Je bestelling

In spanning op je pakketje aan het wachten? Hier zie je wanneer het komt. Ben je toch van gedachten veranderd? Ook dan helpen we je verder.

Ik wil meer weten over

Status opvragen

De status van je bestelling bekijk je gemakkelijk in My Vodafone. Klik op ‘Service’ en je ziet direct al je bestellingen. Maak dus gelijk een account aan om op de hoogte te blijven.

Zodra je pakketje onderweg is, krijg je een nieuwe e-mail of een sms met meer uitleg.

Lukt het niet? Bel ons even.

Particulier

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 08.00 - 18.00 uur
Zon- en feestdagen gesloten

Zakelijk

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 22.00 uur
Za 09.00 - 17.30 uur

Ben je nieuw bij ons of heb je verlengd?

Ik ben nieuw

Fijn dat je voor ons hebt gekozen!

Bekijk hier wat er nu gebeurt met je bestelling.

1. Bekijk de status

Na je bestelling krijg je een e-mail. Die sturen we naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Kun je de e-mail niet vinden? Bel ons dan.

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Bekijk dan ook hoe en wanneer je nummer wordt overgezet naar Vodafone.

> Zo werkt nummerbehoud

2. Maak een afspraak met de koerier

Zodra je pakket klaar is voor verzending, krijg je weer een e-mail. Daarmee kun je een afpsraak maken voor levering. Kies zelf een moment waarop het voor jou goed uitkomt.

3. Bezorging van je pakket

De koerier zal een aantal dingen met je regelen:

  • Je legitimatie wordt nog eens gecontroleerd
  • Om te kijken of je bankgegevens kloppen, pin je € 0,01 op een mobiel pinapparaat. Eventuele rembourskosten pin je ook.
  • Heb je een zakelijk abonnement besteld? Dan controleert de koerier ook het uittreksel van de KvK. Dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden.Je tekent het contract
  • Het contract, je legitimatie, je bankpas en de pinbon worden door de koerier ingescand


Ik heb verlengd

Fijn dat je bij ons blijft!

Bekijk hier wat er nu gebeurt met je bestelling.

1. Bekijk de status

Na je bestelling krijg je een e-mail. Die sturen we naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Kun je de e-mail niet vinden? Bel ons dan.

2. Maak een afspraak met de koerier

Zodra we je bestelling versturen krijg je van PostNL een sms met een Track & Trace code. Daarmee kun je het pakket volgen.

3. Bezorging van je pakket

De postbode levert jouw nieuwe toestel en je kunt gelijk aan de slag. Heel veel plezier ermee!

Ben je niet thuis als de postbode aan de deur staat? Dan ligt er een briefje in de bus. Geef online bij PostNL aan wanneer ze het pakket opnieuw mogen leveren. Als je niets doet, komt de postbode de volgende dag nog eens langs. Ben je dan ook niet thuis? Dan heb je nog 3 weken om het pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

Wijzigen

Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang we je pakket nog niet verstuurd hebben, kun je de bestelling nog wijzigen.

Particulier

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

Zakelijk

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 22.00 uur
Za 09.00 - 17.30 uur

Is je pakket al onderweg, dan kun je het weigeren bij de levering. Wil je alleen je abonnement wijzigen? Dat kunnen we ook nog voor je doen als je het pakket al in huis hebt.

Annuleren

Zie je af van de bestelling? Bel ons voordat je pakket onderweg is om te annuleren.
We storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren.
Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.

Particulier

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

Zakelijk

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 22.00 uur
Za 09.00 - 17.30 uur

Ruilen of retourneren

Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt. We storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Online of telefonische bestelling

Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen we je daar direct helpen

Geen winkel bij je in de buurt?

Stuur het pakket dan aan ons terug. Dat kan alleen als 't bij jou is afgeleverd. Zo werkt het:

1. Vul het retourformulier in dat je bij je bestelling hebt ontvangen
2. Bel ons tijdens kantooruren op 0800-0200043
3. Controleer samen met onze medewerker de gegevens die je hebt ingevuld
4. Stuur het pakket aangetekend naar ons terug via PostNL. Dit kost ongeveer 8 tot 15 euro, afhankelijk van de waarde van het pakket.

Retourformulier kwijt? Download dan hieronder een blanco exemplaar.

In een Vodafone winkel geweest?

Heb je een abonnement, toestel of accessoire gekocht in de winkel? Dan kun je je aankoop daar binnen 14 dagen ruilen of annuleren.

De kleine lettertjes

De koerier zal een aantal dingen met je regelen:

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
  • Zet de toestelcode van je telefoon uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan kan het dat we je toestel moeten terugsturen.