Overslaan en ga naar inhoud

Vodafone en Ziggo

Vragen over onze samenwerking? We zetten de meestgestelde vragen voor je in een handig overzicht.

De belangrijkste punten op een rij

Je nummer
Alle mobiele en vaste zakelijke nummers blijven gewoon bij Vodafone
Hulp nodig?
Voor vragen over Vodafone producten en diensten bel je met de Vodafone klantenservice of je zakelijke accountmanager
Je factuur
Er verandert niets aan je factuur
Nieuws
Als er nieuws is over Vodafone en Ziggo hoor je dat meteen van ons

Ook interessant om te weten...

Nee, je nummer blijft gewoon bij Vodafone. Of je nu prepaid belt, een persoonlijk abonnement hebt of een zakelijke klant bent met vaste en mobiele nummers. Je factuur krijg je ook nog steeds van ons en opwaarderen blijft hetzelfde.

Ja, voor je mobiel regel je alles nog steeds in de My Vodafone App of op de website. En voor je Ziggo producten log je in op Mijn Ziggo of gebruik je de Mijn Ziggo app.

Nee, we werken samen met Ziggo. En we blijven voorlopig onszelf. Vodafone dus. Met onze eigen producten, website, app en winkels.

In Vodafone winkels kun je ook terecht voor Ziggo producten, en andersom. Online bestel je nog gewoon via Ziggo.nl of Vodafone.nl.

Alle Vodafone producten en diensten blijven voorlopig hetzelfde. Net als de tarieven en voorwaarden ervan. Ook wijzigt er niets aan afspraken die je met ons hebt gemaakt. Bijvoorbeeld over contracten en service levels.

Niet blij dat we samenwerken? Dat vinden we natuurlijk jammer. Omdat de voorwaarden van je abonnement hetzelfde blijven, kun je niet per direct opzeggen. Als je contract is afgelopen, is de opzegtermijn 1 maand.

Jazeker! Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En als je klant bij Vodafone én Ziggo bent (of wordt), hebben we volop extra voordelen voor je!

Nee, voor vragen over je Ziggo producten bel je met de klantenservice van Ziggo, zoals je dat gewend bent.

Heb je vragen over je Vodafone abonnement of prepaid, dan bel je gewoon naar 1200.

Ja, je houdt gewoon je eigen zakelijke accountmanager. Want dat is wel zo vertrouwd. Heb je ook een accountmanager bij Ziggo? Dan blijft die het aanspreekpunt voor je Ziggo-producten. Uiteraard stemmen ze onderling alles af, zodat je diensten naadloos op elkaar aansluiten.

Niet genoeg voor je?

Wil je meer weten over ons bedrijf en onze geschiedenis? Op Over VodafoneZiggo vind je achtergrondinformatie over onze samenwerking en laten we de geschiedenis van Vodafone en Ziggo zien. Je leest er wat onze visie en ambitie is en kunt er ons organogram bekijken.