Telefonisch overlast melden

Worden er één of meerdere telefoonnummers binnen je organisatie lastiggevallen? Meld het ons en we maken er werk van

Heb je last van ongewenste telefoontjes?

We doen ons best dit samen op te lossen. Vul het formulier in als je binnen 3
weken minimaal 3 keer bent lastiggevallen en als er een (korte) verbinding is
geweest. Bel zelf niet terug! Want dan is overlast niet meer te bewijzen. En
maak je geen zorgen. We geven je naam niet door. De plager weet dus niet wie de
melding heeft gedaan.

Dit doen we voor je

  1. We proberen het nummer van de plager te achterhalen en sturen een eerste waarschuwing per brief of sms. Dit kan alleen bij een Nederlands nummer.
  2. Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld het dan opnieuw. We sturen dan een tweede waarschuwing.
  3. Als het dan nog niet stopt, zorgen we ervoor dat het nummer wordt geblokkeerd.

Wat is uw bedrijfsgrootte?

Heb je een kleine onderneming en last van ongewenste telefoontjes of smsjes? Dan helpen wij je daar van af. In de My Vodafone app kun je telefonische overlast melden

  1. Open de My Vodafone App
  2. Ga naar 'Service'
  3. Onder het kopje 'Alles over service' klik je op 'Telefonische overlast melden'
  4. Vul het formulier in

Heb je een grote onderneming en heeft één of meer telefoonnummers binnen je contract last van ongewenste telefoontjes of smsjes? Dan helpen wij je daar van af. Vul hiervoor het contactformulier in om het overlast te melden.

Je gegevens

Telefoonnummers

We willen graag weten welk mobiel nummer er wordt lastig gevallen en wat het nummer is dat overlast bezorgt. Wordt je op verschillende mobiele nummers lastiggevallen? Verstuur dan een ingevuld formulier in per nummer dat wordt lastiggevallen.

Overlastmomenten

We hebben minimaal drie voorbeelden nodig om actie te kunnen ondernemen. Heb je meer dan drie voorbeelden? Dat helpt.

Overlastmoment 1

Overlastmoment 2

Overlastmoment 3

Overlastmoment 4

Overlastmoment 5