling via My Vodafone Thuis.

Naar My Vodafone Thuis

1

Registratie

Nadat je order is ingevoerd ontvang je per post en per e-mail een bevestiging met het contract en een link naar de algemene voorwaarden. Je My Vodafone Thuis omgeving is nu aangemaakt. In deze bevestiging staat ook een link waar je zelf je inloggegevens kunt aanmaken. Vodafone Thuis zal je telefonisch proberen te bereiken voor een kwaliteitsgesprek, waar je eventuele vragen kan stellen.

2

Bedenktijd

Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan is je wettelijke bedenktijd tussen de 0 en 14 dagen. In deze periode heb je de tijd om de order gratis te annuleren. Wil je annuleren neem dan contact op met onze klantenservice.

3

Levering

Glasvezel Internet

Onze installatiepartner Guidion neemt contact met je op om een installatie-afspraak in te plannen. Je spreekt altijd met de monteur je definitieve installatiedatum af. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen. Wanneer je geen gebruik hebt gemaakt van onze Overstapservice dan kun je oude abonnementen opzeggen met onze handige voorbeeld opzegbrief.

Standaard Internet

Je ontvang van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons Installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je Vodafone Thuis diensten installeren. Indien je niet hebt gekozen voor onze Overstapservice, dan kun je je oude abonnement opzeggen met onze handige voorbeeld opzegbrief.

Voorbeeld opzegbrief

4

Installatie

De lijn wordt besteld. Indien nodig worden er werkzaamheden uitgevoerd om de glasvezelaansluiting bij je thuis aan te leggen. Het Vodafone Thuis Installatiepakket wordt tussen de 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd. Ben je niet thuis, dan ontvang je een afhaalbon. Met deze bon (én een geldig legitimatiebewijs) kun je binnen drie weken je pakket afhalen bij het aangegeven PostNL servicepunt.

Heb je gekozen voor Glasvezel Internet dan komt op de installatiedatum de monteur bij je langs om de Vodafone Thuis diensten te installeren. Heb je gekozen voor Standaard Internet dan kun je vanaf de installatiedatum zelf je Vodafone Thuis diensten installeren.

Je oude nummer wordt (indien je gebruik hebt gemaakt van nummerbehoud), binnen 3 dagen overgezet naar Vodafone Thuis.

5

Kwaliteit & tevredenheid

Vodafone Thuis belt je voor een welkomstgesprek, om te kijken of alles naar wens is en of je nog vragen hebt. Enkele weken na levering en gebruik ontvang je via de e-mail een kwaliteitsonderzoek. Hiermee kun je ons laten weten wat er goed gaat, maar nog belangrijker wat wij nog verder kunnen verbeteren.

Help ons met het verbeteren van onze support pagina's. Via onze rode Feedback knop aan de rechterkant kun je precies doorgeven wat je wel of niet goed vindt aan deze pagina. Is het duidelijk of mis je informatie? Wij gaan met je feedback aan de slag om onze website nóg beter te maken. Omdat we daar heel druk mee zijn krijg je geen persoonlijke reactie.

Alvast bedankt!

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan Vodafone Thuis

De chat wordt geladen

Een momentje geduld alsjeblieft.

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop

Of zoek je antwoord op ons Forum