Overslaan en ga naar inhoud

Overheid

Betere dienstverlening met slimme technologie
Dienstverlening verbeteren en burgers betrekken met slimme technologie

Met budgetten die onder druk staan en een bevolking die groeit en vergrijst, staan overheden steeds vaker voor uitdagingen. Hoe houdt u bijvoorbeeld de kwaliteit van afvalverwerking op een hoog peil? Blijft de aanpak van criminaliteit effectief? En bent u in staat hulp aan kansarme gezinnen te bieden zonder de kosten de pan uit te laten rijzen? Zomaar wat relevante kwesties die om toekomstgerichte oplossingen vragen, voordat ze groot en duur worden. Samen met het bedrijfsleven krijgt u dit zeker voor elkaar.

Snel inspelen op verandering.

Hoe ver bent u?

Veilig en flexibel

Veilig en flexibel

Als overheid houdt u graag controle over uitgaven en verbruik van communicatiemiddelen. Privacy- en gegevensbescherming hebben vanzelfsprekend de hoogste prioriteit. En door een flexibele communicatie-infrastructuur houdt u uw diensten blijvend relevant en effectief.

Verbonden medewerkers

Verbonden medewerkers

Uw medewerkers delen, vergelijken, communiceren en betalen al met mobiele apparaten. U zorgt ervoor dat zij ook binnen uw organisatie verbonden kunnen blijven met hun eigen apparaten. Daarmee krijgen zij sneller en makkelijker toegang tot de informatie die ze nodig hebben, en maakt u hun werk efficiënter en eenvoudiger.

Doelgericht aan de slag

Doelgericht aan de slag

U gebruikt de laatste communicatietechnologieën om te besparen. Innovatieve diensten komen met nieuwe digitale toepassingen snel tot stand. En ondertussen verhoogt u de productiviteit van medewerkers en het gemak voor uw klanten en burgers door implementatie van mobiele betaaloplossingen.