Case HMS Contact Centers

“Kwaliteit van de communicatie maakt het verschil”

"De bedrijven waar we voor werken zijn zichzelf respecterende bedrijven die vinden dat hun klanten het verdienen heel goed te woord gestaan te worden", zegt Robert Holterman, Directeur HMS Contact Centers. Deze dienstverlening kan niet zonder technologie, zeker omdat het al lang niet meer alleen gaat om telefonie. Vodafone heeft de volledige communicatie-infrastructuur voor alle kanalen neergelegd, waardoor HMS kan voldoen aan de hoge eisen die zijn klanten stellen.

HMS Contact Centers bestaat ondertussen 25 jaar, en verzorgt klantcontact in de breedste zin van het woord, zowel business-to-business als business-to-consumer. Dit gebeurt in meerdere talen, via verschillende kanalen. Want telemarketing is al lang niet meer alleen telefonie, ook mail, live chat, toepassingen als WhatsApp en social media zijn kanalen waarover de medewerkers van HMS communiceren voor hun klanten.

Deze operatie kan niet zonder geavanceerde technologie. "Een derde van ons succes is afhankelijk van de door ons geselecteerde partijen waarmee we de techniek regelen", zegt Robert Holterman, directeur van HMS Contact Centers. "Een even groot deel wordt gevormd door onze mensen, in wie we veel investeren op het gebied van training en opleiding. En weer een derde deel komt door de bedrijven waarvoor we mogen werken. Dat zijn allemaal A-merken, zichzelf respecterende bedrijven die vinden dat hun klanten het verdienen heel goed te woord gestaan te worden."

Meer over Vodafone Business

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?