Direct naar inhoud

Testimonials

Drone als razendsnelle magazijnteller, dankzij 5G

Een met 5G-technologie uitgeruste drone die op grote hoogte in magazijn goederen telt. Volautomatisch, snel en precies gaat deze nijvere vliegende robot zijn gang, pallet voor pallet, doos voor doos. “Deze 5G-drone wordt een frequente verschijning in de magazijnen van Nederland”, zegt Arno Bruining over zijn oplossing, die in samenwerking met het ‘5Groningen’ platform intensief wordt getest.

Play-In met Vodafone: digitalisering geeft ruimte om te ondernemen

Attractiepark PLAY-IN, daar ga je heen om te spelen, te springen of te klimmen, met of juist zonder de kids. De ondernemers Margot en Frans Jansen maakten met hun bedrijf ook een reuzensprong: goed gedigitaliseerd en prima bereikbaar zijn ze nu klaar voor een flinke uitbreiding van het aanbod van hun attractiepark.

Fabrikant: digitalisering zorgt voor groei | Vodafone Business

Habraken, een in Kaatsheuvel gevestigde specialist op het gebied van industriële naaimachines, wil verder groeien binnen en buiten Europa. Het bedrijf heeft onlangs met Vodafone Business de bereikbaarheid flink verbeterd, om grote afnemers terwille te zijn die 24/7 snelle service verwachten. Zo kwamen er oplossingen voor (een combi van) vaste en mobiele telefonie en profiteert Habraken nu ook van een flexibele, goed zelf te beheren virtuele One Net centrale.

Boom uitgevers stuurt op service met Vodafone Calling

Koninklijke Boom uitgevers heeft met Vodafone Calling in Microsoft Teams de bereikbaarheid verbeterd van al haar 300 professionals en met name van de klantenservice. Een klant of leverancier die belt, moet zich welkom voelen, vinden ze bij Boom. Altijd. Want, zoals de kernwaarde van het bedrijf luidt: ‘Voor een beter begrip’.

Video: rijschool werkt zorgeloos dankzij Vodafone Cloud Workplace

Bij Autorijschool De Kleijnen in Rijswijk zijn ze dolblij met Vodafone Cloud Workplace. Sinds de overstap werken de medewerkers er makkelijker, veiliger en vooral veel sneller. Bekijk snel de video om zelf te zien hoe de oplossing hun dagelijkse praktijk heeft veranderd.

Autodealer verbetert klantervaring met slimme telefonie One Net

Jeroen Kik, directeur van Autocentrum Krimpenerwaard, is een ondernemer die weet wat hij wil: de beste zijn in klantbeleving. Met de groei van zijn bedrijf, dat jaarlijks duizenden jonggebruikte auto's verkoopt, werd het optimaliseren van de klantreis een absolute prioriteit. Daarom investeerde Kik in One Net, de ‘telefooncentrale in de cloud’ van Vodafone Business.