Je abonnement aanpassen
Ontdek hoe je je abonnement verhoogt of verlaagt
Zelf je abonnement aanpassen
Je kunt je abonnement makkelijk verhogen in My Vodafone of de My Vodafone app. Na één maand kun je ook je abonnement verlagen. Wil je verlagen naar een ander soort abonnement? Dit kost eenmalig € 25. Dit geldt bijvoorbeeld als je van een Red naar een Start abonnement wilt.
Wat verandert er wel en wat niet?
- De einddatum van je contract blijft hetzelfde.
- Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt het tegoed dat hoort bij je nieuwe abonnement.
- Op je factuur kan het er ook net even iets anders uitzien. Bijvoorbeeld na een wijziging in je abonnement.
Tijdelijk een grotere bundel
Tijdelijk meer MB’s of belminuten naar het buitenland nodig? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.
Hulp nodig?
Bel dan met ons op 0800-22 66 789.

Zelf je gegevens aanpassen
Je adres of rekeningnummer veranderen
Ben je verhuisd? Of is je rekeningnummer veranderd? In My Vodafone pas je dit snel aan.
Contractovername, verlengen of tijdelijk stopzetten
Er verandert wel eens iets aan je situatie. Vodafone beweegt graag met je mee. Via My Vodafone regel je zaken als contractovername in een paar klikken. Ook verlengen en tijdelijk stopzetten regel je online.