Direct naar inhoud

Testimonials

Telefonie en meer in Teams: productiever vanuit één oplossing

Op veel kantoren beginnen ze de ochtend in Microsoft Teams. In een overleg met het team, of om klantnotities te delen en een brainstorm te plannen. Maar, moet er daarna een klant gebeld worden? Dan wordt er geschakeld naar de mobiele telefoon. Weg ritme.  Waarom zou u niet gewoon bellen vanuit Teams zelf? Dan hoeft u niet steeds te schakelen tussen de traditionele telefoon en Teams.

Hoe Hartekamp Groep regie kreeg over 't netwerk: zorg zonder storing

Toen de Hartekamp Groep overstapte naar een volledig SaaS-landschap, bleek de bestaande netwerkinfrastructuur een bottleneck. Te veel storingen, te weinig overzicht en versnipperd beheer. Met Vodafone Business als partner koos de zorginstelling voor een beheerde netwerkoplossing: Secured Connectivity as a Service (SCaaS), gebaseerd op het Cisco Meraki-platform. Eén gemanaged netwerk voor internet, LAN, SD-WAN en WiFi – veilig, schaalbaar en klaar voor zorginnovatie.

Viskon Glas investeert in One Net: twee man sterk, altijd bereikbaar

Na een faillissement in de coronacrisis maakte glasbedrijf Viskon Glas een doorstart – met alleen de twee bedrijfseigenaren. Zonder ondersteunend personeel doen ze nu echt alles zelf, ook de telefoon aannemen. Mede-eigenaar Hans Zee: “Met slechts twee paar handen was efficiëntie ineens geen luxe meer, maar noodzaak. Sinds de overstap naar One Net van Vodafone Business is Viskon Glas weer goed bereikbaar, professioneel en flexibel. Voor ons was het echt een verademing.”

Hoe technologie de communicatie met uw klanten kan verbeteren

Geduld is niet langer een deugd in de klantenservice. Want klanten wachten niet. Ontdek hoe zakelijke communicatietechnologieën zoals chatbots, CRM-systemen en multichannel ondersteuning kunnen zorgen voor snellere antwoorden, naadloze service, gerichte marketing en nog veel meer.

Boom uitgevers stuurt op service met Vodafone Calling

Koninklijke Boom uitgevers heeft met Vodafone Calling in Microsoft Teams de bereikbaarheid verbeterd van al haar 300 professionals en met name van de klantenservice. Een klant of leverancier die belt, moet zich welkom voelen, vinden ze bij Boom. Altijd. Want, zoals de kernwaarde van het bedrijf luidt: ‘Voor een beter begrip’.

Video: rijschool werkt zorgeloos dankzij Vodafone Cloud Workplace

Bij Autorijschool De Kleijnen in Rijswijk zijn ze dolblij met Vodafone Cloud Workplace. Sinds de overstap werken de medewerkers er makkelijker, veiliger en vooral veel sneller. Bekijk snel de video om zelf te zien hoe de oplossing hun dagelijkse praktijk heeft veranderd.