Incasso en achterstand in betalingen


Automatische incasso

Bij Vodafone Thuis kun je alleen betalen door middel van automatische incasso. Hier ben je ook mee akkoord gegaan toen je een contract met Vodafone afsloot. Wij incasseren rond de 20ste van iedere maand.


Achterstand in betalingen

Indien de incasso niet gelukt is, proberen wij het nogmaals. Lukt deze tweede poging tot incasseren ook niet, dan is de snelste manier om je rekening alsnog te betalen online via iDEAL. Je ontvangt hiervoor van ons een e-mail met daarin een directe link om te betalen via iDEAL.


Incassobureau

Indien het bedrag binnen 20 dagen na de eerste mislukte incasso poging niet op onze rekening staat worden je diensten stopgezet en je openstaande betalingen overgedragen naar het incassobureau.

Voor uitleg over de opbouw van je factuur kun je hier een kijkje nemen.

Voorbeeld rekening

Help ons met het verbeteren van onze support pagina's. Via onze rode Feedback knop aan de rechterkant kun je precies doorgeven wat je wel of niet goed vindt aan deze pagina. Is het duidelijk of mis je informatie? Wij gaan met je feedback aan de slag om onze website nóg beter te maken. Omdat we daar heel druk mee zijn krijg je geen persoonlijke reactie.

Alvast bedankt!

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan Vodafone Thuis

De chat wordt geladen

Een momentje geduld alsjeblieft.

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop

Of zoek je antwoord op ons Forum