Created with Sketch.Created with Sketch.

Fijn dat je blijft! Je kunt verlengen met een telefoon of Sim Only

Je abonnement verlengen

Gaan we samen door? Kies dan een blits toestel. Verleng vanaf 4 maanden voor je contract afloopt.

Je mag verlengen!

De einddatum van jouw contract is in zicht. Tijd om iets nieuws uit te zoeken. We hebben alvast een leuke aanbieding voor je klaargezet.

Waarom zou je verlengen?

We vinden het fijn als je blijft. Daarom krijg je van ons een leuk aanbod.

Omdat we elkaar al kennen, is verlengen een eitje.

Je houdt je eigen nummer zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Je blijft dus bereikbaar.

Je betaalt geen aansluitkosten.

Yes, je blijft!

Als je er al uit bent, kun je gemakkelijk zelf je abonnement verlengen. Nieuwsgierig naar de beste deals die bij jou passen?

Vanaf wanneer kun je verlengen?

Verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract.

Al eerder verlengen?

Heb je een abonnement van 4 april 2016 of later? Dan kun je vanaf dat je abonnement 4 maanden loopt al verlengen mét een nieuw toestel. En met een Sim Only abonnement kan verlengen al na 2 maanden.

Meer over Vodafone NEXT

Handig om te weten

Over je nieuwe abonnement

Je krijgt een e-mail met de datum waarop je nieuwe abonnement start. Je overgebleven tegoed vervalt. Maar geen nood! Je krijgt er een nieuw tegoed voor terug. Dat berekenen we op basis van de ingangsdatum en het tegoed bij je nieuwe abonnement.

Je rekening

  • Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement. We noemen dit 'betalen naar rato'.
  • Je rekening kan wat hoger uitvallen als er eenmalige kosten, bijvoorbeeld voor een toestel, op staan.
  • Je betaalwijze blijft hetzelfde

Meer uitleg over de rekening

Neem contact met ons op