Verleng nu je abonnement en ontvang extra korting
Je bent bezig het volgende nummer te verlengen: . Terug naar My Vodafone

Hulp bij je rekening

Uitleg rekening

Bekijk je rekening in My Vodafone. Klopt er iets niet? Laat het ons weten, dan kunnen we je helpen.


Je rekening online bekijken

In My Vodafone kun je rekeningen tot 12 maanden terug bekijken en als PDF-bestand downloaden. Details en een specificatie van je rekening zie je hier ook, klik hiervoor op 'De details van je rekening'.

Je rekeningen staan ook in de My Vodafone App. De specificaties kun je hier niet bekijken.

Bekijk je online rekening in My Vodafone

Snel betalen

Als je automatische betaling is mislukt, dan betaal je de rekening het snelst via iDEAL in My Vodafone.


Klopt je rekening niet?

Heb je je rekening gecontroleerd en klopt er iets niet? Neem dan contact met ons op. Hou je klantnummer bij de hand.

Je eerste of laatste rekening

Je eerste rekening is wat hoger. Deze bestaat uit 3 delen:

  • De abonnementskosten voor de komende maand. Deze betaal je altijd vooruit.
  • Als je abonnement halverwege de maand geactiveerd is, betaal je de abonnementskosten voor de afgelopen halve maand. Je betaalt dus niet de volledige maand, maar vanaf de dag dat je abonnement actief werd.
  • Eventuele buiten bundelkosten van de afgelopen maand

Afhankelijk van de afsluitdatum van je abonnement ontvang je laatste rekening nog in de maand van afsluiting of een maand later.

Op deze rekening staan de laatste maandkosten naar rato verrekend en eventuele gesprekskosten tot de afsluitdatum.

Heb je het contract afgekocht? Dan zie je ook de abonnementskosten tot einde contract.

Je klantnummer

Je klantnummer staat in My Vodafone (onder het kopje 'Mijn abonnement') en de My Vodafone App (onder 'Mijn profiel'). Het staat ook op de eerste pagina van je rekening. Het zijn de eerste 9 cijfers voor de schuine streep. Of kijk op je contract.

Ga naar My Vodafone

Op zoek naar Vodafone Thuis?

Je rekening & betalen