Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Een betalingsregeling aanvragen

Lukt het niet om je rekening in één keer te betalen? Dat kan gebeuren. We kijken graag samen met je naar de mogelijkheden.

Zit je even krap bij kas?

Het kan door omstandigheden gebeuren dat je een rekening niet in één keer kunt betalen.
Je kunt dan een betalingsregeling aanvragen om het openstaande bedrag in termijnen te betalen. Zo voorkom je de vervelende gevolgen van een betalingsachterstand.

Je kunt een regeling aanvragen als.....

  • Je een openstaand bedrag in meerdere termijnen wil betalen
  • Je nog geen betalingsregeling hebt. Je kunt pas een nieuwe regeling aanvragen, als de andere is afgelopen.
  • Je nog geen brief hebt ontvangen van een incassobureau. Is dat wel het geval? Neem dan contact op met het incassobureau.

Belangrijk om te weten

  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt
  • We sturen je een bevestiging zodra je aanvraag akkoord is. Bij vragen, nemen we contact met je op.

Heb je een My Vodafone account?

Als je inlogt in My Vodafone worden je gegevens automatisch ingevuld. Heb je nog geen account? Dan kun je het formulier ook invullen zonder in te loggen.

Je bent ingelogd in My Vodafone

Omdat je bent ingelogd hebben we het formulier al grotendeels voor je ingevuld.

Klopt je adres niet? Ga dan naar Postadres wijzigen om dit aan te passen.

Je abonnement

Je klantnummer heeft 9 cijfers en staat in of op je contract.

Je gegevens

Waarop je overdag bereikbaar bent

Je kunt het bedrag in maximaal 36 termijnen afbetalen. Ook kan het termijnbedrag niet lager zijn dan 5 euro.

Eerste betaling binnen 30 dagen

Voorwaarden

Deze regeling geldt alleen voor het afgesproken bedrag. Daarnaast betaal je nog je reguliere abonnementskosten zoals je gewend bent.

We kunnen besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt. Als dit gebeurt, nemen we contact met je op.

Zodra de aanvraag akkoord is, sturen we een bevestiging.

Verplicht veld
Je verzoek is onderweg...