Alles over ondernemen en de entrepreneur
Zoekt u mogelijkheden om te groeien? Hoe gaan andere ondernemers de (digitale) uitdagingen aan? U leest het hier!
‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!
Er is een nieuwe betekenis voor de term CX: Customer Experiments. Want alleen door experimenteren weten we waar onze klanten echt enthousiast van worden. Sybrand en Sydney leggen het uit in aflevering #6 van onze vodcastserie Connect Our Customers.
‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar
De tijd van de klant is kostbaar. Hoe creëert u voor de klant een zorgeloze klantreis, die ook snel, efficiënt en zonder oponthoud plaatsvindt? Sybrand en Sydney leggen het uit in aflevering #5 van onze vodcastserie Connect Our Customers.
‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!
Service is cruciaal als er iets mis is gegaan. Goede service werkt ook om mensen te verrassen, om ze tot loyale klanten te maken. Sybrand en Sydney leggen het uit in aflevering #4 van onze vodcastserie Connect Our Customers.
‘Connect Our Customers’ vodcast #3: investeer in de klantrelatie!
Wilt u dat uw klant klant blijft? Voor langere tijd, het liefst voor eeuwig? Wacht dan niet af, maar investéér in die relatie, zo bepleiten onze experts in aflevering #3 van onze vodcastserie Connect Our Customers. Maar hoe dan? Bekijk de vodcast!
‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten
De klant wil verrast worden. Wanneer was u als klant zó verrast dat het uw zintuigen prikkelde? En als de verrassing een succes is en de klant is verrast en blij, wat doet dit dan voor de beleving van het merk? Daarover gaat aflevering #2 van onze vodcastserie Connect Our Customers.
Jos Burgers: “Klanten winnen? Laat ambassadeurs uithangbord zijn!”
Een vast fijn klantenbestand, genoeg om uw bedrijf prima draaiende te houden, met klanten die energie géven, in plaats van alleen maar kosten. Klinkt als een ideale situatie, toch? Marketingstrateeg Jos Burgers legt in zijn nieuwe boek ‘Superfijne klanten, hoe kom je er aan?’ uit hoe u die ondernemersdroom kunt laten uitkomen. Eigenlijk is een kleine verandering van mindset al genoeg.
‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?
Zegt een klant altijd precies en direct wat hij of zij wil? Iedereen die ervaring heeft met sales weet het antwoord: bepaald niet. Het kan soms een uitdaging zijn om te achterhalen waar de werkelijke behoeften van de klant ligt. Daarover gaat deze eerste aflevering van onze vodcastserie Connect Our Customers.
Zomer, hel voor moderetailers? Aperghis: “Manage voorraad slim”
Zijn de zomermaanden een vloek of juist een zegen voor retailers in de fashionindustrie? We vroegen het aan Joris Aperghis, CEO van het modemerk WE Fashion. “Slim voorraadmanagement is de kunst van het retailen. Zeker in de zomermaanden.” Maar hoe pak je dat aan? En hoe komt de Nederlandse moderetailer zonder kleerscheuren de zomer door?
10 Business luisterboeken: zomerse inspiratie!
Toe aan een ontspannen inspiratieboost deze zomer? Dan mogen deze tien zakelijke luisterboeken niet in uw digitale boekenplank ontbreken. Ze geven inzicht in verschillende aspecten van het zakendoen en het ondernemerschap, maar er is ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en overpeinzing.
Geld verdienen door efficiënter en effectiever factureren: 4 tips
Praktische tips voor het implementeren van een efficiënt factureringssysteem in uw bedrijf: daar gaan uw bedrijf én uw klanten plezier van hebben. Trefwoorden: sneller, efficiënter, soepeler, duidelijker en met een beter resultaat. Aan de slag!
Het rendement van vakantie en rust: 6 eureka-momenten
De zomervakantie: het perfecte moment om even te reflecteren, stil te staan en tot nieuwe ideeën te komen. Zo’n rustpunt kan zich royaal uitbetalen, zo bewijst dit illustere rijtje succesondernemers. Van een saaie busrit tot een vakantie in Australië: de ideeën van deze zes internationale topondernemers werden geboren tijdens en na momenten van rust, verveling en contemplatie.
Hoe u kaartbetalingen accepteert: een stap-voor-stap handleiding
Nu steeds meer mensen minder contant geld bij zich hebben, is het accepteren van kaartbetalingen een must - vooral voor kleine bedrijven die geen omzet willen mislopen. Onze stap-voor-stap gids behandelt alles wat u moet weten - van het opsplitsen van de voor- en nadelen tot het kiezen van de juiste tools en veilig blijven.
Advies over uw digitale oplossingen
Beter en veiliger samenwerken met uw medewerkers? Slimmer bereikbaar zijn? Doe de Business Scan en krijg binnen 5 minuten gratis en vrijblijvend ICT-advies voor uw bedrijf.