Overslaan en ga naar inhoud

Je abonnement opzeggen

Jammer dat je erover denkt om bij ons weg te gaan.

Zou je niet toch willen blijven? Verlengen heeft zo z'n voordelen.

Zo zeg je op

Zoek eerst in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Zeg daarna je abonnement online op.

Bel ons gratis op 0800-0094.

Kom langs bij een van onze winkels.

Je kunt opzeggen met een brief aan Vodafone, afdeling Annuleringen, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht.

Meerdere aansluitingen? Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.

Op de website van COIN lees je meer over opzeggen en wat dit voor jou betekent.

Ook je Ziggo producten opzeggen

Vóór einde contract

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dat kan, als je de resterende maanden van je abonnement in 1 keer afbetaalt. Geef in dit geval bij je opzegging door dat je je contract wilt afkopen. Heb je ook een lening? Deze kun je afbetalen of door laten lopen.

Nummerbehoud

Wil je jouw mobiele nummer meenemen? Ga dan naar je nieuwe provider en geef het aan. De nieuwe aanbieder regelt het opzeggen van je abonnement.

Tijdelijk stopzetten

Zet je abonnement op pauze als je 'm even niet gebruikt. Bijvoorbeeld omdat je een tijdje naar het buitenland gaat.

Bij een overlijden

Dan heb je het al zwaar genoeg. We maken een abonnement overnemen of opzeggen daarom graag makkelijk. En omzetten naar prepaid kan ook. Vul het formulier in en we regelen het voor je.

Bij een faillissement

In deze moeilijke situatie overleggen we graag met je over de mogelijkheden die er zijn voor je abonnement. Bel ons op (043) 351 45 28 en we komen er samen uit. 

Medische reden

Wil je je abonnement stopzetten, omdat je er weinig gebruik van kunt maken door een verandering in je gezondheid? Stuur ons dan een e-mail met een medische verklaring en we pakken het op.

Thuis geen bereik?

Net een nieuw abonnement, maar thuis geen goede verbinding? Met onze netwerkgarantie helpen we je verder. We lossen we het voor je op, of zetten je abonnement gratis stop.

Goed om te weten

Nadat je abonnement is opgezegd, krijg je van ons nog een laatste factuur. Je leest er meer over op: Hulp bij je factuur. Deze laatste factuur vind je tot 6 maanden na het stopzetten van je abonnement in My Vodafone. 

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

Opzeggen | Support | Vodafone
Opzeggen | Support | Vodafone