Wie klanten áltijd te woord kan staan, kan de wereld voor zich winnen

Vodafone Business klantcontact oplossingen:
voor de ideale klantbeleving

Hoe een organisatie klanten te woord staat, beïnvloedt de indruk van uw gehele organisatie. Met een professioneel klantcontactcenter kunt u zich daarom écht onderscheiden op klantbeleving en voldoen aan de behoeften van de veeleisende klant van nu. Vodafone Business helpt u hier graag bij!

 

 

Contactcenter van nu:

 Optimaal bereikbaar

 Intelligente routering 

 Inspelen op beschikbaarheid

 Inzicht in klantcontact stromen

Daarom Vodafone Business

studenten icon

 Marktleider contactcenters

Marktleider van Nederland in facilitaire callcenters met de meeste 0800/0900-nummers en het meest uitgebreide aanbod van klantcontact-faciliteiten.  

studenten icon

 Flexibel

Onze oplossingen zijn gebaseerd op de nieuwste technologieën en flexibel aan te passen aan uw behoeften. 

studenten icon

 Bereikbaarheid gegarandeerd

Ons netwerk is redundant uitgevoerd: als het netwerk door storing zou uitvallen, schakelt het over naar een back-up verbinding en blijft het functioneren.

Een klantcontactcenter dat werkt

De meeste professionele klantcontactcenters werken met een servicenummer: een specifiek nummer voor telefonische service. Bij Vodafone Business noemen we deze servicenummers onze Contact Center Services (CCS). Op dit nummer kunt u innovatieve tooling aansluiten. En daaraan kunt u oneindig veel klantcontact applicaties koppelen. 

Wilt u een servicenummer? Dan maken wij deze eenvoudig aan voor u.  Voor onze Contact Center Services heeft u namelijk geen dure infrastructuur nodig, dus geen grote investeringen. En het is ook eenvoudig aan te sluiten op uw bestaande verbinding. 




Op uw servicenummer kunt u klantcontact-tooling aansluiten. Om bijvoorbeeld flexibel in te spelen op de beschikbaarheid van medewerkers of om contactkanalen met elkaar te koppelen. Elke organisatie heeft andere behoeften, daarom zijn onze oplossingen zowel beschikbaar in de cloud als op locatie. Aan deze klantcontactoplossingen zijn diverse CRM- en ERP-applicaties te koppelen, afgestemd op de behoeften van uw organisatie.

Toegepast in het bedrijfsleven

Zo werkt een telefooncentrale in de cloud

Download ons e-book "Morgen begint nu" en leer alles over:

  • Veilig samenwerken in de cloud
  • Bereikbaarheid onder medewerkers, ook internationaal
  • Realtime inzicht in beschikbaarheid van medewerkers
  • Het belang van goede netwerken en infrastructuur
e-book digitaal samenwerken

Servicenummers (CCS)

090X

Het tarief voor een 090X-nummer bepaalt u zelf: tot € 1 per minuut en tot € 1,60 per gesprek. Deze vergoeding betalen we aan u uit.

0800

Een gratis 0800-nummer nodigt klanten uit om telefonisch contact op te nemen. Ideaal voor telefonisch bestellen of een landelijke actie.

088

Handig voor bedrijven met meerdere afdelingen/vestigingen in het land. De beller betaalt nooit meer dan het lokale tarief.

Geografisch nummer

Een lokaal netnummer voor elke stad, dat oogt als een vast nummer en overal naar door te schakelen is. Klanten bellen tegen lokaal tarief.

Innovatieve tooling

Klantcontact oplossingen | Vodafone Business

Storm®

Een omnichannel cloud contact center waarmee klantcontacten afgehandeld kunnen worden via verschillende kanalen, zoals chat, telefonie, email, Whatsapp en social media. Via Storm® communiceren verschillende systemen en omgevingen met elkaar door uitwisseling van data.
 

 Veilige integratie met talloze applicaties

 Geautomatiseerde contactflows mogelijk

 Faciliteert locatieonafhankelijk werken

 Routering naar agent o.b.v. contacthistorie  

Klantcontact oplossingen | Vodafone Business

Avaya

Avaya is een bedrijfstelefonie oplossing én omnichannel klant contact center oplossing, waarmee klantcontacten afgehandeld kunnen worden via verschillende kanalen. Deze oplossing kan zowel in de cloud als op locatie geleverd  worden.

 Lokale opslag opnames naar regelgeving

 Contactcenter + telefonie in 1 portal

 Naadloze vast-mobiel integratie 

 Zeer eenvoudige beheerportal

Klantcontact oplossingen | Vodafone Business

Anywhere 365

Een omnichannel communicatiemanagement oplossing voor grote organisaties met volledige integratie van Microsoft Teams en Skype for Business. 



 Naadloze koppeling met CRM-systemen

 Eenvoudig schakelen tussen kanalen

 Alle communicatie in 1 app, Teams!

Alle oplossingen van Vodafone Business

Voorkom cyberaanvallen, datalekken of andere security incidenten met een goed beveiligde digitale werkomgeving.

Een betrouwbaar, stabiel en flexibel digitaal netwerk. Goede connectiviteit is de basis voor iedere organisatie.

Overal veilig kunnen (samen)werken, onafhankelijk van platform, locatie of apparaat met diverse cloud applicaties.

Een basis waar u op kunt bouwen als u uw ICT, zoals data-infrastructuur, laat implementeren en beheren.

Breng vast en mobiel bellen bij elkaar en word flexibeler en beter bereikbaar. 

Digitale televisie voor uw hele organisatie.

Hoe kunnen we u helpen?

Direct advies

Gratis adviesgesprek

Maak een video- of belafspraak op een moment dat u uitkomt

Onze zakenpartners

Vind lokale partner

Een Vodafone Business Partner in uw omgeving helpt u graag verder.

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte

Blijf op de hoogte van trends & nieuws in digitale technologie.