Overslaan en ga naar inhoud

My Vodafone

Leuk dat je er bent! Je kunt snel aan de slag, want in My Vodafone staat alles wat je moet weten over je nieuwe abonnement of prepaid.

Pak die controle

Met My Vodafone kun je een hoop zaken zelf regelen. Verleng of wijzig bijvoorbeeld heel eenvoudig je abonnement, of check je verbruik en facturen.
Geef jezelf extra MB's of tegoed als dat nodig is of zoek je pukcode op.

Dit zit in My Vodafone én de My Vodafone app

Met de app heb je My Vodafone altijd bij de hand. Of ja, in je tas of broekzak dan. Handig voor als je bijvoorbeeld snel je tegoed of je factuur wil checken. Wil je iets wijzigen wat misschien meer tijd kost? Dat is makkelijker te doen in My Vodafone op onze website.

Je tegoed en verbruik bekijken

Snel zien hoeveel tegoed je nog hebt en je buiten bundelkosten checken. Als je even niet meer weet waarom je zo snel door je tegoed bent gegaan, start je zelf een onderzoek. Met één druk op de knop bekijk je alle details! Heel makkelijk.

Je factuur checken

Bekijk alle details van je factuur.  Je ziet ook de status van je betaling

Is je factuur hoger dan je had gedacht? Je kunt 'm helemaal uitpluizen. Met handige filters stel je precies in wat je wilt zien.

Je abonnement verlengen

Kun je verlengen? Of wil je jouw abonnement omzetten naar Red Together of Red Unlimited? Of je zakelijke abonnement naar Red Pro Select of Red Pro Unlimited? Dat gaat heel gemakkelijk in My Vodafone of in de My Vodafone App.

Je abonnement wijzigen

Je datalimiet aanpassen? Een nieuw mobiel nummer aanvragen? Ook dat soort zaken regel je zelf heel eenvoudig en snel in My Vodafone of in de My Vodafone App.

Zet een bundel aan - of uit

Net niet genoeg minuten of data om de maand door te komen? We hebben dan bundels voor je waar je extra belminuten of extra MB's kunt kopen. Een voordeelbundel heb je zo aangezet. En zet je ook zo weer uit natuurlijk.

Je voorbereiden op je reis

Ga je naar het buitenland? Zorg dat je er helemaal klaar voor bent. Stel je datalimiet in (dan internet je tot een bepaald bedrag in het buitenland) en zet voordeelbundels aan. Zo word je bij thuiskomst niet verrast met een hoge factuur.

Iets wijzigen dat meer tijd kost?

Meerdere nummers onder één account

Je kunt met één My Vodafone account meerdere mobiele nummers beheren. Bijvoorbeeld als je een abonnement en daarnaast een prepaid hebt. Of als je met je hele gezin een Red Together groep hebt en daarnaast nog een zakelijk abonnement. Je hebt dan maar één inlog nodig. Lekker makkelijk toch?

Anderen uitnodigen voor een eigen account

Dat is handig als je bijvoorbeeld ook het nummer van je partner of kinderen in je account hebt staan. Stuur ze een uitnodiging zodat zij hun abonnement kunnen bekijken in een eigen My Vodafone account. Of geef je partner toegang tot de facturen. Je regelt het met een paar klikken.

Grootzakelijke klant?

Dan gebruik je My Vodafone alleen op onze website. Je medewerkers kunnen wel de app gebruiken.

Geef medewerkers inzicht

Met een eigen My Vodafone account krijgen medewerkers inzicht in het tegoed en verbruik van hun zakelijke abonnement. Stel in of een medewerker alleen zijn abonnement mag bekijken of ook extra opties mag aanpassen.

Delegeer

Geef werk uit handen en wijs beheerders aan in My Vodafone. Je kiest zelf welke rechten je deze beheerders geeft. Dit kun je later altijd weer wijzigen, zodat de controle altijd bij jou blijft.

Houd de touwtjes in handen

Bekijk alle tegoed en verbruiksdetails of stel notificaties in op het verbruik van medewerkers. En dat niet alleen, je kunt ook instellingen aanpassen zoals simactivatie, VPN- of voicemail-instellingen.

Je facturen beheren

Met de analyses en statistieken in My Vodafone heb je een duidelijk overzicht om je facturen in te zien en te betalen. Analyseer je facturen of het verbruik van een bepaalde groep aansluitingen.

Inloggen, een account maken of samenvoegen lukt niet?

Dan zijn er een aantal mogelijkheden. We gaan je helpen.

+ Check wat er aan de hand is