Je abonnement opzeggen

Oh nee, denk je er echt over om een punt achter onze relatie te zetten? Jammer! We willen je niet kwijt.

Voordat je gaat...

Zou je niet toch willen blijven? Verlengen heeft zo z'n voordelen.

Zo zeg je op

Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je het abonnement online op.
Meerdere aansluitingen? Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.

Op de website van COIN lees je meer over opzeggen en wat dit voor jou betekent. 

Wil je ook je Ziggo producten opzeggen? Klik dan hier.

Vóór einde contract

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dat kan, als je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef in dit geval bij je opzegging door dat je je contract wilt afkopen. 

Nummerbehoud

Wil je jouw mobiele nummer meenemen? Ga dan naar je nieuwe provider en geef het aan. De nieuwe aanbieder regelt het opzeggen van je abonnement.

Tijdelijk stopzetten

Als je je abonnement even niet gebruikt, kun je 'm gewoon op pauze zetten. Bijvoorbeeld omdat je een tijdje naar het buitenland gaat.

Thuis geen bereik?

Net een nieuw abonnement, maar thuis geen goede verbinding? Met onze netwerkgarantie helpen we je verder. We lossen we het voor je op, of zetten je abonnement gratis stop.

Bij een faillissement

In deze moeilijke situatie overleggen we graag met je over de mogelijkheden die er zijn voor je abonnement. Bel ons op (043) 351 45 28 en we komen er samen uit. 

Bij een overlijden

Dan heb je het al zwaar genoeg. We maken het overnemen of opzeggen van het abonnement daarom graag makkelijk. En omzetten naar prepaid kan ook. Vul het formulier in en we regelen het voor je.

Medische redenen

Wil je je abonnement stopzetten, omdat je er weinig gebruik van kunt maken door een verandering in je gezondheid? Stuur ons dan een e-mail met een medische verklaring en we pakken het op.

Goed om te weten

Nadat je abonnement is opgezegd, krijg je van ons nog een laatste factuur. Je leest er meer over op: Hulp bij je factuur. Deze laatste factuur vind je tot 6 maanden na het stopzetten van je abonnement in My Vodafone. 

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

Opzeggen | Support | Vodafone
Opzeggen | Support | Vodafone