Created with Sketch.Created with Sketch.

Office 365

office 365

Wat heeft u nodig om Office 365 te gebruiken? Bekijk de handleidingen en systeemeisen.


Installatie

Office 365 zit in de cloud. U hoeft geen software te installeren, u heeft alleen een internetverbinding nodig.

Office 365 combineren met desktopversie

Om uw desktopversie van Office te verbinden met Office 365 kunt u 'Office Desktop Setup' gebruiken. Deze gratis software vindt u in het Office 365-beheercentrum.

Software en systeemvereisten

PCminimaal Windows 7, Office 2007 of nieuwer, Internet Explorer 8 of hoger, Mozilla Firefox 10.0 of Google Chrome 17.0
Macminimaal Mac OS X 10.6 of nieuwer, Safari 5 of hoger en Office 2011 voor Mac

Uw gegevens in de cloud

Met Office 365 bewaart u software en gegevens in de cloud. Als u het Office 365-abonnement stopzet worden de gegevens nog 90 dagen bewaard. U kunt uw gegevens, zoals e-mailberichten en documenten, downloaden en opslaan op uw eigen opslaglocatie.

Kunnen wij u helpen?

Heeft u een vraag over Office 365 in het algemeen of over uw rekening? Laat het ons weten, we helpen u graag.


Handleidingen en voorwaarden


Office 365 aanschaffen?

Bekijk de mogelijkheden