Je abonnement wijzigen

Ontdek hoe je je abonnement verhoogt of verlaagt. En waar je je adresgegevens of IBAN aanpast.

Je abonnement aanpassen

Je Vodafone abonnement omzetten

Heb je al een Vodafone abonnement en wil je dat omzetten naar Red Together of Red Unlimited? Of je zakelijke abonnement naar Red Pro Select of Red Pro Unlimited? Dat regel je heel eenvoudig zelf in My Vodafone of in de My Vodafone App.

Hulp nodig? Wil je jouw abonnement naar een andere categorie omzetten, of heb je nu Vodafone Prepaid? Bel dan met onze klantenservice op 0800-22 66 789. 

Verhogen

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Verlagen

Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.

Je gegevens wijzigen

Je adres wijzigen

Verhuisd? Pas dan in My Vodafone snel je adresgegevens aan. Daar kun je ook het rekeningadres veranderen.

Ander rekeningnummer

Verandert je IBAN? Of verandert de rekeninghouder van je rekening? In My Vodafone pas je dat eenvoudig zelf aan.

Je contract overdragen

Iemand anders neemt het over

Je kunt online aan ons doorgeven wie jouw abonnement gaat overnemen. Dat kan met een paar klikken in My Vodafone of via het online formulier. Lees even alle informatie, dan weet je welke manier voor jou het makkelijkst is. 

Tijdelijk stopzetten

Er even tussenuit? Zet je abonnement dan op pauze. Zo'n pauze kan tussen de 3 en 9 maanden duren. Alle acties en kortingen op je abonnement komen wel te vervallen.

Je abonnement verlengen

Is het tijd voor een nieuw toestel? Verleng in dat geval je abonnement met een leuke aanbieding. Als je nog even vooruit kunt met je toestel, verleng dan met Sim Only.

Een nieuw nummer

Wil je een ander mobiel nummer? Dat kan! Je kunt namelijk zelf, tegen een kleine vergoeding, een nieuw mobiel nummer aanvragen.

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

Wijzig je abonnement | Support | Vodafone
Download de app in de Apple App Store
Download de app in de Google Play Store
Wijzig je abonnement | Support | Vodafone