Overslaan en ga naar inhoud
Health-e bij Vodafone

12 maanden gratis voor jou als Vodafone klant

Stop de twijfel over je gezondheidsvragen met de Health-e app

✓ Altijd persoonlijk advies van een gezondheidsprofessional
✓ Snel, online (video)bellen met een huisarts, mental coach of diëtist
✓ Waar en wanneer je wilt, dag én nacht

Teladoc en Vodafone

Waarom biedt Vodafone jou Health-e aan?

Vodafone gaat graag een stapje verder voor jou als klant. Vodafone biedt digitale topdiensten die jou verder helpen. Health-e brengt je in contact met online huisartsen, mental coaches en diëtisten. Zo kan je waar en wanneer je wilt aan de slag met jouw gezondheidsvragen. Door Health-e aan te bieden, wil Vodafone met digitale innovatie een positieve bijdrage leveren aan maatschappelijke uitdagingen.

Health-e werkt samen met Teladoc Health, het #1 online gezondheidsmerk ter wereld. Teladoc levert gecertificeerde, ervaren professionals. Via de Health-e app brengt Health-e jou in contact met de gezondheidsprofessionals.

Vodafone12maanden

Voor elk onderwerp een professional die met je meedenkt

Om al je vragen over gezondheid goed te beantwoorden, selecteert Health-e alleen de beste gezondheidsprofessionals. Je kunt hiervoor terecht bij onze huisartsen, diëtisten en mental coaches.

Huisarts

Twijfels over je eigen gezondheid? Of die van je kind? Vage klachten waarvan je niet weet of je er voor naar de dokter moet? Door de drukte thuis of op je werk schiet een bezoek aan de huisarts er wel eens bij in. Onze huisartsen kunnen jouw vragen beantwoorden of advies geven. Ook in de avond, of het weekend.

Diëtist

Wil je weten welke voeding goed bij jou past? Wil je gewicht verliezen of juist aankomen? Wil je ontdekken hoe voeding kan helpen bij een hoog cholesterol of hoge bloeddruk? Of tips voor een gezond en lekker (veganistisch) dieet? Plan eenvoudig in de Health-e app een afspraak met een online diëtist.

Mental coach

Er staat een coach voor je klaar met aandacht voor jouw vraag of situatie. Via de app plan je eenvoudig een videoconsult met een mental coach die jou het beste kan helpen. Comfortabel vanuit je eigen huis of andere plek waar jij je op je gemak voelt.

Health-e in 3 stappen

Icoon download app

Download de app

Ga naar Google play of de App Store en download onze Health-e app.

Icoon maak account

Registreer & activeer je account

Maak een account aan bij Health-e en activeer je account via de link in de bevestigingsmail. Gebruik couponcode Vodafone12maanden voor 12 maanden Health-e voor €0,00.*

Icoon plan gesprek

Plan gesprek met een professional

En bespreek jouw vraag. Of ga aan de slag met de gezondheidstips uit de artikelen.

Health-e op smartphone
Logo Health-e
Download Health-e en krijg
Icoon vinkje
Icoon vinkje

Nu 12 maanden voor € 0,00 p.m. met couponcode Vodafone12maanden

Daarna € 13,- per maand, maandelijks opzegbaar.

Deze actie loopt t/m 31 december. Bekijk hier alle actievoorwaarden.

Hoe wij omgaan met persoonlijke medische data

Vertrouwelijkheid met Health-e

Inhoud van de consulten worden vertrouwelijk behandeld door de Health-e zorgprofessionals. Onze professionals werken volledig conform de wettelijke normen die vereist zijn voor het omgaan met medische informatie.

Veilig met Teladoc Health

Teladoc Health verwerkt en beheert jouw persoonsgegevens, waaronder gezondheids- en medische data, conform de Algemene Verordering Gegevensverwerking (AVG).

Vodafone heeft geen toegang tot je gegevens

Er worden geen gezondheids- of medische gegevens van jou of je gezin gedeeld met Vodafone of andere partijen. Vodafone medewerkers hebben geen toegang tot deze data en zullen hier ook nooit naar vragen.

Icoon vragen community

Vragen over Health-e?

Op de Vodafone Community deel je ervaringen, krijg je antwoorden op je vragen, en chat je met onze medewerkers van maandag t/m zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.

Bel ons Health-e Customer Care team op 0887 1200 53 (normaal tarief).

Veelgestelde vragen over Health-e

Teladoc Health is de partner waarmee Health-e is ontwikkeld. Teladoc Health is de wereldleider in virtuele gezondheidszorg. Teladoc Health Nederland is in staat om 365 dagen per jaar en 24/7 online gezondheidsservice aan te bieden. Daarmee kunnen we inspelen op de toenemende behoeften van patiënten en professionals in de gezondheidszorg.

Health-e is een online gezondheidsservice die wordt aangeboden door Teladoc Health. De service biedt 24/7 betrouwbaar medisch- en gezondheidsadvies door middel van een app en webportal. Health-e heeft als missie om gebruikers te helpen en inspireren om hun gezondste leven te leven. Teladoc Health is wereldleider en expert op het gebied van services en online zorgaanbod.

Health-e is dé oplossing om gezonder te leven. Via onze alles-in-één app plan je eenvoudig een online consult in met een huisarts, mental coach of diëtist. Op een moment dat het jou uitkomt. Je krijgt persoonlijk advies van medische professionals gebaseerd op jouw situatie. Als je wil, kan je je medische dossier delen. De zorgprofessionals zijn gecertificeerd en geven betrouwbaar advies. Doordat je met Health-e online toegang hebt tot deze zorgprofessionals heb je geen wachttijden, altijd toegang en geen reistijd.

Denk aan bijvoorbeeld:
- Direct toegang tot een zorgprofessional en andere hulp bij de hand voor een gezonder leven
- Anoniem vragen stellen aan een zorgprofessional
- De zorgprofessionals zijn gecertificeerd en geven betrouwbaar advies
- Alle hulp voor een gezonder leven (medisch, mentaal en welzijn) op één plek
- Geen wachttijden
- Altijd toegang en geen reistijd
- Advies wordt op jou persoonlijk afgestemd en wordt als je dat wil op basis van jouw medische dossier gegeven

Nee, Health-e is (nog) geen dienstverlening die wordt vergoed door een zorgverzekering. Health-e is een aanvulling op het reguliere zorgaanbod/je zorgverzekering. Health-e focust zich op preventieve en laagdrempelige (medische) ondersteuning met gemakkelijke toegang tot videoconsults of telefonische afspraken met een huisarts, mental coach of consult met een diëtist op een tijdstip dat het beste voor jou past. Consults met Health-e huisartsen, mental coaches en diëtisten vallen dus buiten kosten (eigen risico) in je zorgverzekering.

24/7 Online Dokter vervangt in geen geval je eigen huisarts, maar is een aanvulling op de diensten van je huisarts. Je kunt deze dienst gebruiken voor zorgen & vragen over o.a. je gezondheid, leefstijl en preventie. De Health-e diensten helpen jou je gezondste leven te leven. Onze huisartsen nemen ruim de tijd om met je te spreken en je te ondersteunen.  Indien je hiervoor toestemming geeft kunnen wij ook de uitkomsten van het consult dat je met één van onze huisartsen hebt gehad met je eigen huisarts delen zodat deze goed op de hoogte blijft van jouw situatie. 

De vragen die je aan onze geregistreerde huisartsen kunt stellen, kunnen bijvoorbeeld over jouw gezondheid of lichamelijke klachten gaan. Onze artsen hebben een affiniteit met leefstijl en preventie en nemen graag de tijd met je hierover in gesprek te gaan. In sommige gevallen kan de huisarts besluiten een recept uit te schrijven, wanneer hij/zij dit passend vindt.

Onze huisartsen vervangen niet jouw eigen huisarts en ondersteunen niet bij spoedeisende klachten, chronische ziektebeelden of herhalende klachten waarvoor je al onder behandeling bent. In het web-portaal en in de app kun je de huisartsen van Health-e ook toestemming geven een terugkoppeling van het consult te delen met jouw eigen huisarts. Health-e huisartsen kunnen je niet doorverwijzen naar een specialist.

Veelgestelde vragen over gebruik & service

  • Vodafone heeft geen toegang of inzage in jouw persoonlijke informatie en/of jouw medische informatie 
  • Teladoc Health Nederland is de online zorgverlener van Health-e, zij behandelen jouw informatie met de grootste zorg. Teladoc Health verwerkt en beheert jouw persoonsgegevens, waaronder gezondheids- en medische data conform de Algemene Verordering Gegevensverwerking.
  • Alleen jij hebt toegang tot je medische data via de app en het portaal van Health-e. Jij bepaalt zelf of je onze online huisartsen toegang geeft tot je medisch dossier voor nog persoonlijker advies en of je goedkeuring geeft om de inhoud van het online consult te delen met je eigen huisarts.
  • Het portaal en de app van Health-e worden regelmatig getest om zeker te zijn dat deze juist beveiligd is en blijft. Toegang tot medische data via de app en het portaal van Health-e is extra afgeschermd middels een 2-staps verificatie, waardoor jouw gegevens nog beter worden beschermd.  Gegevens kunnen op eigen verzoek en met jouw goedkeuring worden gedeeld met eigen huisarts. 

Jouw kinderen en/of partner kunnen ook gebruikmaken van jouw abonnement, ook als zij geen Vodafone klant zijn. Dit kan tot een maximum van 4 personen per huishouden, met maximaal 2 gezinsleden van 18+. Tot 12 jaar staan kinderen op het account van ouder of voogd en kan deze de service voor hen aanvragen en vanaf 12 jaar zullen zij zelf een account kunnen aanmaken, de ouder heeft dan geen toegang meer tot deze gegevens. Voor kinderen vanaf 12 jaar en voor jongvolwassenen tot 18 jaar zijn alleen de Symptomen Checker en de 24/7 Online Dokter beschikbaar.

Health-e is een Nederlandse dienst. Waar je ook bent, met Health-e kun je op ieder moment van de dag een online consult plannen met een huisarts, mental coach of diëtist of gebruikmaken van de andere services zoals de uitgebreide bibliotheek. Om Health-e te gebruiken heb je een internetverbinding of 4G/5G nodig.
 

Bel met ons speciale Health-e Customer Care team op 0887 1200 53 (normaal tarief). Zij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.