
Zorgeloze zakelijke telefonie voor elke situatie
Als ondernemer wilt u altijd verbonden zijn. Met elkaar, klanten en leveranciers. One Net combineert de functies van een voip telefooncentrale met de flexibiliteit van mobiel. Zo bent u altijd en overal bereikbaar op het vaste nummer van de zaak.
Daarom kiest u One Net cloudtelefonie
Professionele telefonie
Zorgeloze en veelzijdige communicatie in de cloud
Klantvriendelijk
Verbind klanten direct met de juiste beschikbare collega
Eenvoudig beheer
Zelf te beheren in een gebruiksvriendelijke app
Naar wens uitbreiden
Optimaliseer bereikbaarheid en productiviteit met add-ons
De juiste zakelijke telefonie voor elke onderneming
Cloudtelefonie
One Net Basis
Zorgeloze en veelzijdige communicatie in de cloud
- Professionele zakelijke telefonie
- Inzicht in beschikbaarheid
- Eenvoudig zelf te beheren
- Werkt met elke internetprovider
Vanaf
€ 27,75 p/m
plus eenmalig € 87,50
(met 5 flexibele profielen)
Optimaliseer uw bereikbaarheid
Mix & Match add-ons
+ Combineer vast en mobiel in 1 systeem
+ Gemakkelijk herkennen van klanten
+ Callcenter functionaliteiten
+ Receptionist functionaliteiten
Optimaliseer uw productiviteit
Mix & Match add-ons
+ Integratie met Webex
+ Integratie met Microsoft Teams
+ Al uw gegevens op 1 plek
+ Veilig samenwerken
Hoe werkt One Net?
De basis van One Net
One Net is een professionele telefooncentrale in de cloud waarin vaste en mobiele telefonie gemakkelijk gecombineerd kunnen worden. Zo bent u altijd en overal bereikbaar op het vaste nummer van de zaak.
Geavanceerde voip telefooncentrale functies zoals belgroepen en keuzemenu's zijn eenvoudig zelf in te stellen in de One Net app.
En met inzicht in beschikbaarheid ziet u altijd welke collega's een gesprek kunnen aannemen. Zo blijven collega's verbonden met elkaar en klanten of leveranciers, waar ze ook werken.


Breid uw centrale uit
Nog meer uit One Net halen? Met optionele add-ons kunt u ervoor zorgen dat u nóg beter bereikbaar bent en productiviteit verder verhogen.
- Zorg ervoor dat klanten direct herkend kunnen worden door integratie met uw eigen CRM of ICT omgeving.
- Laat collega's nog beter samenwerken door Webex uitbreidingsmogelijkheden of intergratie met Microsoft Teams.
- Maak van One Net een echt klantcontactcenter door callcenter of receptionist functionaliteiten toe te voegen.
Te combineren met elke provider
Om te kunnen bellen via de cloud heeft u een verbinding nodig. One Net werkt met de verbinding van elke provider. U bent dus niet verplicht over te stappen naar Vodafone Business om One Net te kunnen gebruiken.
Wel gebruik maken van de verbinding van Vodafone Business heeft echter serieuze voordelen. Al onze diensten zijn namelijk volledig op elkaar afgestemd. Zo heeft u één factuur en één aanspreekpunt bij vragen. Ook kunt u met een verbinding van Vodafone Business kiezen voor spraakoptimalisatie.

Uw zakelijke telefonie in één keer goed geregeld
Professionele telefooncentrale
Een eenvoudig zelf te beheren voip telefooncentrale in de cloud waarin vaste en mobiele telefonie gecombineerd kunnen worden.
Meerdere medewerkers bereikbaar op één nummer
Stel een belgroep in voor meerdere medewerkers en maak ze tegelijk of één voor één bereikbaar op een gedeeld nummer.
Kies 1 voor...
Stel keuzemenu’s in om gesprekken vanuit één nummer direct binnen te laten komen op de juiste afdeling.
Schakel alleen door naar beschikbare medewerkers
Door inzicht in beschikbaarheid schakelt u een gesprek nooit meer door naar een medewerker die niet beschikbaar is.
Laat geen enkel gesprek verloren gaan
Buiten kantooruren of bij geen beschikbare medewerkers schakelt u door naar een ander (mobiel) nummer of de voicemail
Optimaliseer de bereikbaarheid met deze add-ons
Combineer vast & mobiel naar wens
U kiest zelf hoe medewerkers bereikbaar zijn. Op een vast of mobiel toestel met een vast of mobiel nummer. Het kan allemaal.
Maak klanten gemakkelijk te herkennen
Integreer uw CRM of ICT omgeving met One Net en laat medewerkers direct zien welke klant ze aan de lijn krijgen.
Maak van One Net een volwaardig callcenter
Houd toezicht op agents, beheer hoe gesprekken binnenkomen en afgehandeld worden en maak rapportages met One Call Center.
Optimaliseer de productiviteit met Unified Communication
Laat medewerkers gemakkelijk overal samenwerken
Integreer Webex of Microsoft Teams om alle communicatie te stroomlijnen en lokatie onafhankelijk te kunnen samenwerken.
Hoe u One Net kunt bestellen
Gratis adviesgesprek
Heeft u interesse in cloudtelefonie, of heeft u nog vragen over dit product? Neem dan nu contact op met onze accountmanagers via telefoon, chat of plan een afspraak in voor een gesprek.


Overstappen?
Wilt u overstappen naar One Net zakelijke telefonie? Onze accountmanagers zijn er voor u gedurende het hele proces. Van bestelling tot oplevering.

Van uitdaging naar oplossing
Bij Vodafone Business denken we graag met ondernemers mee. In het verhaal van Maastrichtse koffiebranderij Blanche Dael leest u hoe zij met onder andere One Net een grote stap maakten in hun digitalisering.

"Je kunt One Net heel flexibel instellen. De basis is ingesteld door Vodafone, maar intussen kan ik zelf veel aanpassen."
Downloads
Veel gestelde vragen over One Net
-
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Wanneer u VoIP telefonie gebruikt betekent dat dat u belt over uw internetverbinding. Dat kan met een IP telefoon, mobiele telefoon en zelfs met uw laptop of computer via een app.
-
One Net is gebaseerd op VoIP telefonie, maar dan in de cloud. Een dergelijk product noemen we cloud telefonie. Met cloud telefonie hebt u geen fysieke telefooncentrale meer nodig. U kunt overal werken waar u wilt en gebruik maken van vaste en mobiele toestellen, zo lang u maar verbinding met het internet kunt maken. Hoe werkt het?
- Neem een VoIP abonnement en kies het aantal digitale telefoonlijnen oftewel 'SIP trunks'
- Koppel een IP-telefoon of installeer de Webex Softphone app op de apparaten waarmee u wilt bellen
- Wanneer u belt gaat het gesprek via internet naar Vodafone die het automatisch doorzet naar het telefoonnet, hierdoor kunt u bellen en gebeld worden met telefoonnummers
-
One Net ondersteunt de volgende VoIP telefoons:
- Yealink T42G, T46G, T48G, CP860
- Yealink T42S, T46S, T48S, CP920
- Yealink T42U
- Yealink T53, T54W en T57W
- Yealink VP59 (video)
- Cisco SPA504G, SPA508G en SPA514G
Naast deze IP telefoons kunt u met de Webex Softphone ook gebruik maken van mobiele telefoons, laptops, tablets en computers.
-
Een Softphone is een virtuele telefoon waarmee u via uw internetverbinding kunt bellen en gebeld worden op een laptop of computer. U installeert een Softphone net als andere software of apps. One Net maakt gebruik van de Webex voor One Net Softphone. Deze werkt op Windows, macOS, iOS en Android apparaten.
-
Ja, One Net ondersteunt standaard SIP trunking. Daarmee belt en ontvangt u gesprekken via uw internetverbinding in plaats van via traditionele telefoonlijnen. U krijgt één of meerdere digitale telefoonlijnen, oftewel SIP trunks, die gekoppeld worden aan uw bedrijf zodat uw bedrijf flexibel kan bellen en schaalbaar blijft.
U kunt hierbij gebruik maken van uw eigen Session Border Controller (SBC), of die van Vodafone. Een SBC is een soort digitale poortwachter die ervoor zorgt dat gesprekken veilig en betrouwbaar worden verwerkt. Deze beschermt uw netwerk tegen storingen en zorgt dat de verbinding goed blijft werken.
Dankzij SIP trunking kunt u dus gemakkelijk op- en afschalen wanneer u meer of minder gesprekken tegelijk wilt kunnen voeren, en zo bespaart u vaak ook nog op uw belkosten.
-
Ja, One Net heeft een gebruikersprofiel “One Combi” waarmee FMC, wat staat voor Fixed Mobile Convergence, mogelijk is. Met dit profiel krijgt u vast naar mobiel. U kunt dan bellen en gebeld worden met uw vaste telefoonnummer op uw mobiele telefoon. Zo maken we VoIP mobiel met One Net.
-
Ja, One Net maakt standaard gebruik van de Webex Softphone voor laptops en computers. Met deze app kunt u niet alleen bellen, maar ook online vergaderen en berichten versturen naar andere Webex gebruikers. Zo maakt u van One Net één complete tool voor uw communicatie waarin telefonie, digitaal vergaderen en contact met collega’s en klanten samenkomen.