Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Je abonnement opzeggen

Oh nee, denk je er echt over om een punt achter onze relatie te zetten? Jammer! We willen je niet kwijt.

Voordat je gaat...

Zou je niet toch willen blijven? Verlengen heeft zo z'n voordelen.

Alles over verlengen

Zo zeg je op

Vóór einde contract

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.

Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Nummerbehoud

Wil je jouw mobiele nummer meenemen? Ga dan naar je nieuwe provider en geef het aan. De nieuwe aanbieder regelt het opzeggen van je abonnement.

Alles over overstappen met nummerbehoud

Tijdelijk stopzetten

Als je je abonnement even niet gebruikt, omdat je bijvoorbeeld een tijdje naar het buitenland gaat, kun je 'm gewoon op pauze zetten.

Je abonnement op pauze zetten

Thuis geen bereik?

Heb je net een nieuw abonnement en blijkt dat je thuis geen goede verbinding hebt? Met onze netwerkgarantie lossen we het voor je op.

Dit is onze netwerkgarantie

Overlijden of faillissement

Neem het abonnement over of zeg het eenvouding online op. Zakelijk abonnement of faillissement? Bel op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur naar (043) 351 45 28.

Abonnement overnemen of opzeggen