Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Een betalingsregeling aanvragen

Lukt het niet om je rekening in één keer te betalen? Dat kan gebeuren. We kijken graag samen met je naar de mogelijkheden.

Je rekening niet op tijd betaald?

Als je door omstandigheden te laat bent met het betalen van je rekening, ontstaat een betalingsachterstand. Dat kan vervelende gevolgen hebben. Om dit te voorkomen kun je via dit formulier een betalingsregeling aanvragen. Zo kun je het openstaande bedrag in termijnen betalen.

Vul het formulier niet in als...

  • Je al een betalingsregeling hebt. Binnen deze regeling krijg je niet opnieuw uitstel van betaling.
  • Je recent een brief hebt ontvangen van een incassobureau. Neem dan contact op met het incassobureau.

Belangrijk om te weten

  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt
  • We sturen je een bevestiging zodra je aanvraag akkoord is. Bij vragen, nemen we contact met je op.

Heb je een My Vodafone account?

Log dan in. We vullen dan het formulier al grotendeels voor je in.

Wij maken 't je makkelijk

Omdat je bent ingelogd hebben we het formulier al grotendeels voor je ingevuld.

Klopt je adres niet? Ga dan naar Postadres wijzigen om dit aan te passen.

Je abonnement

Je klantnummer heeft 9 cijfers en staat in of op je contract.

Je gegevens

Waarop je overdag bereikbaar bent

Vul hier in welk bedrag je maandelijks wilt aflossen. Je kunt het totaalbedrag van de regeling in maximaal 36 termijnen afbetalen. Als we meer informatie nodig hebben, nemen we contact met je op.

Voorwaarden

Deze regeling geldt alleen voor het afgesproken bedrag. Daarnaast betaal je nog je reguliere abonnementskosten zoals je gewend bent.

We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt. Als dit gebeurt, nemen we contact met je op.

Zodra de aanvraag akkoord is, sturen we een bevestiging.

Verplicht veld
Je verzoek is onderweg...