Vernieuwing
vernieuwing klantsysteem

Goed nieuws!

De werkzaamheden aan onze systemen zijn succesvol verlopen. U kunt het vernieuwde My Vodafone gaan gebruiken.

  • Verbeterd inzicht in verbruik en kosten
  • Rekeningbeheer via analyses en statistieken
  • Geef medewerkers toegang tot een eigen My Vodafone omgeving. Zo zien ze hun eigen tegoed en verbruik

Inloggen met een e-mailadres

Als u inlogt in My Vodafone, moet u eerst uw gebruikersnaam veranderen. Voortaan logt u namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van gebruikersnaam. Zodra u bent ingelogd, kunt u het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Door de werkzaamheden van afgelopen weekend kan het zijn dat de tegoeden niet actueel zijn. Kijk naar het tijdstip wanneer deze voor het laatst zijn bijgewerkt.

Toegang en rechten

Bent u de contractant of de belangrijkste gebruiker van My Vodafone voor uw bedrijf? Dan noemen we u vanaf nu de accounteigenaar.

Als accounteigenaar bepaalt u de toegang en rechten van beheerders. Wacht niet te lang om beheerders toegang te geven, zodat uw organisatie snel aan de slag kan met de vernieuwde omgeving.


Problemen met inloggen?

Kunt u niet inloggen in My Vodafone? Geen zorgen, de accounteigenaar binnen uw bedrijf kan de toegang voor u regelen.