Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Je abonnement wijzigen

Ontdek hoe je je abonnement verhoogt of verlaagt. En waar je je adresgegevens of IBAN aanpast.

Abonnement aanpassen

Verhogen

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Verlagen

Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential.

Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.

Nu wijzigen?

Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen.

Je adres wijzigen?

Verhuisd? Pas dan in My Vodafone snel je adresgegevens aan. Daar kun je ook het rekeningadres veranderen.

Ander rekeningnummer

Verandert je IBAN? Of verandert de rekeninghouder van je rekening? In My Vodafone pas je dat eenvoudig zelf aan.

Tijdelijk stopzetten

Er even tussenuit? Zet je abonnement dan op pauze. Zo'n pauze kan tussen de 3 en 9 maanden duren. Alle acties en kortingen op je abonnement komen wel te vervallen.

Zet je abonnement een tijdje stop

Je abonnement verlengen

Is het tijd voor een nieuw toestel? Verleng in dat geval je abonnement met een leuke aanbieding. Als je nog even vooruit kunt met je toestel, verleng dan met Sim Only.

Meer over verlengen

Een nieuw nummer

Wil je een ander mobiel nummer? Dat kan! Je kunt namelijk zelf, tegen een kleine vergoeding, een nieuw mobiel nummer aanvragen.

Vraag een ander nummer aan