Direct naar inhoud

Testimonials

Viskon Glas investeert in One Net: twee man sterk, altijd bereikbaar

Na een faillissement in de coronacrisis maakte glasbedrijf Viskon Glas een doorstart – met alleen de twee bedrijfseigenaren. Zonder ondersteunend personeel doen ze nu echt alles zelf, ook de telefoon aannemen. Mede-eigenaar Hans Zee: “Met slechts twee paar handen was efficiëntie ineens geen luxe meer, maar noodzaak. Sinds de overstap naar One Net van Vodafone Business is Viskon Glas weer goed bereikbaar, professioneel en flexibel. Voor ons was het echt een verademing.”

Mentoring als groeiversneller: zo helpt nlgroeit het mkb vooruit

Ondernemen is topsport, zeker in het midden- en kleinbedrijf waar de uitdagingen vaak net zo snel veranderen als de markt zelf. Uit recent onderzoek blijkt dat mentoring hierbij een krachtig hulpmiddel is: ondernemers die zich laten begeleiden, groeien gemiddeld sneller dan hun collega’s. Mede om die reden is Vodafone Business officieel partner van nlgroeit geworden.

Hoe technologie de communicatie met uw klanten kan verbeteren

Geduld is niet langer een deugd in de klantenservice. Want klanten wachten niet. Ontdek hoe zakelijke communicatietechnologieën zoals chatbots, CRM-systemen en multichannel ondersteuning kunnen zorgen voor snellere antwoorden, naadloze service, gerichte marketing en nog veel meer.

Boom uitgevers stuurt op service met Vodafone Calling

Koninklijke Boom uitgevers heeft met Vodafone Calling in Microsoft Teams de bereikbaarheid verbeterd van al haar 300 professionals en met name van de klantenservice. Een klant of leverancier die belt, moet zich welkom voelen, vinden ze bij Boom. Altijd. Want, zoals de kernwaarde van het bedrijf luidt: ‘Voor een beter begrip’.

Video: rijschool werkt zorgeloos dankzij Vodafone Cloud Workplace

Bij Autorijschool De Kleijnen in Rijswijk zijn ze dolblij met Vodafone Cloud Workplace. Sinds de overstap werken de medewerkers er makkelijker, veiliger en vooral veel sneller. Bekijk snel de video om zelf te zien hoe de oplossing hun dagelijkse praktijk heeft veranderd.

Autodealer verbetert klantervaring met slimme telefonie One Net

Jeroen Kik, directeur van Autocentrum Krimpenerwaard, is een ondernemer die weet wat hij wil: de beste zijn in klantbeleving. Met de groei van zijn bedrijf, dat jaarlijks duizenden jonggebruikte auto's verkoopt, werd het optimaliseren van de klantreis een absolute prioriteit. Daarom investeerde Kik in One Net, de ‘telefooncentrale in de cloud’ van Vodafone Business.