
Meld overlast
Heb jij last van ongewenste telefoontjes of betaal je elke week voor een ongewenste betaalde dienst? In de My Vodafone app kun je telefonische overlast of betaalde diensten bij ons melden.
Telefonische overlast melden
- Ga naar 'Service'
- Onder het kopje 'Alles over service' klik je op 'Telefonische overlast melden'
- Vul het formulier in
Meld telefonisch overlast via vodafone.nl/zakelijk
Betaalde diensten melden
- Ga naar 'Service'
- Klik op de button 'Betaalde diensten melden'
- Vul het formulier in

Wijzig je nummer
Wil je van nummer veranderen? Omdat je toe bent aan iets nieuws, of omdat het nodig is? Via de My Vodafone app kun je snel en makkelijk je mobiele nummer wijzigen.
Zo werkt het
- Ga naar 'Producten'
- Ga naar 'Abonnement'
- Klik op 'Je nummer wijzigen'
- Vul het formulier in

Betalingsregeling
Lukt het je niet om je factuur in één keer te betalen? Dat kan gebeuren. Via de My Vodafone app kun je een betalingsregeling aanvragen.
Zo werkt het
- Ga naar 'Facturen'
- Onder 'Meer opties' klik je op 'Betalingsregeling aanvragen'
Pauzeer je abonnement
Ga je reizen, studeren of werken in het buitenland? Zet je abonnement dan tijdelijk op pauze in My Vodafone.
Zo werkt het
- Ga naar 'Producten'
- Ga naar 'Abonnement'
- Klik op 'Je abonnement pauzeren'
- Vul het formulier in
Vraag vergoeding aan
Kan je door een storing in ons netwerk langer dan 12 uur geen gebruikmaken van onze diensten? Dan heb je volgens de wet recht op een vergoeding voor de overlast. Het wettelijk minimumbedrag is € 1.
Bel ons of start een chat en we helpen je op weg.
Heb je langer dan 45 dagen netwerkproblemen? Doe dan onze Network check.
Regel nog veel meer
Wil je je abonnement verlengen, je prepaid opwaarderen of weten hoe het zit met bellen in het buitenland? Wij helpen je op weg.