Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Retail

Blog JOSH V: ‘Plannen voor een tweede winkel liggen op tafel’

Josh Veldhuizen is de vrouw achter het succesvolle modelabel JOSH V. Met haar datagedreven modus operandi bouwde ze een florerend modemerk dat internationale successen boekt. In mei 2024 opende Josh haar eerste fysieke winkel in haar woonplaats Laren. 

JOSH V opent na online succes ook winkel: waar zit de meerwaarde?

Mode-ondernemer Josh Veldhuizen boekt met de webshop JOSH V al jarenlang succes. Haar mode is verkrijgbaar in 400 partnerstores in negen landen in Europa. In mei 2024 opende zij in Laren haar eerste fysieke winkel. Waarom kan een stenen winkel na online succes werken? Hoe werkt dat in de consumentenpsychologie?

E-book voor de retailer die e-tailer wil worden: zo bouwt u de webshop

Een moderne retailer die in 2024 wil overleven en zelfs groeien? Die wordt e-tailer! Maar hoe zet u als winkelier uw producten online? Hoe bouwt u die fijne webshop waar bestaande en nieuwe klanten graag kopen? Vodafone Business is ook hierin uw ‘partner for progress’, met een uitgebreid e-book vol verstandige adviezen en praktische tips. Aan de slag! 

studio subtl experimenteert met (duurzame) AR-shopping

Vodafone Business opende onlangs in Amsterdam de deuren van de Shared Store; een uniek experiment waar consumenten door middel van AR-technologie konden kennismaken met drie vooruitstrevende webshops. Modemerk studio subtl was er één van. Met Jorn van het Hof, oprichter van het duurzame fashionlabel, blikken we terug: was het een optimistisch foefje of de winkelervaring van de toekomst?

Moyee Coffee legt met AR productieketen bloot

De Shared Store van Vodafone Business was de eerste pop-up store, waar consumenten door middel van AR-technologie in de wereld doken van drie toonaangevende webshops. Met Gijs Maks, B2C-manager van Moyee Coffee maken we de balans op: was de Shared Store een interessant experiment of de shopping experience van de toekomst?

Het AR vitamine-universum van Yummygums

Vodafone Business opende onlangs een compleet nieuwe, pop-up shopping experience. In de Amsterdamse Shared Store konden consumenten door middel van AR-technologie kennismaken met drie vooruitstrevende webshops, waaronder Yummygums. Met Yummygums’ managing director Frank van Driel en medeoprichter Luuk van Hoogstraten blikken we terug: was het een leuk experiment of dé winkelervaring van de toekomst?