Zakelijke VOiP telefonie
One Net
  • Professionele zakelijke cloudtelefonie
  • Altijd klantvriendelijk doorverbinden
  • Eenvoudig zelf te beheren
  • Naar wens uitbreiden

Zorgeloze zakelijke telefonie voor elke situatie

Als ondernemer wilt u altijd verbonden zijn. Met elkaar, klanten en leveranciers. One Net combineert de functies van een voip telefooncentrale met de flexibiliteit van mobiel. Zo bent u altijd en overal bereikbaar op het vaste nummer van de zaak.

Daarom kiest u One Net cloudtelefonie

Cloud telefonie
Professionele telefonie

Zorgeloze en veelzijdige communicatie in de cloud

Klantvriendelijk
Klantvriendelijk

Verbind klanten direct met de juiste beschikbare collega

Eenvoudig zelf te beheren
Eenvoudig beheer

Zelf te beheren in een gebruiksvriendelijke app

Naar wens uitbreiden
Naar wens uitbreiden

Optimaliseer bereikbaarheid en productiviteit met add-ons

De juiste zakelijke telefonie voor elke onderneming

Cloudtelefonie

One Net Basis

Zorgeloze en veelzijdige communicatie in de cloud

  • Professionele zakelijke telefonie
  • Inzicht in beschikbaarheid
  • Eenvoudig zelf te beheren
  • Werkt met elke internetprovider

Vanaf
€ 27,75
 p/m
plus eenmalig 87,50
(met 5 flexibele profielen)

Optimaliseer uw bereikbaarheid

Mix & Match add-ons

 +  Combineer vast en mobiel in 1 systeem
 +  Gemakkelijk herkennen van klanten
 +  Callcenter functionaliteiten
 +  Receptionist functionaliteiten

Optimaliseer uw productiviteit

Mix & Match add-ons

Integratie met Webex
+  Integratie met Microsoft Teams
Al uw gegevens op 1 plek
+  Veilig samenwerken

Hoe werkt One Net?

De basis van One Net

One Net is een professionele telefooncentrale in de cloud waarin vaste en mobiele telefonie gemakkelijk gecombineerd kunnen worden. Zo bent u altijd en overal bereikbaar op het vaste nummer van de zaak.

Geavanceerde voip telefooncentrale functies zoals belgroepen en keuzemenu's zijn eenvoudig zelf in te stellen in de One Net app.

En met inzicht in beschikbaarheid ziet u altijd welke collega's een gesprek kunnen aannemen. Zo blijven collega's verbonden met elkaar en klanten of leveranciers, waar ze ook werken.

Begin met de basis van One Net
Breid uit met geavanceerde functionaliteiten

Breid uw centrale uit

Nog meer uit One Net halen? Met optionele add-ons kunt u ervoor zorgen dat u nóg beter bereikbaar bent en productiviteit verder verhogen.

  • Zorg ervoor dat klanten direct herkend kunnen worden door integratie met uw eigen CRM of ICT omgeving.

  • Laat collega's nog beter samenwerken door Webex uitbreidingsmogelijkheden of intergratie met Microsoft Teams.

  • Maak van One Net een echt klantcontactcenter door callcenter of receptionist functionaliteiten toe te voegen.

Te combineren met elke provider

Om te kunnen bellen via de cloud heeft u een verbinding nodig. One Net werkt met de verbinding van elke provider. U bent dus niet verplicht over te stappen naar Vodafone Business om One Net te kunnen gebruiken.

Wel gebruik maken van de verbinding van Vodafone Business heeft echter serieuze voordelen. Al onze diensten zijn namelijk volledig op elkaar afgestemd. Zo heeft u één factuur en één aanspreekpunt bij vragen. Ook kunt u met een verbinding van Vodafone Business kiezen voor spraakoptimalisatie.

Te combineren met elke provider

Uw zakelijke telefonie in één keer goed geregeld
In en uitgaande telefonie
Professionele telefooncentrale

Een eenvoudig zelf te beheren voip telefooncentrale in de cloud waarin vaste en mobiele telefonie gecombineerd kunnen worden.

In en uitgaande telefonie
Meerdere medewerkers bereikbaar op één nummer

Stel een belgroep in voor meerdere medewerkers en maak ze tegelijk of één voor één bereikbaar op een gedeeld nummer.

In en uitgaande telefonie
Kies 1 voor...

Stel keuzemenu’s in om gesprekken vanuit één nummer direct binnen te laten komen op de juiste afdeling.

In en uitgaande telefonie
Schakel alleen door naar beschikbare medewerkers

Door inzicht in beschikbaarheid schakelt u een gesprek nooit meer door naar een medewerker die niet beschikbaar is.

In en uitgaande telefonie
Laat geen enkel gesprek verloren gaan

Buiten kantooruren of bij geen beschikbare medewerkers schakelt u door naar een ander (mobiel) nummer of de voicemail

Optimaliseer de bereikbaarheid met deze add-ons
In en uitgaande telefonie
Combineer vast & mobiel naar wens

U kiest zelf hoe medewerkers bereikbaar zijn. Op een vast of mobiel toestel met een vast of mobiel nummer. Het kan allemaal.

In en uitgaande telefonie
Maak klanten gemakkelijk te herkennen

Integreer uw CRM of ICT omgeving met One Net en laat medewerkers direct zien welke klant ze aan de lijn krijgen.

In en uitgaande telefonie
Maak van One Net een volwaardig callcenter

Houd toezicht op agents, beheer hoe gesprekken binnenkomen en afgehandeld worden en maak rapportages met One Call Center.

Optimaliseer de productiviteit met Unified Communication
In en uitgaande telefonie
Laat medewerkers gemakkelijk overal samenwerken

Integreer Webex of Microsoft Teams om alle communicatie te stroomlijnen en lokatie onafhankelijk te kunnen samenwerken.

Hoe u One Net kunt bestellen

Gratis adviesgesprek

Heeft u interesse in cloudtelefonie, of heeft u nog vragen over dit product? Neem dan nu contact op met onze accountmanagers via telefoon, chat of plan een afspraak in voor een gesprek.

Consultant

Overstappen?

Wilt u overstappen naar One Net zakelijke telefonie? Onze accountmanagers zijn er voor u gedurende het hele proces. Van bestelling tot oplevering.

Stel uw pakket samen

Meer nodig dan alleen One Net? Kan gewoon. De producten van Vodafone Business zijn kant en klare bouwstenen, gemaakt om te combineren. Stel uw pakket online samen, zonder direct een aankoop te doen.

Van uitdaging naar oplossing

Bij Vodafone Business denken we graag met ondernemers mee. In het verhaal van Maastrichtse koffiebranderij Blanche Dael leest u hoe zij met onder andere One Net een grote stap maakten in hun digitalisering.

"Je kunt One Net heel flexibel instellen. De basis is ingesteld door Vodafone, maar intussen kan ik zelf veel aanpassen."

Downloads

Veel gestelde vragen over One Net

  • VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Wanneer u VoIP telefonie gebruikt betekent dat dat u belt over uw internetverbinding. Dat kan met een IP telefoon, mobiele telefoon en zelfs met uw laptop of computer via een app.
  • One Net is gebaseerd op VoIP telefonie, maar dan in de cloud. Een dergelijk product noemen we cloud telefonie. Met cloud telefonie hebt u geen fysieke telefooncentrale meer nodig. U kunt overal werken waar u wilt en gebruik maken van vaste en mobiele toestellen, zo lang u maar verbinding met het internet kunt maken. Hoe werkt het?

    • Neem een VoIP abonnement en kies het aantal digitale telefoonlijnen oftewel 'SIP trunks'
    • Koppel een IP-telefoon of installeer de Webex Softphone app op de apparaten waarmee u wilt bellen
    • Wanneer u belt gaat het gesprek via internet naar Vodafone die het automatisch doorzet naar het telefoonnet, hierdoor kunt u bellen en gebeld worden met telefoonnummers
  • One Net ondersteunt de volgende VoIP telefoons:

    • Yealink T42G, T46G, T48G, CP860
    • Yealink T42S, T46S, T48S, CP920
    • Yealink T42U
    • Yealink T53, T54W en T57W
    • Yealink VP59 (video)
    • Cisco SPA504G, SPA508G en SPA514G

    Naast deze IP telefoons kunt u met de Webex Softphone ook gebruik maken van mobiele telefoons, laptops, tablets en computers.

  • Een Softphone is een virtuele telefoon waarmee u via uw internetverbinding kunt bellen en gebeld worden op een laptop of computer. U installeert een Softphone net als andere software of apps. One Net maakt gebruik van de Webex voor One Net Softphone. Deze werkt op Windows, macOS, iOS en Android apparaten.
  • Ja, One Net ondersteunt standaard SIP trunking. Daarmee belt en ontvangt u gesprekken via uw internetverbinding in plaats van via traditionele telefoonlijnen. U krijgt één of meerdere digitale telefoonlijnen, oftewel SIP trunks, die gekoppeld worden aan uw bedrijf zodat uw bedrijf flexibel kan bellen en schaalbaar blijft.

    U kunt hierbij gebruik maken van uw eigen Session Border Controller (SBC), of die van Vodafone. Een SBC is een soort digitale poortwachter die ervoor zorgt dat gesprekken veilig en betrouwbaar worden verwerkt. Deze beschermt uw netwerk tegen storingen en zorgt dat de verbinding goed blijft werken.

    Dankzij SIP trunking kunt u dus gemakkelijk op- en afschalen wanneer u meer of minder gesprekken tegelijk wilt kunnen voeren, en zo bespaart u vaak ook nog op uw belkosten.

  • Ja, One Net heeft een gebruikersprofiel “One Combi” waarmee FMC, wat staat voor Fixed Mobile Convergence, mogelijk is. Met dit profiel krijgt u vast naar mobiel. U kunt dan bellen en gebeld worden met uw vaste telefoonnummer op uw mobiele telefoon. Zo maken we VoIP mobiel met One Net.
  • Ja, One Net maakt standaard gebruik van de Webex Softphone voor laptops en computers. Met deze app kunt u niet alleen bellen, maar ook online vergaderen en berichten versturen naar andere Webex gebruikers. Zo maakt u van One Net één complete tool voor uw communicatie waarin telefonie, digitaal vergaderen en contact met collega’s en klanten samenkomen.