Je abonnement verlengen

Gaan we samen door? Kies dan een blits toestel. Verleng vanaf 4 maanden voor je contract afloopt. In My Vodafone zie je wanneer je aan de beurt bent.

Waarom verlengen?

  1. We vinden het fijn als je blijft. Daarom krijg je van ons een leuk aanbod.
  2. Omdat we elkaar al kennen, is verlengen een eitje.
  3. Je houdt je eigen nummer zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Je blijft dus bereikbaar.
  4. Je betaalt geen aansluitkosten

Yes, je blijft!

Als je er al uit bent, kun je gemakkelijk zelf je abonnement verlengen. Heb je een Sim Only abonnement? Dan verleng je eenvoudig in de My Vodafone App. Wil je er een toestel bij? Bekijk dan de beste deals in My Vodafone.

Twijfel je nog?

Twijfelen is niet nodig. Kijk snel welke abonnementen en aanbiedingen we voor je hebben!

+ Vergelijk onze abonnementen

+ Bekijk onze aanbiedingen

Bel ons of kom even langs

We helpen je graag een goede keuze te maken die bij jou past.

Vanaf wanneer kun je verlengen?

Verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Je kunt de einddatum opzoeken in My Vodafone of in de My Vodafone App.

Al eerder verlengen?

Dat kan! Al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, kun je verlengen mét een nieuw toestel. En met een Sim Only abonnement kan verlengen al na 2 maanden.

+ Meer over Vodafone NEXT

Handig om te weten

Over je nieuwe abonnement

Je krijgt een e-mail met de datum waarop je nieuwe abonnement start. Je overgebleven tegoed vervalt. Maar geen nood! Je krijgt er nieuw tegoed voor terug. Dat berekenen we op basis van de ingangsdatum en het tegoed bij je nieuwe abonnement.

Je rekening

  • Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement.
  • Je rekening kan wat hoger uitvallen als er eenmalige kosten op staan, bijvoorbeeld voor een toestel
  • Je betaalwijze blijft hetzelfde