Overslaan en ga naar inhoud

Testimonials

Overige artikelen

Fastlane: fijne festivals door topverbindingen en IoT (video)

Fastlane is een festival app waar iedereen blij van wordt. Festivalgangers hebben in de app zicht op wat er speelt en kunnen vlot hun drankjes en hapjes bestellen. Organisatoren werken graag met de app omdat deze snel en stabiel is, waardoor ze goede omzetten boeken, met minder personeel achter de bar. “En dat alles mede dankzij de verbindingen en de IoT-tech van Vodafone Business”, zegt Daniel van Drunen, mede-oprichter van Fastlane, in de video.

Play-In met Vodafone: digitalisering geeft ruimte om te ondernemen

Attractiepark PLAY-IN, daar ga je heen om te spelen, te springen of te klimmen, met of juist zonder de kids. De ondernemers Margot en Frans Jansen maakten met hun bedrijf ook een reuzensprong: goed gedigitaliseerd en prima bereikbaar zijn ze nu klaar voor een flinke uitbreiding van het aanbod van hun attractiepark.

Naaimachinespecialist Habraken: “Na digitalisering klaar voor groei”

Habraken, een in Kaatsheuvel gevestigde specialist op het gebied van industriële naaimachines, wil verder groeien binnen en buiten Europa. Het bedrijf heeft onlangs met Vodafone Business de bereikbaarheid flink verbeterd, om grote afnemers terwille te zijn die 24/7 snelle service verwachten. Zo kwamen er oplossingen voor (een combi van) vaste en mobiele telefonie en profiteert Habraken nu ook van een flexibele, goed zelf te beheren virtuele One Net centrale.

Zo maakt Tony's Chocolonely impact

Uitkijkend over de haven van Amsterdam werken zo’n 150 mannen en vrouwen aan het succes van een chocoladereep. Een slaafvrije reep, om precies te zijn. En die mannen en vrouwen noemen zichzelf Tony’s. Want de doelen en het gevoel van Tony’s Chocolonely draag je overal uit: impact maken.

Weheat: ‘Data-driven verwarmen’ met IoT-tech van Vodafone

Door slim te innoveren verovert Weheat in hoog tempo de markt met een duurzame warmtepomp die is uitgerust met IoT-technologie met een 4G-connectie, geleverd door Vodafone Business. “De IoT-technologie vereenvoudigt en versnelt de installatie. Ook biedt IoT voordelen bij onderhoud en storingen en maakt het slimmer verwarmen mogelijk, wat goed is voor de portemonnee en het milieu”, legt Weheat salesmanager Jan van Boxmeer uit.

Prénatal digitaliseert: hoe de babywinkel ‘connected’ werd

Prénatal zet vol in op digitalisering. Het versterkte niet alleen de webshop, maar ontwikkelde met Vodafone Business ook ‘de connected winkel’. “Met een flinke investering in digitalisering versterken wij de voor ouders zo belangrijke winkelbeleving – én ontwikkelen wij onze omnichannel aanpak verder”, zegt Marco Polman van Prénatal, die onder meer bouwt aan ontwikkelingen als RFID (radio-frequency identification).