Overslaan en ga naar inhoud

Klantcontactcentrum voor uw onderneming

Vodafone Business klantcontact oplossingen

Wie klanten áltijd te woord kan staan, kan de wereld voor zich winnen.

Klantcontact services van nu

Hoe u klanten te woord staat, beïnvloedt de indruk van uw gehele organisatie. Met een professioneel klantcontactcenter kunt u zich écht onderscheiden op klantbeleving en voldoen aan de behoeften van de veeleisende klant van tegenwoordig. Vodafone Business helpt u hier graag bij!

Marktleider

Marktleider contactcenters

Wij zijn de marktleider van Nederland in facilitaire callcenters met de meeste 0800/0900-nummers en het meest uitgebreide aanbod van klantcontact-faciliteiten.  

Maatwerk

Op maat voor uw bedrijf

Onze oplossingen zijn gebaseerd op de nieuwste technologieën en flexibel aan te passen aan uw behoeften. Zo wordt er altijd ingespeeld op uw beschikbaarheid.

Bereikbaarheid

Bereikbaarheid gegarandeerd

Ons netwerk is redundant uitgevoerd: als het netwerk door storing zou uitvallen, schakelt het over naar een back-up verbinding en blijft het functioneren.

Een klantcontactcenter dat werkt

De meeste professionele klantcontactcenters werken met een servicenummer: een specifiek nummer voor telefonische service. Bij Vodafone Business noemen we deze servicenummers onze Contact Center Services (CCS). 

090X

Het tarief voor een 090X-nummer bepaalt u zelf: tot € 1 per minuut en tot € 1,60 per gesprek. Deze vergoeding betalen we aan u uit.

0800

Een gratis 0800-nummer nodigt uit om telefonisch contact op te nemen. Ideaal wanneer u eenvoudig bereikbaar wenst te zijn.

088

Handig voor bedrijven met meerdere afdelingen en/of vestigingen in het land. De beller betaalt nooit meer dan het lokale tarief.

Geografisch

Een lokaal netnummer voor elke stad, dat oogt als een vast nummer en overal naar door te schakelen is. Klanten bellen tegen lokaal tarief.

Aanvullende klantcontact diensten

Uw servicenummer nog meer uitbreiden? Ook dat is mogelijk! Zo kunt u aanvullende innovatieve tooling aansluiten. Ideaal, want hier kunt u oneindig veel klantcontact applicaties aan koppelen.

Storm

Storm®

Een omnichannel cloud contact center waarmee u klantcontacten via diverse kanalen afhandelt.

 Veilige integratie met talloze applicaties
 Geautomatiseerde contactflows
 Faciliteert locatieonafhankelijk werken
 Routering o.b.v. contacthistorie  

Storm

Avaya

Avaya is een bedrijfstelefonie oplossing én omnichannel klant contact center oplossing.

 Lokale opslag naar regelgeving
 Contactcenter + telefonie in 1 portal
 Naadloze vast-mobiel integratie 
 Zeer eenvoudig beheerportal

Storm

Anywhere 365

Een omnichannel communicatie oplossing voor grote organisaties met volledige integratie. 

 Naadloze koppeling met CRM-systemen
 Eenvoudig schakelen tussen kanalen
 Integratie met Skype for Business
 Alle communicatie in 1 app, Teams!

Meer van Vodafone Business

Vodafone Business is een one-stop-shop. Wij verzorgen uw commmunicatie namelijk van A tot Z. Dit betekent niet alleen altijd en overal een snelle verbinding, maar ook beveiliging, connectiviteit met al uw apparaten, cloud opslag, vaste & mobiele telefonie en nog veel meer. 

Digitale werkplek

Overal veilig (samen)werken, waar en wanneer dan ook.

 Effectief en efficiënt samenwerken
 Gegevens gaan niet zomaar verloren
 Geen onderhoud en altijd up-to-date
 Vanaf elke gewenste locatie werken

Beveiliging

Optimale bescherming voor uw digitale werkomgeving.

 Identificeer alle cyberrisico’s
 Bescherm uw medewerkers
 Detecteer zwaktes in uw beveiliging
 Reageer snel op beveiligingsrisico's

Moderne netwerken

Een betrouwbaar, stabiel en flexibel netwerk.

 Moderne data-infrastructuur
 Optimaal hybride werken
 Verbind al uw vestigingen
 Beveiligd en stabiel internet

Hoe kunnen we u helpen?

Direct advies

Gratis adviesgesprek

Maak een video- of belafspraak op een moment dat u uitkomt

Boek een co-creatieworkshop

Ontdek in ons Experience Centre welke kansen er liggen in digitalisering.

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte

Blijf op de hoogte van trends & nieuws in digitale technologie.

Veelgestelde vragen

Een klantcontactcentrum, ook wel contact center genoemd, speelt een essentiële rol in de bedrijfsactiviteiten van veel ondernemingen. Het richt zich op het regelen van interacties met klanten via verschillende manieren van communiceren. In een klantcontactcentrum werken speciaal getrainde mensen, genaamd klantenservicemedewerkers, die inkomende en uitgaande communicatie beheren. Hierbij kunt u denken aan telefoongesprekken, e-mails, chats en andere manieren van communiceren.

Wilt u hulp bij het opzetten van een klantcontactcentrum voor uw onderneming? Ons team staat klaar om effectieve klantcontactdiensten te implementeren die passen bij uw specifieke behoeften. Vraag vandaag nog een gratis adviesgesprek aan.

Bij het opzetten van uw klantcontactcentrum is het cruciaal om te focussen op het optimaliseren van de klantervaring om zo uw onderneming te kunnen onderscheiden.

Een professioneel klantcontactcentrum, ondersteund door geavanceerde technologieën zoals de omnichannel cloud contact center-oplossing Storm®, zorgt voor een vlotte en efficiënte communicatie met uw klanten. Door gebruik te maken van bedrijfstelefonieoplossingen zoals Avaya kunt u niet alleen telefonische interacties beheren, maar ook profiteren van naadloze vast-mobiel integratie. Daarnaast maken omnichannel communicatieoplossingen zoals Anywhere 365 volledige integratie mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan koppelingen met CRM-systemen en platforms zoals Skype for Business en Teams.

Het is deze combinatie van geavanceerde technologie en toegewijd personeel die de basis vormt voor een succesvol klantcontactcentrum, waarbij uw klanten snel, persoonlijk en effectief worden bediend. Wilt u persoonlijk advies over het inzetten van de juiste klantcontactdiensten voor uw klantcontactcentrum? Bespreek dan vrijblijvend de mogelijkheden met één van onze professionals.