Verleng nu je abonnement en ontvang extra voordeel

Je rekening betalen

Rekening betalen

Automatische incasso mislukt? Dan kun je het snelste betalen via iDEAL in My Vodafone.


We maken het je makkelijk om de rekening alsnog te betalen met de volgende vier betaalmethodes.


iDEAL

Betalen via iDEAL in My Vodafone is zo gepiept.

Betalen via My Vodafone
  • De betaling is direct verwerkt
Creditcard

Je kunt ook direct betalen met je creditcard.

Betalen via My Vodafone
  • Verwerking op dezelfde werkdag
Internetbankieren

Je betaalt via de app of website van je bank.

  • Verwerking binnen 2 werkdagen (bij een spoedopdracht 1 werkdag)
  • Vermeld bij de betaling je mobiele nummer en klantnummer
Contant

Je kunt contant betalen bij een vestiging van GWK.

  • Verwerking binnen 1 werkdag
  • Vermeld bij de betaling je mobiele nummer en klantnummer

Is je toestel geblokkeerd en heb je betaald om de blokkade eraf te halen?

Dan kan het 2 tot 24 uur duren voordat je het toestel weer kunt gebruiken. (Zet je toestel uit en aan, dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent.)


Rekeninggegevens
  • Betaling in Nederland
    • IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09, t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht
  • Betaling in het buitenland
    • IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09
    • BIC (Swiftcode): DEUTNL2A
    • Soms kan het adres gevraagd worden:
      Deutsche Bank AG
      De Entree 99-197
      1101 HE Amsterdam

Te laat betaald?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je rekening niet op tijd betaald is. Bekijk stap voor stap wat we dan doen.


Op zoek naar Vodafone Thuis?

Je rekening & betalen