Overslaan en ga naar inhoud

Je abonnement verlengen

Dat kan al vanaf 4 maanden voordat jouw contract afloopt. In My Vodafone zie je wanneer het zover is. Kies een nieuw toestel uit of kies voor een Sim Only abonnement als je nog geen nieuwe telefoon nodig hebt.

Waarom verlengen?

  • Je kunt een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken, vaak met korting.
  • Wil je meer of minder data? Dit is het moment om je abonnement nog beter aan te laten sluiten op je wensen.
  • Je betaalt geen aansluitkosten en houdt je eigen mobiele nummer.
  • In combinatie met een Ziggo abonnement pak je nog meer voordeel.

Yes, je blijft!

Als je de keuze al hebt gemaakt, kun je eenvoudig zelf je abonnement verlengen. De beste deals vind je online of in de My Vodafone App. Binnen enkele klikken is het geregeld.

Ben je er nog niet uit?

Twijfel niet langer en vergelijk je opties. Kijk snel welke abonnementen en aanbiedingen we voor je hebben!

+ Vergelijk onze abonnementen

+ Bekijk onze aanbiedingen

Advies nodig?

We geven je graag advies op basis van je bel-, sms- en mobiele internetgebruik. Zo weet je precies welk abonnement het beste bij jou past.

Liever bellen of langs de winkel?

Vanaf wanneer kun je verlengen?

Verlengen kan vanaf 4 maanden voordat je contract afloopt. Je kunt de einddatum vinden in My Vodafone of in de My Vodafone App.

Kan ik ook vervroegd verlengen?

Dat kan! Al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, kun je je abonnement verlengen mét een nieuw toestel. En met een Sim Only abonnement kan verlengen al na 2 maanden.

+ Meer over Vodafone NEXT

Handig om te weten

Je nieuwe abonnement

Je krijgt een e-mail met de datum waarop je nieuwe abonnement start. Je overgebleven tegoed vervalt. Maar geen zorgen! Je krijgt er nieuw tegoed voor terug. Dat berekenen we op basis van de ingangsdatum en het tegoed van je nieuwe abonnement.

Je factuur

  • Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement.
  • Je factuur kan mogelijk hoger uitvallen als je hebt gekozen voor eenmalige kosten, bijvoorbeeld voor een nieuw toestel
  • De betaalwijze blijft hetzelfde

Wat als ik niet verleng?

Dan loopt je huidige abonnement door totdat je iets anders besluit. Je hebt na de einddatum een maand opzegtermijn en kan op elk moment verlengen.

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

Verlengen | Support | Vodafone
Verlengen | Support | Vodafone