Waar ben je naar op zoek?

We helpen je graag om je vraag te beantwoorden. Kom je er zelf niet uit? Dan kun je ons op verschillende manieren bereiken.

Hier al eens gekeken?

In My Vodafone regel je heel veel dingen zelf. Je vindt er je bundels, je verbruik, je facturen en je persoonlijke gegevens. Kom je er niet uit? Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op onze supportpagina’s.

Chat met ons

to

TOBi, de chatbot van Vodafone, staat 24/7 voor je klaar en helpt je graag snel op weg. Mocht TOBi je niet kunnen helpen, dan halen we er direct een collega van de klantenservice bij.

Bel met ons

Bent je particuliere of zakelijke klant, of heb je vragen over bellen vanuit het buitenland? Dan kun je ook telefonisch contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen

Vaak zijn hogere kosten eenvoudig te verklaren. Op deze pagina leggen we je uit waarom je factuur in sommige gevallen hoger kan uitvallen.

We zitten allemaal wel eens krap bij kas. Op deze pagina lees je wat je kunt doen als je je factuur niet op tijd kunt betalen.

Heb jij internet van Ziggo én een Vodafone abonnement op hetzelfde adres? Dan krijg je inderdaad Dubbele data - en andere voordelen. Lees meer over de volop extra voordelen.

Weer de baas worden over je MB's? Bekijk hier onze tips en trucs om je dataverbruik onder controle te houden.

Lees hier wat je kan doen om toch voordelig verder te internetten. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een extra voordeelbundel die past bij jouw gebruik.

In de My Vodafone App zet je betaalde diensten zelf snel en makkelijk stop. 

Bezoek onze winkel

We helpen je graag verder in een van onze winkels. Kom gerust binnen voor al jouw vragen.

Wil je graag langskomen op een specifiek moment? Dan kun je natuurlijk ook een afspraak maken. Selecteer een winkel bij jou in de buurt en maak een afspraak.

Chat met ons

to

TOBi, de chatbot van Vodafone, staat 24/7 voor je klaar en helpt je graag snel op weg. Mocht TOBi je niet kunnen helpen, dan halen we er direct een collega van de klantenservice bij.

Bezoek onze winkel

We helpen je graag verder in een van onze winkels. Kom gerust binnen voor al jouw vragen.

Wil je graag langskomen op een specifiek moment? Dan kun je natuurlijk ook een afspraak maken. Selecteer een winkel bij jou in de buurt en maak een afspraak.

Bel met ons

Ben je particuliere of zakelijke klant, of heb je vragen over bellen vanuit het buitenland? Dan kun je ook telefonisch contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen

Vaak zijn hogere kosten eenvoudig te verklaren. Op deze pagina leggen we je uit waarom je factuur in sommige gevallen hoger kan uitvallen.

We zitten allemaal wel eens krap bij kas. Op deze pagina lees je wat je kunt doen als je je factuur niet op tijd kunt betalen.

Heb jij internet van Ziggo én een Vodafone abonnement op hetzelfde adres? Dan krijg je inderdaad Dubbele data - en andere voordelen. Lees meer over de volop extra voordelen.

Weer de baas worden over je MB's? Bekijk hier onze tips en trucs om je dataverbruik onder controle te houden.

Lees hier wat je kan doen om toch voordelig verder te internetten. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een extra voordeelbundel die past bij jouw gebruik.

In de My Vodafone App zet je betaalde diensten zelf snel en makkelijk stop. 

My Vodafone voor jou

In My Vodafone en de My Vodafone App zie je altijd je actuele tegoed en verbruik. Je kunt ook je factuur bekijken, je abonnement wijzigen, BloX aanzetten en nog veel meer. Maar je kunt ook 24/7 berichten sturen. Download de app, maak een Vodafone account aan en je bent er klaar voor!

My Vodafone app