Overslaan en ga naar inhoud

Opzeggen bij overlijden

Veel sterkte in deze zware tijd, waarin je veel moet regelen.
Wil je het abonnement opzeggen, overnemen of omzetten naar prepaid? Daar zorgen wij voor.

Abonnement opzeggen of overnemen

Via ons online formulier regel je als nabestaande alles. Er zijn drie mogelijkheden:

  • Het abonnement opzeggen. Het nummer is dan niet meer in gebruik
  • Het abonnement overnemen
  • Het nummer overzetten naar prepaid

Je kan ook het welkomstbericht van de voicemail ontvangen per e-mail, als herinnering aan de overledene. Deze optie vind je onderaan het formulier.

Na verwerking van het formulier ontvang je vaak een laatste factuur. Staat daarop dat je geld terug krijgt? Dan maken we dat binnen drie maanden over naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Prepaid

Had de overledene een prepaid nummer? Dan krijg je het resterende tegoed terug.

Stuur ons een e-mail met:

  • Een foto of PDF van de akte van overlijden
  • Het prepaid-nummer
  • Het rekeningnummer waarop je het tegoed wilt ontvangen
  • Je naam, adres en telefoonnummer

Binnen zes weken betalen we het tegoed uit.

Heb je nog vragen?

Neem dan contact op met ons gespecialiseerd Servicedesk voor Nabestaanden team. We helpen je graag.

Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00.