Overslaan en ga naar inhoud

Netwerkgarantie

Met een nieuw toestel wil je meteen kunnen appen, bellen en internetten. Maar zonder netwerkdekking gaat dat lastig. Daarom geven we 30 dagen netwerkgarantie.

Doe de netwerkcheck

Ervaar je problemen met de dekking? Dan is de eerste stap onze Network check. Hiermee los je in 80% van de gevallen je probleem op. Zo niet, zorgen we ervoor dat een medewerker je verder helpt.

Geen verbetering na de Network Check?

Neem dan contact op met ons. We doen er dan alles aan om je probleem op te lossen. Lukt ons dat niet en heb je het abonnement nog geen 30 dagen? Dan kan je gebruik maken van de netwerkgarantie en je abonnement gratis stopzetten.

Wil je alle regels doornemen? Download en lees alvast de voorwaarden (PDF).

Hoe zit het met de kosten?

Als je gebruik maakt van de netwerkgarantie krijg je van ons de aansluitkosten en maandelijkse abonnementskosten terug. Ook je toestelkosten krijg je terug als je ervoor kiest je toestel in te leveren.

Kosten buiten je bundel moet je wel betalen. Kosten buiten je bundel zijn onder andere:

  • Bellen naar servicenummers, zoals 0900- en 0909-nummers
  • Vanuit Nederland bellen naar een buitenlands nummer
  • In landen buiten de EU bellen, sms'en, internetten en gebeld worden

Hoe zit het met mijn toestel?

Er twee opties voor je toestel als je de netwerkgarantie gebruikt. Je kan ervoor kiezen je toestel in te leveren of te kopen. Kies je voor kopen? Dan kan je het toestel in één of meerdere keren betalen.