Xiaomi 11T: dit moet je weten

  • Supergroot OLED beeldscherm
  • Accu snel vol met turbocharger
  • 108MP camera
  • Snelle chip

De Xiaomi 11T bij Vodafone

Wil je de kwaliteiten van een topklasse toestel voor de prijs van een middenklasser? Dan is de Xiaomi 11T dé telefoon voor jou! De Xiaomi 11T heeft namelijk hetzelfde mooie en grote beeldscherm en dezelfde camera's als de Xiaomi 11T Pro versie.

Daarnaast heeft de Xiaomi 11T een snelle chip, een grote accu met fastcharging en maakt hij natuurlijk gebruik van het snelle 5G netwerk van Vodafone.

De Xiaomi 11T zit in dezelfde reeks als het toptoestel de Xiaomi 11T Pro en het instapmodel, de Xiaomi 11T Lite NE.


De Xiaomi 11T voelt als een premium telefoon aan dankzij:

- de snelle MediaTek Dimensity 1200 chip
- het 6.67-inch OLED beeldscherm met 120Hz refreshrate
- de 4600 mAh batterij met 67W turbo charger
- een hoofdcamera met 108MP
- 8GB RAM werkgeheugen
- 128GB opslag

Xiaomi geeft hiermee de Xiaomi 11T hetzelfde uiterlijk als de Xiaomi 11T Pro versie. Ook deze telefoon heeft dus hetzelfde grote OLED-beeldscherm met perfecte zwartweergave en fantastisch heldere kleuren. Ideaal voor bij het bekijken van films en video. Ook teksten lezen en gamen gaat heerlijk soepel dankzij de 120Hz refreshrate van het beeldscherm.

Mooie foto's maken gaat soepel en snel met de Xiaomi 11T. Naast een hoofdcamera van maar liefst 108 megapixel zitten er ook een ultrawide én een telelens op. Waar en wanneer je ook maar wilt fotograferen, de Xiaomi 11T legt jouw favoriete momenten haarscherp vast!

Tot slot heeft de Xiaomi 11T een vlotte Dimensity 1200 chip aan boord om alles aan te sturen. De hele dag door gamen, video's bekijken en browsen? Dan is de 11T de ideale keuze voor jou!

Xiaomi 11T specificaties

5G icoon

Blijf gaan met 5G

Ervaar met de Xiaomi 11T de mogelijkheden van 5G op het razendsnelle 5G-netwerk van Vodafone.

Design icoon

Groot beeldscherm

De Xiaomi 11T geeft je heel veel beeldscherm. Bekijk video's in hoge kwaliteit en game met 120Hz refreshrate. 

Kamera icoon

Heel veel Megapixels

Ga los met de hoofdcamera van maar liefst 108MP, of gebruik daarnaast de 8MP ultra-wide of 5MP telelens. 

Super retina beeldscherm icoon

Grote en snelle accu

Met de accu van 4600 mAh kom je makkelijk de hele dag door. Ook zit 'ie zo weer vol met de bijgeleverde 67W turbo charger. 

Bionic Chip A14 icoon

Snel en zuinig

De Dimensity 1200 chip is snel en zuinig en speelt apps en games met het grootste gemak af.

Opslag icoon

Meer opslag

De Xiaomi 11T wordt geleverd met 128GB opslag. Zo kom je niet snel ruimte tekort voor al je apps, foto's en video's.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Ja, je kunt maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra. De beheerder die een Red Together abonnement (50 GB) afgesloten heeft koppelt een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je krijgt van ons een 3-in-1 simkaart. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.