Created with Sketch. Created with Sketch.

Fijn dat je blijft! Je kunt verlengen met een telefoon of Sim Only

Je abonnement opzeggen

Oh nee! Denk je er echt over om op te zeggen en onze relatie stop te zetten? Wat jammer! We willen je niet kwijt.

Voordat je gaat...

Zou je niet toch willen blijven? Verlengen heeft zo z'n voordelen.

Alles over verlengen

Zo zeg je op

Zoek eerst de einddatum van je contract op in of de My Vodafone App. Als je contract is afgelopen, is de opzegtermijn 1 maand.

Vul het formulier opzegging abonnement (PDF) in en stuur het samen met een kopie van je identiteitsbewijs naar ons op.

Vóór einde contract

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.

Geef telefonisch of op het formulier opzegging abonnement (PDF) door dat je je contract wilt afkopen.

Tijdelijk stopzetten

Als je je abonnement even niet gebruikt, omdat je bijvoorbeeld een tijdje naar het buitenland gaat, kun je 'm gewoon op pauze zetten.

Je abonnement op pauze zetten

Thuis geen bereik?

Heb je net een nieuw abonnement en blijkt dat je thuis geen goede verbinding hebt? Met onze netwerkgarantie lossen we het voor je op.

Dit is onze netwerkgarantie

Overlijden of faillissement

Je kunt het abonnement van iemand die overleden is online opzeggen of overnemen.

Gaat het om een zakelijk abonnement of faillissement? Bel dan naar (043) 351 45 28. Op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.