Je abonnement opzeggen

Oh nee, denk je er echt over om een punt achter onze relatie te zetten? Jammer! We willen je niet kwijt.

Voordat je gaat...

Zou je niet toch willen blijven? Verlengen heeft zo z'n voordelen.

Zo zeg je op

Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je het abonnement online op.
Meerdere aansluitingen? Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.

Vóór einde contract

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dat kan, als je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef in dit geval bij je opzegging door dat je je contract wilt afkopen.

Nummerbehoud

Wil je jouw mobiele nummer meenemen? Ga dan naar je nieuwe provider en geef het aan. De nieuwe aanbieder regelt het opzeggen van je abonnement.

Tijdelijk stopzetten

Als je je abonnement even niet gebruikt, kun je 'm gewoon op pauze zetten. Bijvoorbeeld omdat je een tijdje naar het buitenland gaat.

Thuis geen bereik?

Net een nieuw abonnement, maar thuis geen goede verbinding? Met onze netwerkgarantie helpen we je verder. We lossen we het voor je op, of zetten je abonnement gratis stop.

Overlijden of faillissement

Dan heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom maken we 't je graag gemakkelijk. Je kunt het abonnement overnemen of opzeggen. Bij een faillissement bel je naar (043) 351 45 28. Gaat het om een overlijden? Vul dan onderstaand formulier in.

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

Opzeggen | Support | Vodafone
Download de app in de Apple App Store
Download de app in de Google Play Store
Opzeggen | Support | Vodafone