Wie klanten áltijd te woord kan staan, kan de wereld voor zich winnen
Vodafone Business klantcontact oplossingen:
voor de ideale klantbeleving
Hoe een organisatie klanten te woord staat, beïnvloedt de indruk van uw gehele organisatie. Met een professioneel klantcontactcenter kunt u zich daarom écht onderscheiden op klantbeleving en voldoen aan de behoeften van de veeleisende klant van nu. Vodafone Business helpt u hier graag bij!
Contactcenter van nu:
Optimaal bereikbaar
Intelligente routering
Inspelen op beschikbaarheid
Inzicht in klantcontact stromen
Daarom Vodafone Business
Marktleider contactcenters
Marktleider van Nederland in facilitaire callcenters met de meeste 0800/0900-nummers en het meest uitgebreide aanbod van klantcontact-faciliteiten.
Flexibel
Onze oplossingen zijn gebaseerd op de nieuwste technologieën en flexibel aan te passen aan uw behoeften.
Bereikbaarheid gegarandeerd
Ons netwerk is redundant uitgevoerd: als het netwerk door storing zou uitvallen, schakelt het over naar een back-up verbinding en blijft het functioneren.
Een klantcontactcenter dat werkt
De meeste professionele klantcontactcenters werken met een servicenummer: een specifiek nummer voor telefonische service. Bij Vodafone Business noemen we deze servicenummers onze Contact Center Services (CCS). Op dit nummer kunt u innovatieve tooling aansluiten. En daaraan kunt u oneindig veel klantcontact applicaties koppelen.
Wilt u een servicenummer? Dan maken wij deze eenvoudig aan voor u. Voor onze Contact Center Services heeft u namelijk geen dure infrastructuur nodig, dus geen grote investeringen. En het is ook eenvoudig aan te sluiten op uw bestaande verbinding.
Op uw servicenummer kunt u klantcontact-tooling aansluiten. Om bijvoorbeeld flexibel in te spelen op de beschikbaarheid van medewerkers of om contactkanalen met elkaar te koppelen. Elke organisatie heeft andere behoeften, daarom zijn onze oplossingen zowel beschikbaar in de cloud als op locatie. Aan deze klantcontactoplossingen zijn diverse CRM- en ERP-applicaties te koppelen, afgestemd op de behoeften van uw organisatie.
Toegepast in het bedrijfsleven
Zo werkt een telefooncentrale in de cloud
Download ons e-book "Morgen begint nu" en leer alles over:
- Veilig samenwerken in de cloud
- Bereikbaarheid onder medewerkers, ook internationaal
- Realtime inzicht in beschikbaarheid van medewerkers
- Het belang van goede netwerken en infrastructuur
Ontvang het e-book

Servicenummers (CCS)
090X
Het tarief voor een 090X-nummer bepaalt u zelf: tot € 1 per minuut en tot € 1,60 per gesprek. Deze vergoeding betalen we aan u uit.
0800
Een gratis 0800-nummer nodigt klanten uit om telefonisch contact op te nemen. Ideaal voor telefonisch bestellen of een landelijke actie.
088
Handig voor bedrijven met meerdere afdelingen/vestigingen in het land. De beller betaalt nooit meer dan het lokale tarief.
Geografisch nummer
Een lokaal netnummer voor elke stad, dat oogt als een vast nummer en overal naar door te schakelen is. Klanten bellen tegen lokaal tarief.
Innovatieve tooling

Storm®
Een omnichannel cloud contact center waarmee klantcontacten afgehandeld kunnen worden via verschillende kanalen, zoals chat, telefonie, email, Whatsapp en social media. Via Storm® communiceren verschillende systemen en omgevingen met elkaar door uitwisseling van data.
Veilige integratie met talloze applicaties
Geautomatiseerde contactflows mogelijk
Faciliteert locatieonafhankelijk werken
Routering naar agent o.b.v. contacthistorie

Avaya
Avaya is een bedrijfstelefonie oplossing én omnichannel klant contact center oplossing, waarmee klantcontacten afgehandeld kunnen worden via verschillende kanalen. Deze oplossing kan zowel in de cloud als op locatie geleverd worden.
Lokale opslag opnames naar regelgeving
Contactcenter + telefonie in 1 portal
Naadloze vast-mobiel integratie
Zeer eenvoudige beheerportal

Anywhere 365
Een omnichannel communicatiemanagement oplossing voor grote organisaties met volledige integratie van Microsoft Teams en Skype for Business.
Naadloze koppeling met CRM-systemen
Eenvoudig schakelen tussen kanalen
Alle communicatie in 1 app, Teams!
Alle oplossingen van Vodafone Business
Voorkom cyberaanvallen, datalekken of andere security incidenten met een goed beveiligde digitale werkomgeving.
Een betrouwbaar, stabiel en flexibel digitaal netwerk. Goede connectiviteit is de basis voor iedere organisatie.
Overal veilig kunnen (samen)werken, onafhankelijk van platform, locatie of apparaat met diverse cloud applicaties.
Een basis waar u op kunt bouwen als u uw ICT, zoals data-infrastructuur, laat implementeren en beheren.
Breng vast en mobiel bellen bij elkaar en word flexibeler en beter bereikbaar.
Digitale televisie voor uw hele organisatie.
Hoe kunnen we u helpen?
Gratis adviesgesprek
Maak een video- of belafspraak op een moment dat u uitkomt
Vind lokale partner
Een Vodafone Business Partner in uw omgeving helpt u graag verder.
Houd mij op de hoogte
Blijf op de hoogte van trends & nieuws in digitale technologie.