Je abonnement verlengen
Dat kan al vanaf 4 maanden voordat jouw contract afloopt. In My Vodafone zie je wanneer het zover is. Kies een nieuw toestel uit of kies voor een Sim Only abonnement als je nog geen nieuwe telefoon nodig hebt.
Waarom verlengen?
- Omdat je al klant bent, is verlengen super eenvoudig
- Je behoudt je eigen nummer. Je blijft dus altijd bereikbaar en je hoeft niets te wijzigen.
- Je betaalt geen aansluitkosten
- Je krijgt van ons een goed aanbod omdat je een trouwe klant bent
Yes, je blijft!
Als je de keuze al hebt gemaakt dan kun je eenvoudig zelf je abonnement verlengen. Verlengen gaat heel gemakkelijk online of in de My Vodafone App. Binnen enkele klikken is het geregeld.
Ben je er nog niet uit?
Twijfel niet langer en vergelijk je opties. Kijk snel welke abonnementen en aanbiedingen we voor je hebben!
Advies nodig?
Gebruik onze online adviestool, bel ons of kom even langs! We helpen je graag een goede keuze te maken die bij jou past.
Vanaf wanneer kun je verlengen?
Verlengen kan vanaf 4 maanden voordat je contract afloopt. Je kunt de einddatum vinden in My Vodafone of in de My Vodafone App.
Je nieuwe abonnement wijzigen?
Dat kan! Al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, kun je je abonnement verlengen mét een nieuw toestel. En met een Sim Only abonnement kan verlengen al na 2 maanden.
Handig om te weten
Je nieuwe abonnement
Je krijgt een e-mail met de datum waarop je nieuwe abonnement start. Je overgebleven tegoed vervalt. Maar geen zorgen! Je krijgt er nieuw tegoed voor terug. Dat berekenen we op basis van de ingangsdatum en het tegoed van je nieuwe abonnement.
Je factuur
- Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement.
- Je factuur kan mogelijk hoger uitvallen als je hebt gekozen voor eenmalige kosten, bijvoorbeeld voor een nieuw toestel
- De betaalwijze blijft hetzelfde