Coronavirus: we helpen je verbonden te blijven

We realiseren ons dat het nu belangrijker dan ooit is om verbonden te blijven met je familie en vrienden. Maar ook alle thuiswerkers en veel bedrijven mogen op ons rekenen om met hun werk, collega’s en klanten in contact te kunnen blijven. Als telecommunicatiebedrijf nemen we onze verantwoordelijkheid in deze uitzonderlijke situatie.

Vodafone wordt VFNL-#StayConnected

Het Vodafone-netwerk krijgt tijdelijk een nieuwe naam: VFNL-#StayConnected. In deze onzekere tijd stimuleren we zo dat je verbonden blijft met je dierbaren. De aangepaste netwerknaam verschijnt in het scherm zodra je je toestel uit- en aanzet. Bij sommige toestellen is aan- en uitzetten van de vliegtuigstand ('flight mode') al genoeg.

Betrouwbare service: zo regel je zelf veel online

We blijven je helpen met je vragen. Via chat of de My Vodafone app, maar ook telefonisch.

Winkels open waar het kan

We bieden onze klanten graag de nodige hulp en service om verbonden te blijven. Vind een winkel bij jou in de buurt.

Tips voor thuis

We doen er alles aan om thuiswerken zo makkelijk mogelijk te maken. Bekijk onze tips voor thuiswerken.

VodafoneZiggo biedt extra services

Tot 13 april heb je toegang tot gratis entertainment. Ook stellen we geplande werkzaamheden aan het netwerk uit. Lees hier meer.

Ziggo logo

Ben je op zoek naar informatie van Ziggo over corona? Bekijk dan de speciale coronapagina van Ziggo.

Meestgestelde vragen

Ja, dat kan! Je kunt online of telefonisch gewoon een bestelling plaatsen. Heb je een urgente vraag en wil je toch naar een Vodafone winkel? Op Google Maps vind je onze actuele openingstijden.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus is het bij PostNL drukker dan normaal, zowel in de bezorging als bij de klantenservice. Het lukt PostNL niet om dagelijks alle pakketten te bezorgen. Kijk in track & trace voor de laatste informatie, of check de PostNL app.

Ja, PostNL bezorgt je telefoon nog steeds bij je thuis. Hou wel rekening met het volgende:

 

  • Je hoeft geen handtekening meer te zetten om je pakketje in ontvangst te nemen. In plaats daarvan zal de bezorger vragen naar een andere manier om je te identificeren, zoals via je bankrekeningnummer
  • Betalen onder rembours kun je alleen nog maar doen via pin
  • Bekijk het Post NL bericht voor meer informatie

Ja, PostNL bezorgt je Sim Only simkaart gewoon in je brievenbus.

Op https://handleidingen.vodafone.nl/ vind je bijna alle instellingen voor je toestel. Of kijk op de website van je toestelfabrikant.

Artikelen die je gekocht hebt in één van onze winkels kun je tot 14 dagen na aankoop retourneren in één van onze winkels. Telefonisch of online aangekochte artikelen kun je momenteel alleen via een PostNL punt retourneren.

 

Telefonisch of online aangekochte artikelen kun je momenteel niet retourneren in de winkel, omdat er op dit moment geen logistiek transport is vanuit de winkels naar ons magazijn. Hierdoor blijven de teruggestuurde artikelen in onze winkels liggen en worden deze retourneringen niet verwerkt. Dit betekent dat afgesloten abonnementen niet geannuleerd worden en eventuele betalingen niet teruggestort worden.

We brengen hem naar je toe! Na de reparatie ontvang je een e-mail met een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis af te leveren. Hou je mail goed in de gaten.

Omdat veel Vodafone winkels nu gesloten zijn i.v.m. het coronavirus, kun je er tijdelijk niet terecht voor reparaties. Maar we hebben een oplossing:

 

> Toestelreparatie online regelen

 

Meld je aan op onze online reparatie-aanmeld portal via: https://repair.vodafone.nl/voda_nl/.

 

Je ontvangt na de reparatie per mail een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis geleverd te krijgen. Hou hiervoor je mail goed in de gaten.

 

Bel dan eerst naar één van onderstaande verzekeraars voor een claimaanvraag/claimnummer. De verzekeraar verbindt jou na het gesprek door naar de hotline voor aanmelding van de pick-up en return service. Je toestel wordt dan bij je opgehaald en na reparatie weer netjes bij je thuis afgeleverd.

 

  • Heb je jouw verzekering afgesloten vóór 14 november 2018?

Bel Chubb: (043) - 387 02 72. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur)

 

  • Heb je jouw verzekering afgesloten na 14 november 2018?

Bel Assurant: (088) – 712 00 27. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur)

 

Je ontvangt na de reparatie per mail een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis geleverd te krijgen. Hou hiervoor je mail goed in de gaten.

Via de My Vodafone app of via de website kun je heel veel zaken zelf regelen.

 

Kom je er echt niet uit? Stel je vraag dan bijvoorbeeld per chat of per e-mail. Dat kan via onze contactpagina.

 

We werken hard aan een algemene kennisbank omtrent corona. Staat je vraag hier niet tussen? Houd deze pagina goed in de gaten voor nieuwe updates.