Testimonials
Drone als razendsnelle magazijnteller, dankzij 5G
Een met 5G-technologie uitgeruste drone die op grote hoogte in magazijn goederen telt. Volautomatisch, snel en precies gaat deze nijvere vliegende robot zijn gang, pallet voor pallet, doos voor doos. “Deze 5G-drone wordt een frequente verschijning in de magazijnen van Nederland”, zegt Arno Bruining over zijn oplossing, die in samenwerking met het ‘5Groningen’ platform intensief wordt getest.
Play-In met Vodafone: digitalisering geeft ruimte om te ondernemen
Attractiepark PLAY-IN, daar ga je heen om te spelen, te springen of te klimmen, met of juist zonder de kids. De ondernemers Margot en Frans Jansen maakten met hun bedrijf ook een reuzensprong: goed gedigitaliseerd en prima bereikbaar zijn ze nu klaar voor een flinke uitbreiding van het aanbod van hun attractiepark.
Fabrikant: digitalisering zorgt voor groei | Vodafone Business
Habraken, een in Kaatsheuvel gevestigde specialist op het gebied van industriële naaimachines, wil verder groeien binnen en buiten Europa. Het bedrijf heeft onlangs met Vodafone Business de bereikbaarheid flink verbeterd, om grote afnemers terwille te zijn die 24/7 snelle service verwachten. Zo kwamen er oplossingen voor (een combi van) vaste en mobiele telefonie en profiteert Habraken nu ook van een flexibele, goed zelf te beheren virtuele One Net centrale.
Mentoring als groeiversneller: zo helpt nlgroeit het mkb vooruit
Ondernemen is topsport, zeker in het midden- en kleinbedrijf waar de uitdagingen vaak net zo snel veranderen als de markt zelf. Uit recent onderzoek blijkt dat mentoring hierbij een krachtig hulpmiddel is: ondernemers die zich laten begeleiden, groeien gemiddeld sneller dan hun collega’s. Mede om die reden is Vodafone Business officieel partner van nlgroeit geworden.
Hoe technologie de communicatie met uw klanten kan verbeteren
Geduld is niet langer een deugd in de klantenservice. Want klanten wachten niet. Ontdek hoe zakelijke communicatietechnologieën zoals chatbots, CRM-systemen en multichannel ondersteuning kunnen zorgen voor snellere antwoorden, naadloze service, gerichte marketing en nog veel meer.
Boom uitgevers stuurt op service met Vodafone Calling
Koninklijke Boom uitgevers heeft met Vodafone Calling in Microsoft Teams de bereikbaarheid verbeterd van al haar 300 professionals en met name van de klantenservice. Een klant of leverancier die belt, moet zich welkom voelen, vinden ze bij Boom. Altijd. Want, zoals de kernwaarde van het bedrijf luidt: ‘Voor een beter begrip’.