Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Je abonnement opzeggen

Oh nee, denk je er echt over om een punt achter onze relatie te zetten? Jammer! We willen je niet kwijt.

Voordat je gaat...

Zou je niet toch willen blijven? Verlengen heeft zo z'n voordelen.

Alles over verlengen

Zo zeg je op

Vóór einde contract

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dat kan, als je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.

Geef in dit geval bij je opzegging door dat je je contract wilt afkopen.

Nummerbehoud

Wil je jouw mobiele nummer meenemen? Ga dan naar je nieuwe provider en geef het aan. De nieuwe aanbieder regelt het opzeggen van je abonnement.

Alles over overstappen met nummerbehoud

Tijdelijk stopzetten

Als je je abonnement even niet gebruikt, kun je 'm gewoon op pauze zetten. Bijvoorbeeld omdat je een tijdje naar het buitenland gaat.

Je abonnement op pauze zetten

Thuis geen bereik?

Net een nieuw abonnement, maar thuis geen goede verbinding? Met onze netwerkgarantie helpen we je verder. We lossen we het voor je op, of zetten je abonnement gratis stop.

Dit is onze netwerkgarantie

Overlijden of faillissement

Dan heb je al genoeg aan je hoofd. We maken het graag makkelijk voor je. Je kunt het abonnement overnemen of opzeggen. Gaat het om een faillissement? Bel dan naar (043) 351 45 28. Bij overlijden bel je naar (088) 712 00 42 of vul je het formulier in.

Opzeggen of overnemen bij overlijden