Alles over ondernemen en de entrepreneur
Zoekt u mogelijkheden om te groeien? Hoe gaan andere ondernemers de (digitale) uitdagingen aan? U leest het hier!
Boom uitgevers stuurt op service met Vodafone Calling
Koninklijke Boom uitgevers heeft met Vodafone Calling in Microsoft Teams de bereikbaarheid verbeterd van al haar 300 professionals en met name van de klantenservice. Een klant of leverancier die belt, moet zich welkom voelen, vinden ze bij Boom. Altijd. Want, zoals de kernwaarde van het bedrijf luidt: ‘Voor een beter begrip’.
#Techtalk 8: Sydney Brouwer - Klant blij met kleine gerichte acties
U kunt als ondernemer jarenlang investeren in klanttevredenheid, CX-managers en fancy dashboards. En toch kan de klantbeleving achterblijven bij uw bedoelingen. Op welke knoppen kunt u dan nog drukken om wél het verschil te maken? In aflevering 8 van #techtalk legt klantbelevingsexpert Sydney Brouwer uit waarom goedbedoelde inspanningen vaak tekortschieten – en hoe u met kleine, slimme acties uw klant écht centraal stelt.
Fiscale tips kleine ondernemers: zo wordt u winstgevend
Een eigen business runnen en er goed van kunnen leven zonder wakker te liggen: het is de droom van elke ondernemer. Maar wat als inflatie en stijgende kosten roet in het eten gooien en u als ondernemer ineens op de kleintjes moet letten? Vodafone Business brengt een aantal handige ondernemerstips in kaart die u als ‘kleine ondernemer’ soelaas kunnen bieden.
Een eigen bedrijf starten, maar hoe? Met deze handige tips!
Een eigen onderneming beginnen is een spannende stap waar veel bij komt kijken. Een grondige voorbereiding is het halve werk. Lees u daarom goed in en gebruik onderstaande tips voor een vliegende start.
Autodealer verbetert klantervaring met slimme telefonie One Net
Jeroen Kik, directeur van Autocentrum Krimpenerwaard, is een ondernemer die weet wat hij wil: de beste zijn in klantbeleving. Met de groei van zijn bedrijf, dat jaarlijks duizenden jonggebruikte auto's verkoopt, werd het optimaliseren van de klantreis een absolute prioriteit. Daarom investeerde Kik in One Net, de ‘telefooncentrale in de cloud’ van Vodafone Business.
E-learning voor ondernemers: 10 toptrainingen onder de 200 euro
Steeds meer ondernemers ontdekken de voordelen van online studies, trainingen en webinars. Sinds 2020 is de e-learning markt sterk gegroeid. Welke online training is uw dure centen waard? Dit zijn de best beoordeelde online trainingen voor ondernemers. Maximum tarief 200 euro.
Dreiging voor het mkb: bereid u voor op 3 scenario's van uitval
Het Ministerie van Economische Zaken roept het mkb op zich voor te bereiden op hybride en militaire dreigingen. Het doel? Betere weerbaarheid bij kortdurende en langdurige uitval, bijvoorbeeld van internet, telefonie en elektriciteit. VodafoneZiggo helpt mkb-bedrijven voor te bereiden.
Klantcontact: nieuw onderzoek levert 10 gouden regels op
Hoe tevreden zijn Nederlanders over hun contacten met organisaties? Welke kanalen gebruiken zij het liefst? En hoe kijken zij aan tegen chatbots en spraak-assistenten? Vodafone Business werkte mee aan een groot onderzoek en zet hier de belangrijkste antwoorden op een rij. Eén van de interessante uitkomsten: AI-gedreven klantcontact blijkt aan vertrouwen te winnen.
Standbeeld voor mkb in Nederland: de cijfers en de trends in 2025
Het midden- en kleinbedrijf (mkb) is de ruggengraat van de Nederlandse economie! Samen zijn deze 416.450 bedrijven verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel van onze werkgelegenheid, innovatie en economische dynamiek. Het mkb is niet alleen de grootste groep van ondernemingen, het is ook de belangrijkste bron van werkgelegenheid in veel sectoren. Maar wat ís het mkb? Wat maakt deze bonte verzameling kleinere en middelgrote bedrijven tot die nooit haperende motor van Nederland?
De 10 beste (gratis) online trainingen voor ondernemers
Elke dag een beetje beter worden, efficiënter, slimmer en royaler in de portemonnee: dat is wat we willen. En dat we onze skill set online kunnen uitbreiden is een uitkomst.Online cursussen en trainingen schieten dan ook als paddenstoelen uit de Nederlandse klei. Maar welke online trainingen leveren u daadwerkelijk iets op? Vodafone dook in de materie en stelde een lijstje samen van de tien beste GRATIS online trainingen.
Next steps in security voor uw bedrijf? Schrijf u in voor 21 mei
Een succesvol format voor elk mkb-bedrijf dat 'next steps' wil zetten in security: de Customer Experience Center workshop. Exclusief over security, over de cyberdreigingen én over de actuele antwoorden voor het mkb. Komt u ook een dag kennis en ideeën opdoen over security? U bent van harte welkom op de eerstvolgende sessie op 21 mei, op ons hoofdkantoor, pal naast het NS-station in Utrecht.
Vodafone Business helpt AZL een enorme kwaliteitssprong te maken
Meer dan een miljoen potentiële bellers... Hoe bereid je je daarop voor? En welke communicatieoplossing kies je? De nieuwe pensioenwetgeving plaatste AZL voor een uitdaging. In samenwerking met Vodafone Business werd een grondige transitie voorbereid en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Projectleider Lars Akkermans van AZL vertelt hoe er met Anywhere365 en Microsoft Teams een hele nieuwe wereld openging.

Advies over uw digitale oplossingen
Beter en veiliger samenwerken met uw medewerkers? Slimmer bereikbaar zijn? Doe de Business Scan en krijg binnen 5 minuten gratis en vrijblijvend ICT-advies voor uw bedrijf.