Samsung Galaxy S22 Plus kopen bij Vodafone

Nu tijdelijk met € 100 retour

Samsung Galaxy S22 telefoons

Je bent hier: alle telefoons > Samsung > Galaxy S22+ > bestellen

Galaxy S22 Plus: dit moet je weten

  • Razendsnelle Exynos 2200 4nm chip
  • Minstens 128 GB aan opslag
  • 4 camera's
  • Groot 6,6 inch Amoled scherm, adaptive 120 Hz

De Galaxy S22 Plus is het middenklasse model van de S22 serie. Deze versie heeft vier geweldige camera's, een fantastisch én groot beeldscherm, veel opslag en natuurlijk een grote accu. Zoek je een groot topklasse telefoon met Android, dan zit je zeker goed met de nieuwe Galaxy S22.

De S22 Plus is de opvolger van immens populaire Galaxy S21 Plus van vorig jaar. Naast de S22 Plus kun je bij Vodafone ook de kleinere Galaxy S22 en de extra luxe Galaxy S22 Ultra bestellen. 



- 6,6 inch FHD+ 120 Hz Dynamic Amoled beeldscherm
- 4500 mAh batterij, 45W bedraad laden, 15W draadloos
- Dezelfde snelle Exynos 2200 4nm chip als in de Galaxy S22 en S22 Ultra
- 8 GB werkgeheugen
- 128 GB of 256 GB opslag
- 50 MP hoofdcamera, 10 MP zoom, 12 MP wijdhoek, 10 MP selfie
- Verkrijgbaar in Phantom white, Phantom Black, Green en Gold Pink
 

Galaxy S22 Plus specificaties

Icoon beeldscherm

De handzame S22

Geniet van de allermooiste beelden dankzij de adaptieve 120 Hz Amoled schermen. De Galaxy S22 Plus is met 6,6 een stuk groter dan de reguliere S22.

Icoon camera

Topfotografie

De S22 Plus is een fototopper en heeft het allemaal. Een zoomcamera, nachtfotografie, beeldstabilisatie, en slimme camerafuncties zoals de director's view en vlogmodus. 

idea icoon

Geniet van snelheid

De Galaxy S22 Plus heeft dezelfde snelle chip als de duurdere Galaxy S22 Ultra, heeft minimaal 128 GB aan opslag en wordt geleverd met Android 12. 

Kleuren Phantom Black, Phantom White, Gold Pink en Green
Display 6,6 " FHD+ Flat (2340 x 1080)
Dynamic Amoled 2x 120 Hz
1200 Nits (1750 Nits peak)
Camera's
achter
12 MP Ultra wide
50 MP Wide
10 MP Tele (3x)
Camera 
voor
10 MP selfie
Camera
features
Nachtmodus, spacezoom, (nacht)portretmodus, huisdiermodus, AI-fotoverbeteraar (o.a. objectverwijderaar)
Video
functies
Nachtvideo, auto-focus, videostabilisatie, Pro-modus, portretvideo
Chip Exynos 2200 4nm
Batterij 4500 mAh, 45W bedraad laden, 15W draadloos laden
Opslag en geheugen 128 GB / 8 GB
256 GB / 8 GB
SIM Dual SIM, eSIM
Afmetingen 157.4 x 75.8 x 7.6 mm, 195 gram
Overig Gorilla Glass Victus+ beeldscherm, HDR 10+ beelden, IP-68 waterbestendig en Armor Aluminium
Wat zit er in de doos bij de Galaxy S22+

Dit zit er in de doos: precies genoeg

Zie jij door de hoeveelheid blokjes en kabels ook het bos niet meer? Samsung levert met de S22 Plus alleen nog een usb-c kabel mee om de hoeveelheid e-waste tegen te gaan. De Galaxy S22 Plus en S22 Ultra kunnen extra snel laden met 45 Watt. Heb je nog geen aparte 45 Watt snellader? Deze zijn direct mee te bestellen of los te koop in de Vodafone shop. 

Is de Galaxy S22 Plus wat voor jou?

Ben je er uit of de Galaxy S22 iets voor jou is, helemaal top! Nog niet helemaal zeker van je keuze? Wij leggen de andere Galaxy S-telefoons voor je naast elkaar.

Bekijk onze Samsung Galaxy telefoons

Of bekijk alle Samsung Galaxy telefoons in een schitterend overzicht.

Veelgestelde vragen over de Galaxy S22 Plus


De Samsung Galaxy S22, S22+ en S22 Ultra zijn vanaf 25 februari te koop. Pre-order je nu een S22, dan wordt deze vanaf 25 februari zo snel mogelijk geleverd.


Nee, bij de telefoons uit de S22 reeks krijg je alleen een usb-laadkabel en beschermfolie voor je scherm, geen adapter en oordoppen.


Als je deze nog hebt van een ander Samsung toestel kun je die hergebruiken. Heb je geen adapters en oordoppen meer over, dan kun je ze bestellen in onze accessoireshop.

 

Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. De nieuwe Galaxy S22 serie is uitgerust met 5G-ondersteuning. Al onze abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande klanten mét een Samsung S22 gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.

 

De S22 modellen hebben een Exynos 2200 processor als brein. Deze nieuwe processor van Samsung zorgt voor een betere batterijduur, speelt apps moeiteloos af en zorgt ervoor dat filmen en fotograferen lekker soepel gaat.

 

De Galaxy S22 serie heeft drie modellen met verschillende schermformaten. Het basismodel de S22 heeft een scherm van 6,1 inch. De S22+ en S22 Ultra zijn beiden uitgerust met een lekker groot scherm: de S22+ heeft een scherm 6,6 inch en de S22 Ultra is voorzien van een imposant scherm van 6,8 inch. 

 

De toestellen uit de S22 serie draaien op Android 12, de nieuwste versie van het mobiele besturingssysteem dat nu nóg beter is afgestemd op al jouw wensen en gebruik.

 

De S22 reeks komt in een reeks van nieuwe en verrassende kleuren. De S22 en S22+ zijn te koop in de kleuren Phantom White, Phantom Back, Pink Gold en Green. De S22 Ultra is te koop in de kleuren Phantom White, Phantom Black, Green en de nieuwe kleur Burgundy


De hoeveelheid interne opslagcapaciteit in de S22 lijn varieert per model en kies je zelf. De S22 en S22+ zijn beschikbaar met een opslagcapaciteit van 128 GB & 256 GB in combinatie met een intern werkgeheugen van 8 GB. 

De S22 Ultra komt in drie variaties. De versie met 128 GB opslag heeft 8 GB aan werkgeheugen, de versies met 256 GB en 512 GB komen met een werkgeheugen van 12 GB.

 

Net als bij voorgaande modellen uit de S21 serie kun je met je toestel uit de S22 line-up gebruikmaken van de dual sim functie. Dat wil zeggen dat je twee telefoonnummers kunt gebruiken op één toestel. Dat kan bijvoorbeeld handig zijn als je voor zakelijk en privé een ander telefoonnummer gebruikt.

Lees alles over simkaarten en ontdek welke jij nodig hebt.

 

Je kunt de Galaxy S22 modellen ook bestellen met eSIM: een digitale simkaart. Je hebt dan geen gewone simkaart meer nodig om te bellen of internetten, want deze is al ingebouwd in je telefoon.

Met eSIM schakel je eenvoudig tussen twee telefoonnummers, heb je geen gedoe meer met het wisselen van plastic simkaarten én… het is ook nog beter voor het milieu. Win-win!

Ga jij over op eSIM? Een toestel uit de Samsung S22 serie met eSIM bestel je hier.

 

Plek voor 2 simkaarten

Een dual sim telefoon heeft plek voor twee simkaarten, waardoor je bereikbaar kunt zijn op twee verschillende telefoonnummers met één toestel. Met de Galaxy S22 is het dus mogelijk om twee mobiele nummers op 1 smartphone te gebruiken.

Lees hoe het werkt en welke toestellen Dual Sim hebben.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.