Je bent hier: alle telefoons > Apple iPhone > iPhone SE > bestellen

De iPhone SE bij Vodafone

Instapmodel met topfeatures

De iPhone SE 2022 is er voor iedereen die de voordelen van een iPhone wil, maar die ook graag wat overhoudt aan het einde van de maand. Een lager geprijsde telefoon die toch net zo snel is als de duurdere iPhone 13. Met een goede camera én ondersteuning voor 5G.

iPhone SE: 3x waarom je 'm wilt hebben

Icoon beeldscherm

Handzaam formaat

Met een schermgrootte van 4,7" groot genoeg voor een fijne bediening, en klein genoeg om 'm makkelijk op te bergen in de binnenzak of handtas.

Icoon camera

Flitsende fotofuncties

De camera van de iPhone SE 2022 tovert bij iedereen een lach op het gezicht. Met Nachtmodus, Deep Fusion en betere Slimme HDR is een mooie foto maken kinderspel.

idea icoon

Alles beter en sneller met 5G

Nu ook met 5G, betere Siri-ervaring, supersnelle bediening en een langere accuduur. Allemaal dankzij de A15 Bionic chip, die ook in de iPhone 13 zit.

Vertrouwd, compact design

De iPhone SE 2022 heeft een praktisch en compact formaat. Deze telefoon valt hiermee qua grootte en gewicht precies tussen de iPhone 13 mini en iPhone 13.

De iPhone SE heeft weer als vanouds een fystieke homeknop met Touch ID. De telefoon ontgrendel je dus met een druk op de knop onderaan de telefoon. Hierdoor is er minder ruimte voor het beeldscherm, waardoor de iPhone SE een beeldscherm heeft van 4,7".  

iPhone SE 2022 modellen

A15 Bionic: de snelste chip ooit

De iPhone SE heeft een A15 Bionic chip als kloppend hart. Dit is dezelfde processor als die in de veel duurdere iPhone 13 zit. Waarom dat fijn is? Met deze chip is het toestel snel, sneller, snelst! Schakelen tussen apps, browsen, scrollen; allemaal super soepel. Ook maakt de A15-Bionic chip nieuwe camerafuncties mogelijk, ondersteunt het machine learning apps, en maakt het Siri nóg slimmer. En alsof dat nog niet genoeg is, gaat de batterij ook nog langer mee. 

Bionic Chip A15

iPhone SE 2022 of iPhone 13?

Bekijk de verschillen tussen de nieuwste iPhones en vind het toestel dat het beste bij je past.

Apple

iPhone SE 2022

  • 4,7" Retina scherm
  • Snelle A15 Bionic chip
  • Enkele camera met Nachtmodus en Deep Fusion
  • Beschikbaar in 3 kleuren
iPhone SE 2022

iPhone SE 2022

Kleuren: zwart, wit en rood
Camera achter: Enkele groothoeklens (12 MP)
Camera voor: TrueDepth selfiecamera
Batterijduur: 
Chip: Bionic A15
Display: 4,7" Retina LCD
Afmetingen: 138,4 x 67,3 x 7,3 millimeter, 141 gram
Spat-, water- en stofbestendig: IP67

Apple

iPhone 13

  • 6.1" Retina scherm
  • 128, 256 of 512 GB opslag
  • Dubbele camera, zoomlens en ultragroothoek
  • Beschikbaar in 6 kleuren
iPhone 13 telefoon

iPhone 13

Kleuren: zwart, blauw, roze, wit, groen en rood
Camera achter: Dual ultragroothoek- en groothoek camera's (2x 12 MP)
Camera voor: TrueDepth selfiecamera
Batterijduur: tot 2,5 uur langer dan de iPhone 12
Chip: Bionic A15
Display: 6,1" Super Retina XDR
Afmetingen: 146.7 x 71.5 x 7.65mm, 174 gram
Spat-, water- en stofbestendig: IP68

Apple

iPhone 13 mini

  • 5.4" Retina scherm
  • 128, 256 of 512 GB opslag
  • Dubbele camera, zoomlens en ultragroothoek
  • Beschikbaar in 6 kleuren
iPhone 13 mini telefoon

iPhone 13 mini

Kleuren: zwart, blauw, roze, wit, groen en rood
Camera achter: Dual ultragroothoek- en groothoek camera's
Camera voor: TrueDepth selfiecamera
Batterijduur: tot 1,5 uur langer dan de iPhone 12 mini
Chip: Bionic A15
Display: 5,4" Super Retina XDR
Afmetingen: 131.5 x 64.2 x 7.65mm, 141 gram
Spat-, water- en stofbestendig: IP68

Veelgestelde vragen over de iPhone SE 2022

Nee, Apple levert de iPhone SE met alleen een usb-laadkabel, geen adapter en oordoppen. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen en streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Met die gedachte gaat Apple ervanuit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden.

 

Jazeker! De nieuwste iPhone SE heeft nu ook ondersteuning voor 5G. Met ieder abonnement van Vodafone maak je dus overal in Nederland gebruik van ons razendsnelle 5G-netwerk.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/email. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.