We helpen je verbonden te blijven

Nog steeds brengen we onze dagen vooral thuis door. Om te werken, maar ook om te ontspannen. Vodafone blijft er als telecombedrijf voor zorgen dat jij ook in deze tijd in contact blijft met je collega's, familie en vrienden.

Betrouwbare service: zo regel je zelf veel online

We blijven je helpen met je vragen. Via chat of de My Vodafone app, maar ook telefonisch.

Winkels open waar het kan

Ondanks de maatregelen willen we je optimaal blijven ondersteunen. Daarom houden we de winkels open voor service. Het verkoopassortiment en de voorraden zijn uit de winkels gehaald. Je kunt uiteraard wel gewoon online bestellingen plaatsen en ze thuis laten bezorgen. In alle winkels worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd. Je kunt naar de winkels komen voor verbindingsproblemen en reparaties. Vind een winkel bij jou in de buurt.

Tips voor thuis

We doen er alles aan om thuiswerken zo makkelijk mogelijk te maken. Bekijk onze tips voor thuiswerken.

Tips voor werkgevers

Hoe jij je werknemers veilig en effectief thuis aan de slag kunt laten gaan? We helpen je graag met een aantal tips.

Extra veel op tv bij Ziggo

De kleintjes kijken t/m 31 januari gratis naar al onze kidszenders op kanaal 303 t/m 312. Zo is er thuis genoeg te beleven. Lees hier meer

Ziggo en corona

Ben je op zoek naar alle maatregelen die Ziggo heeft genomen om je zo goed mogelijk te blijven helpen in deze tijd?

Ziggo logo

Ben je op zoek naar informatie van Ziggo over corona? Bekijk dan de speciale coronapagina van Ziggo.

Meestgestelde vragen

 

Ja, dat kan! Je kunt online of telefonisch gewoon een bestelling plaatsen. Heb je een urgente vraag en wil je toch naar een Vodafone winkel? In ons winkeloverzicht vind je onze actuele openingstijden.

Handig om te weten: maatregelen winkels

Belangrijk blijft dat je niet naar de winkel komt als je hoest, of als je een neusverkoudheid of verhoging hebt. We helpen je dan graag via onze andere kanalen. We doen er alles aan om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen, daarvoor nemen wij zichtbare en onzichtbare maatregelen. 

  • We hanteren aangepaste winkeltijden; van 10:00-16:00 zodat medewerkers niet in het donker hoeven te openen of sluiten.
  • We houden een minimale afstand van 1,5 meter van elkaar. Dit geldt zowel voor jou als klant en onze collega’s. Onze winkels worden hiervoor in zones gedeeld en er zijn desinfecterende handgels en sprays aanwezig
  • Betaal bij voorkeur met pin

 

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus is het bij PostNL drukker dan normaal, zowel in de bezorging als bij de klantenservice. Het lukt PostNL niet om dagelijks alle pakketten te bezorgen. Kijk in track & trace voor de laatste informatie, of check de PostNL app.

 

Ja, PostNL bezorgt je telefoon nog steeds bij je thuis. Hou wel rekening met het volgende:

 

  • Je hoeft geen handtekening meer te zetten om je pakketje in ontvangst te nemen. In plaats daarvan zal de bezorger vragen naar een andere manier om je te identificeren, zoals via je bankrekeningnummer
  • Betalen onder rembours kun je alleen nog maar doen via pin
  • Bekijk het Post NL bericht voor meer informatie

 

Ja, PostNL bezorgt je Sim Only simkaart gewoon in je brievenbus.

 

Op https://handleidingen.vodafone.nl/ vind je bijna alle instellingen voor je toestel. Of kijk op de website van je toestelfabrikant.

 

Artikelen die je gekocht hebt in één van onze winkels kun je tot 14 dagen na aankoop retourneren in één van onze winkels. Telefonisch of online aangekochte artikelen kunnen via PostNL retour worden gestuurd, of vanaf 19 januari 2021 in de winkels worden geretourneerd. Kijk op ons winkeloverzicht om te zien welke winkels geopend zijn.

Je kunt deze nog steeds ophalen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten verbonden blijven en daarom zijn de winkels open voor het leveren van service, waaronder het afhalen van bestellingen.  

 

Vanaf 19 januari 2021 nemen de winkels weer reparaties aan. Kijk in ons winkeloverzicht om te zien welke winkels er zijn geopend. 

Voor klanten die geen winkelbezoeken willen plegen is het mogelijk om de reparatie via de online portal aan te bieden:
 

> Toestelreparatie online regelen

 

 

Meld je aan op onze online reparatie-aanmeld portal via: https://repair.vodafone.nl/voda_nl/ of bezoek vanaf 19 januari 2021 een Vodafone winkel voor het inleveren van je telefoon. Kijk in ons winkeloverzicht om te zien welke winkels er geopend zijn.

 

Je ontvangt na de reparatie per mail een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis geleverd te krijgen. Hou hiervoor je mail goed in de gaten.

 

Bel dan eerst naar één van onderstaande verzekeraars voor een claimaanvraag/claimnummer. De verzekeraar verbindt jou na het gesprek door naar de hotline voor aanmelding van de pick-up en return service. Je toestel wordt dan bij je opgehaald en na reparatie weer netjes bij je thuis afgeleverd. 

Wil je geen gebruik maken van de hotline service en een winkel bezoeken? Dan is het vanaf 19 januari 2021 ook mogelijk om een claimaanvraag in een winkel af te handelen. Kijk in ons winkeloverzicht om te zien welke winkels er zijn geopend.

 

  • Heb je jouw verzekering afgesloten vóór 14 november 2018?

Bel Chubb: (043) - 387 02 72. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur)

 

  • Heb je jouw verzekering afgesloten na 14 november 2018?

Bel Assurant: (088) – 712 00 27. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur)

 

Je ontvangt na de reparatie per mail een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis geleverd te krijgen. Hou hiervoor je mail goed in de gaten.

 

 

 

Via de My Vodafone app of via de website kun je heel veel zaken zelf regelen.

 

Kom je er echt niet uit? Stel je vraag dan bijvoorbeeld per chat of per e-mail. Dat kan via onze contactpagina.