Bij Vodafone zit je goed!

En het wordt alleen nog maar leuker. Verleng nu voordelig je Sim Only abonnement of kies voor een nieuw toestel.

Geniet van ons razendsnelle 5G GigaNet, 24/7 klantenservice en veel voordeel in combinatie met Ziggo's vaste diensten. Regel je verlenging gemakkelijk in de My Vodafone app of kies uit onderstaande opties.

Verleng met Sim Only

Heb je nog geen nieuwe telefoon nodig? Kies dan voor een Sim Only abonnement. Je kunt later alsnog overstappen op een abonnement met een nieuwe telefoon met Vodafone NEXT.

Verleng met een toestel

Ben je toe aan een nieuwe telefoon? Kies dan bijvoorbeeld voor een Apple, Samsung of OPPO telefoon. Bekijk alle aanbiedingen en verleng vandaag nog.                         

De keuze is reuze

Hulp nodig bij verlengen?

Wij helpen jou met kiezen op basis van je bel-, sms- en mobiele internetgebruik. Zo weet je precies wat het beste bij jou past.






                  





 

Zo verleng je je abonnement

Verleng eenvoudig met Vodafone
Stap 1

Tijd om te verlengen?
We laten het je weten via email of sms. Soms zit je helemaal goed met je contract en is het helemaal niet nodig om te verlengen. Dit laten we je ook weten!

Stap 1

Toestel of Sim Only?
Misschien heb je al een toestel op het oog, of een abonnement. Bekijk anders nog ons aanbod van telefoons of Sim Only abonnementen.

Stap 1

Verlengen maar!
Verlengen kan heel makkelijk online of in de My Vodafone app. In de app ben je al ingelogd, en met 1 click ben je klaar. Mocht je toch van gedachte veranderen? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd.

Veelgestelde vragen over verlengen

 

Per 1 februari 2021 in prijs verlaagd

Red Unlimited en Red Together zijn per 1 februari 2021 in prijs verlaagd. Sluit je een Red Unlimited of Red Together abonnement af óp of na 1 februari 2021, dan gelden bovengenoemde prijzen en GB’s.

Heb je vóór 1 februari een Red Unlimited of Red Together abonnement afgesloten, dan blijven de voorwaarden ten tijde van afsluiten geldig. Oftewel, was je vóór 1 februari al klant met een van deze abonnementen, dan veranderen de prijs en het aantal GB’s niet.

Uitzondering voor Start-klanten aangesloten vanaf maart 2019: zij krijgen een gratis data-update. Prijs en voorwaarden blijven ook hierbij ongewijzigd.

Lees alles over de per 1 februari 2021 veranderde prijzen, voorwaarden en bundels van onze Red - én Start- abonnementen.


Je krijgt een e-mail met de datum waarop je nieuwe abonnement start. Je overgebleven tegoed vervalt. Maar geen nood! Je krijgt er een nieuw tegoed voor terug. Dat berekenen we op basis van de ingangsdatum en het tegoed bij je nieuwe abonnement. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement. We noemen dit 'betalen naar rato'.


Je abonnement loopt na de einddatum van je contract gewoon door. Na 12 of 24 maanden (afhankelijk van de duur van je abonnement) is je toestellening afgelost en daarom kan je maandbedrag lager zijn als je een abonnement met toestel hebt. Ben je Sim Only-klant, dan blijft jouw maandbedrag hetzelfde. Kortingen lopen door. Na afloop van je contract is je abonnement maandelijks opzegbaar.


Chat met ons, bel ons of kom langs in één van onze winkels. Wij helpen je graag om een goede keuze te maken!

  • Particuliere klant? Bel naar 0800-0001
  • Zakelijke klant? Bel naar 0800-0500
  • Of verleng in een winkel bij jou in de buurt
Hoe ziet de nieuwste iphone eruit

Haal alles uit ons 5G

Onbeperkt data en bellen
voor maar
€ 30 per maand

Deze prijs geldt als je ook internet van Ziggo hebt.